03 července 2014

Rododendrony....



Tak, a tady alespoň vidíte jak jsem byla
ve skluzu. Už dávno nekvetou a naopak díky těm teplům která vládla na přelomu května a června
dokvetly strašně rychle. Fotečky jsou z doby kdy jsem ještě chodila na rehabilitace, respektive z cesty
na poslední z nich. Musím říct že nejhezčí výsadba je u nádraží, která vznikla díky přestavbě náměstí před ním.
Tady jsou barevně nejrozmanitější. Ale i v parku před poliklinkou jsou krásné, a moje srdíčko nad nimi plesalo.
A utvrdila jsem se v tom, že je prostě musím mít na zahradě taky. Bohužel můj experiment z blogovým parkem nevyšel, když jsem odjela na týden pryč, dcera je jaksi zapoměla hlídat a zalévat a oni chudinky uschly...
Takže se budu spíš muset vydat do Litomky do školek a tam si pár sazenic koupit.
Místo je a tak se zase změní trochu moje idea "přestavby" záhonu.







Tenhle okatý mi tedy opravdu učaroval






A mám z krku všechny dlouhodobé resty a můžu se zase věnovat dění aktuálnímu, nebo méně zastaralému. A zase taky dát něco kytiček kterých mám tedy požehnaně. Ale nebojte, budu je dávat jen tak aby se neřeklo....no, ono vlastně ani to: Aby se neřeklo..... bude dost obsáhlé Mrkající.

14 komentářů:

  1. Ten okatý je vážně skvostný. Ostatní se mi také líbí.

    OdpovědětVymazat
  2. No joo, ty jsou krásný, barvy jsou úžasný.

    OdpovědětVymazat
  3. Rododendrony jsou bohaté a něžné, všechno poznaly a všechno odpustily. :)

    OdpovědětVymazat
  4. [3]:Když kvetou jsou to hotové drahokamy. Mám ráda jak azalky tak rododendrony pro tu jejich úžasnou variabilitu v barvách....

    OdpovědětVymazat
  5. [2]:Já je zase a opět propásla. Dcera slíbila ale nedodržela slib....a jinak nemám s nikým jiným šanci se tam dostat....

    OdpovědětVymazat
  6. [1]:Je parádní, ale i ten jemňoučce fialkový. Líbí se mi jak kveztou už jhako malé keříky. A když si představím jaká to bude nádhera až dorostou větších rozměrů....

    OdpovědětVymazat
  7. Jsou nádherné Tady u nás bývaly u školy, pamatuju je ještě jako malá holka. Krásně kvetly. Jenže kde ty časy jsou. Teď je tam betonový plácek

    OdpovědětVymazat
  8. Název mě zarazil, ale už je mi to jasné, Vendy, však sama jsem taky ve skluzu.

    OdpovědětVymazat
  9. Jsou nádherné! Překrásné barvy, moc pěkně jsi je nafotila, Vendí... .

    OdpovědětVymazat
  10. Rododentrony hýří všemi barvami. Mně se nikdy moc nedařily, poněvadž jsme pro ně neměli vhodné místo.

    OdpovědětVymazat
  11. Já měla dva nádhernév květináčích a než jsem si stačila najít pevné místo, protože pak už se moc přesazovat nesmí a nedají tak mi zašly.....

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....