18 srpna 2014

Další ruční tvoření .... všednodenní i svatební


Jelikož mne stále a stále drží motání a lepení
stužek do tvarů různých kvítků opět jsem něco nafotila a ješitně se tím chlubím. Dokonce sem takovej magor, že jsem si to vzala i sebou na chatu! Nikdy bych neřekla jak takovéhle tvoření může být návykové! Děs, děs .... takže nejen focení ale už i tohle mne tak vcuclo že u toho sedím pořád. Ještě že mě jedna dobrá duše poslala spousty zbytků stuh, takže zatím nemusím materiál kupovat, no i když ty různé doplňky na zakončení mi tedy stále dost chybí. A budu je muset doplnit. Takže vlastně nula od nuly pojde.

Jelikož už se blíží konec prázdnin dala jsem se na vločky. Pro případ že by zase letos byla taková milá zima jak vloni.


Ale abych zmírnila účinek jeden malý jarní kvítek. Schválně jestli poznáte co to mělo být Mrkající


Trocha barev


A spona do vlasů


Ta samá duše která mi poslala stuhy mne přemluvila abych zkusila něco svatebního do vlasů, že mě to prý jde dobře.
No nevím....zkusila jsem dát na fb stránky jednoho svatebního bazárku ale zatím tedy bez ohlasu. Takže tady mé první a nesmělé pokusy






39 komentářů:

  1. Mi vždycky spadne čelist... . To je nádhera!!    Krásné, něžné, nemá to chybu - jsi MOC šikovná, Vendí!

    OdpovědětVymazat
  2. Vendy, vše je nádherné!

    OdpovědětVymazat
  3. Vendy, je to nádhera, já nemám slov ...překrásné, jsi šikovná A ten jarní kvíteček je narcis? Už jsem rolovala 4x nahoru a budu asi zas...nemůžu se vynadívat

    OdpovědětVymazat
  4. Samozřejmě narcis a pěkný, trvanlivý. Ta piplačka s tím se ti vyplatila, je to moc krásné. Vnučka se bude vdávat, je ale také šikovná a ,,korálkuje", takže si určitě ozdobu do blond vlasů dlouhých nějakou vytvoří. Svatební oznámení, jaké vymysleli a udělali mají opravdu originální a muselo dát práce dost.

    OdpovědětVymazat
  5. Nádhera Vendy, máš šikovné ručky ... moc šikovné!

    OdpovědětVymazat
  6. [1]: To mě Jituš spadne nejen čelist,

    OdpovědětVymazat
  7. Hana Hávová18/8/14 20:12

    Až budu vdávat dceru, tak si určitě něco objednám. MOOOOC krásné. Sice holky se zatím vdávat nemíní, ale kdo ví. Třeba to přijde najednou a zčista jasna.

    OdpovědětVymazat
  8. Teda, Vendy, to je něco úžasného! Nechápu, že ti nevěsty netrhají ruce, to je taková nádhera, že bych se hned vdávala! Moc se mi líbí i vločky a narcis.

    OdpovědětVymazat
  9. Krásné, jsi opravdu šikovná. Líbí se mi ta černobílá spona, je to elegance sama :)

    OdpovědětVymazat
  10. Ještě to dobře prodat.

    OdpovědětVymazat
  11. Z těch spon dýchá romantika z pohádek a královského dvora.

    OdpovědětVymazat
  12. [11]: Tak já si myslím že každá holka chtěla bejt princeznou A tak se já snažím alespoň takhle.....

    OdpovědětVymazat
  13. [10]: Děkuji za pochvalu i za návštěvu

    OdpovědětVymazat
  14. [9]: To asi navždy zůstane doma někde v krabici jako připomínka jednoho období mého ručního tvoření.....

    OdpovědětVymazat
  15. [8]: Asi se na to dívají, jestli vůbec s nedůvěrou....až se vrátím tak něco zkusím dalšího. Takže tys fákt poznala že jde o narcis, jo? Jseš dobrá!

    OdpovědětVymazat
  16. [7]: No jestli v tu dobu vůbec ještě udržím v rukou nůžky a ty stuhy     

    OdpovědětVymazat
  17. [3]: Další kdo to poznal....hmmm.

    OdpovědětVymazat
  18. [1]: No, na padání čeisti si myslím to ještě není, ale díky i tak za pochvalu.....   

    OdpovědětVymazat
  19. Vendy, už jsem to viděla u Jitky, ale stejně musím napsat znovu JE TO SKVĚLÉ!!!!

    OdpovědětVymazat
  20. [14]: Podobně je to s mými kameny. Už nejdou taky rychle prodávat, jako tomu bylo dřív. Každý raději elektroniku.

    OdpovědětVymazat
  21. Vendy, to je precizní a nádherná práce. Nebudu ti psát, že jsi šikulka, to je zbytečné, všichni už to dávno víme. Ale opravdu se mi líbí, jak volíš barvy, není to kýčovité a přeplácané, prostě perfektní

    OdpovědětVymazat
  22. Křásné!. Wirklich krásné, ba až "křásné".

    OdpovědětVymazat
  23. [23]: Pro mne tedy strašná představa že by měla hrát dechovka Smoke.....ale holt Němci ty svoje šramly milujou. Mám k tobě prosbu, mohl by sis na nějaký čas dát do menu odběr novinek? Já na tebe pořád zapomínám a to mne štve.....

    OdpovědětVymazat
  24. Já už jsem ti vysekla poklonu na ŽK. Je to nádherné. No a když to neudáš, tak se budeš muset vdávat ještě jednou TY.   

    OdpovědětVymazat
  25. [25]: Podvakrát stačilo!!! už ani náhodou....

    OdpovědětVymazat
  26. Měla by jsi mne vidět, to by jsi se nasmála, no páni, to je krása. Co se týče svatebního bazárku, tak vydrž, je konec srpna, mladý budou od září určitě aktivnější Je to krása

    OdpovědětVymazat
  27. [15]: Narcis už poznal někdo přede mnou, ale dobrá seš hlavně ty, když je poznat!   

    OdpovědětVymazat
  28. Já to tipnul na jasmín bílý. Ale to je keř.

    OdpovědětVymazat
  29. [29]: No vidíš, jasmín....no možná by taky šel udělat . Vlastně určitě. Díky za pochvalu, protože od chlapa potěší dvojnásob, zvlášť když tohle tvoření, či jiné ženské motání jim opravdu nic moc neříká.....

    OdpovědětVymazat
  30. [24]: Rad, ale porad. (Neviem, co musim urobit. Som blb. ) Krasny den vinsujem.

    OdpovědětVymazat
  31. [31]: V nastavení blogu si najdeš Položky v menu, tam si najedeš na Odběr novinek a pžřesuneš z neaktivního sloupce do aktivního. Toť vše. Jen to chvilku potrvá než se ti to tam uhnízdí, mižná ti to vhodí nějakou jinou  položku. Až se ti to podaří tak mi to tu písni do nějakého komentu a já si ten odběr odkliknu. Pak už si to zase stejným způsobem můžeš zrušit.

    OdpovědětVymazat
  32. Krásné, máš skutečně nadání a kreativitu.

    OdpovědětVymazat
  33. Nemám slova,která by dokázala popsat tu krásu. Seš moooooooooooooooooooooc šikovná

    OdpovědětVymazat
  34. tady už nemá cenu chválit.

    OdpovědětVymazat
  35. [36]: Myslíš ty vločky? Tak možná ta barevnost té druhé trochu na tu protěž odkazuje. Jo druhý je narcis

    OdpovědětVymazat
  36. Ty vlasové ozdoby jsou nádrherné.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....