26 srpna 2014

Třídění myšlenek .....



Po noci kdy mne vytáhly neodbytné myšlenky a měsíc
nafotit ony popůlnoční abtrakce jsem byla docela dolámaná a tak jsem si říkala že asi bude nejlepší se jít projít do lesa a myšlenky v klidu třídit případně vyhnat do pryč. Ale i u toho focení se nějak pořád ten nelad projevoval, jindy když jsem si potřebovala pročistit mozek stačilo vzít foťák a bylo, ale tentokrát jsem nebyla schopná se na nic soustředit a marně jsem hledala nějaké témata či vhodné objekty k focení. Myslím že v tomto případě bych byla vděčná za to umět ztratit špatné vzpomínky a nemít jich plnou hlavu..... no a tak vznikl tenhle výběr.














A trochu koketní sluníčko schovávající se a vykukující mezi větvemi





A prosvětlující trávy



Tolik z hloubání a bloumání a příště se zajedeme podívat zase do zámeckého parku v Dobříši a to vlastně hned dvakrát. Jednou jsem tam byla sama a podruhé s dcerou. Při jejích výletových zkušenostech mne ohromně překvapila tím, že nebyla ani ve francouzském parku ani v anglickém o jehož existenci vlastně neměla ani ponětí....






21 komentářů:

  1. Pěkné fotky, ale úplně ta nej nej je pro mne ta poslední.

    OdpovědětVymazat
  2. Jsou krásné všechny, některé ty prosvětlené samozřejmě jsou zajímavější. Doufám, že se ti do hlavy natlačily lepší myšlenky. Znám jednu takovou moudrost:

    OdpovědětVymazat
  3. Procházka přírodou spojená s fotografováním většinou hodně pomáhá utřídit myšlenky a pročistit hlavu. Pokaždé se to ale nepodaří. Taky mám někdy dny, kdy mě focení vůbec nebaví, fotky flákám a pak toho lituju.

    OdpovědětVymazat
  4. [3]: No právě, nefotila jsem to s tím správným cítěním a na některých to je znát. A nejsou podle mého gusta.

    OdpovědětVymazat
  5. [2]: Ty ze středy zmizely, pomohla návštěva u kamaráda na jihu a skvělej live koncert, ovšem když už to vypadalo zase na pohodu tak se zas vyvrbilo něco co to zkazilo. Možná mou přecitlivělostí, možná dceřinnou nechápavostí nebo spíš nevšímavostí nebo jak to říct, ale de facto to pokazilo tu skvělou pohodu která

    OdpovědětVymazat
  6. [1]: I pro mě, ta jediná....

    OdpovědětVymazat
  7. Taky se plácám ode zdi ke zdi. A moc mě štve nevšímavost některých lidí a taky jejich lenost myslet a málo zvídavosti. Na druhou stranu jsou asi šťastnější, protože je jim jedno, co se kde děje a nevadí jim, že neví, co je za rohem. Jsou klidní a netrápí se . Slunce v duši, Vendy

    OdpovědětVymazat
  8. Podzimní nálada.Máš taky nafocenou zeměžluč, která je indikátorem čisté spodní vody, určitě bych někde poblíž hledala nějaký pramínek a vzala si vodu na kafe domů.

    OdpovědětVymazat
  9. [9]: Bohužel pro pramínek bych musela hodně hluboko. Máme na chatě problém s vodou v tom, že sice je, ale pod skálou a tak tam jsou na studně normálka od 25 do 50 m hluboké vrty. Tady v tom místě je spíš pořád taková kaluž sice čiré ale takové hnědavé vody, která bývá na rašeliništích.....

    OdpovědětVymazat
  10. [4]: Budiž ti útěchou, že to poznáš akorát ty, pro ostatní jsou snímky moc pěkné.

    OdpovědětVymazat
  11. Koukám, že je něco nedobrýho mezi námi. Já měla včera doslova den blbec - na co jsem sáhla, to jsem zkazila, myšlenky depkózní, vyhrabala jsem se z toho až mezi RSkáři na ergu. A dnes? To pokračuje a manžel do vydatně přiživuje. Navíc i při posezení v hospůdce s klienty DSJ se stala nehoda....

    OdpovědětVymazat
  12. Fotky jsou moc pěkné, ale dýchá z nich jakýsi smutek, že léto končí a zase budeme dlouho čekat na jaro.

    OdpovědětVymazat
  13. [14]: Teď to půjde fofrem... deštivo (to už je) zimavo (to taky) blátivo (to bude taky brzy) zazimování bazénu (o dalším víkendu) a až se sklidí ze zahrady i altánek tak je to v háji definitivně ....

    OdpovědětVymazat
  14. Tvé profi očko možná vidí na fotkách nějaké chybky, mně se ovšem zdají naprosto úžasné. Jsou to krásné, klidné obrázky. Podle mého gusta

    OdpovědětVymazat
  15. Mně se nejvíc líbí ostružiny.

    OdpovědětVymazat
  16. [18]: Letos je nádherných ostružin mraky. Tedy alespoň na chatě jsme jich měli na zahradě opravdu spoustu, to jsem tam popravdě ještě neviděla a po lesích jich bylo taky moře....

    OdpovědětVymazat
  17. Tady se mi nejvíc líbilo to pole. Polní fotky mám vůbec ráda, ať oseté, zrající nebo sklizené. A když se do toho nahrnou heřmánky, rmeny, chrpy a máky, je to non plus ultra.

    OdpovědětVymazat
  18. [20]: Že by na nás tak působilo to že končí prázdniny a s nimi vlastně to nejkrásnější teplě a slunečné (tedy mělo by být) období? Možná jako děti jsme to snášeli lépe než teď. Já pozoruju na sobě že to tedy náším rok od roku hůř. A možná to je opět a znovu ta blbá nálada a situace která mě trápí už tři roky a nechce se lepšit.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....