16 srpna 2014

Popůlnoční galimatyáš..... v myšlenkách i skutcích


V noci ze středy na čtvrtek jsem měla nedobré spaní,
ještě pořád tak nějak dozníval určitý stres z toho dne a tak jsem pořád čumákovla do tmy a nemohla zabrat. Jednu chvíli se to i podařilo, ale opět mne něco probudilo. A zjistila jsem že už není tma, ale že mi do okna svítí měsíc. Překvapilo mne to, protože když jsem si šl lehnout tak bylo zataženo. Vyplácla jsem se z postele, vzala foťák a šla zase vyzkoušet jestli se mi nepodaří zase nafotit když ne úplněk tak alespoň něco jemu podobné. Něco jsem nacvakala ale co a jak to vypadalo jsem zjistila až když jsem včera postahovala fotky do kompu. Vylezlo z toho něo, co rozhodně nesvědčilo o tom že jsem byla až tak při smyslech jak jsem se domnívala. A tak jsem dnešní fotky zařadila do rubriky fotohrátky i když upravované nijak nejsou. Prostě takhle to vypadá když někdo vezme po docela psychicky náročném dni po půlnoci do ruky foťák. Vzniknou obrázky vhodné tak k ilustracím nějakých hororů....







Jediná zase která vypadá jako měsíc

34 komentářů:

  1. Pohledy na Měsíc jsou krásné... Prý teď byl superúplněk, kdy byl měsíc za dlouhou dobu velikánský.

    OdpovědětVymazat
  2. Vendy, fotky jsou takové umělecké Kdyby jsi je tak chtěla udělat, tak se ti to nepodaří Měj se tam hezky

    OdpovědětVymazat
  3. Teď už jen k tomu napsat ten horor   

    OdpovědětVymazat
  4. Ta první je úplně lahůdková Kdyby ses snažila, tak takovéhle fotky prostě neuděláš. Mně nadchly

    OdpovědětVymazat
  5. [4]: Vidíš, jak jsem z těch fotek zblblá... MĚ nadchly

    OdpovědětVymazat
  6. Třetí a čtvrtý záběr by do hororu sedl perfektně, Vendy!

    OdpovědětVymazat
  7. Ta první a třetí by se vážně dala vzít do nějaké hororové scény,ale i jako ilustrace do knihy - jsou to zajímavé fotečky,líbí se mi

    OdpovědětVymazat
  8. No to se ti teda opravdu povedlo. Krásné obrazy. Ty s listím stromu se mi moc líbí. Jsou lidé, kteří najdou inspiraci k úžasné tvorbě právě ve stresu v neklidu. A měsíc se ti nakonec povedl také.

    OdpovědětVymazat
  9. [1]: on bude ještě v září.....

    OdpovědětVymazat
  10. Opravdu super seš dobrý fotograf

    OdpovědětVymazat
  11. Z náhody bývají hezké snímky. Měsíc couval a tys ho hezky vyfotila.

    OdpovědětVymazat
  12. To je náhodou krásná umělecká fotografie. A kdo v tom měsíc nevidí, tak jeho chyba, neee

    OdpovědětVymazat
  13. Parádní, to můžeš klidně častěji.

    OdpovědětVymazat
  14. [13]: To si můžu dovolit jen tady na chatě vylézt v noci v županu a fotit. Je tady nádherná tma a to je na focení dobré, u nás je neustále silný světelný smog od dráhy a pak sousedi tu na mě neviděj tak se nemůžou leknout

    OdpovědětVymazat
  15. [12]: No akorát mi z toho vyšel nějakej na měsíc moc barevnej a tmavej....dalo by se říct že to je velmi "netrdičně" vyfocené   

    OdpovědětVymazat
  16. [11]: No jo, ale pořád to není ono,jenže bez zoomu toprostě nedám. Příští jestli nebude zataženo chci vyzkoušet tím starým foťákem který má naopak zoom parádní.

    OdpovědětVymazat
  17. [10]: No s tím bych byla opatrná....a ani si to zas tak moc nemyslím. Jsou tu na blozích lepší

    OdpovědětVymazat
  18. [8]: Tak řeknu ti že tedy ten stres a neklid bych si velice ráda ušetřila....

    OdpovědětVymazat
  19. [7]: jo, nemáš zač a díky za pochvalu

    OdpovědětVymazat
  20. [4]:To určitě ne.....ty by dopadly ještě hůř . Vím to protože jsem se snažila doma před odjezdem a dopadlo to katastrofálně!

    OdpovědětVymazat
  21. [3]: Nemusím, to dopoledne pro mne horor byl....

    OdpovědětVymazat
  22. [2]: Díky....no právě teď je tu pěkně zataženo a jak jsem koukala na předpověď to hezké co předpovídali minulý týden se nekoná. Já jsem měla dát na varování a nejezdit....Takhle ani pořádně nemůžu vyrazit na ty výlety které jsem měla plánované......

    OdpovědětVymazat
  23. [1]: Víš, ono to asi nebylo tak horký, nějak jsem tedy rozdíl nepozorovala. Kolikrát jsem tedy na jiných místech viděla měsíc větší.....

    OdpovědětVymazat
  24. [24]: Cha, však já taky vyla, ale hrůzou když jsem viděla co jsem vyprodukovala.....pak mne ale napadlo že by se dala udělat z nouze ctnost. Ale pyšná na ně nejsem to tedy ne.....

    OdpovědětVymazat
  25. Vendy, buď na ně pyšná!!! Náhoda přeje jen připraveným     

    OdpovědětVymazat
  26. Mně se kupodivu ty prazvláštní fotky líbí víc než přímý záběr na měsíc, mají totiž úžasnou atmosféru a malbu. Každá z nich by se mohla zarámovat jako obraz.

    OdpovědětVymazat
  27. P.S. konkrétně ta třetí je naprosto super!

    OdpovědětVymazat
  28. Do hororů by se hodily, ale první mě napadlo album Pink Floyd The Dark Side of the Moon.

    OdpovědětVymazat
  29. [29]: To asi proto že je to moje milovaná deska. Zřejmě k ní nevědomky stále takhle směřuju

    OdpovědětVymazat
  30. [27]: Pokud bych z toho měla něco vybrat co se tedy s výhradami líbí mě tak to je ta druhá.....

    OdpovědětVymazat
  31. Věř tomu,že úmyslně by jsi něco podobného nenafotila   

    OdpovědětVymazat
  32. To vypadá zajímavě, k první fotce ještě obrys nějakého ducha a budu podělaná strachy.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....