25 června 2014

Začíná třetí kolo hlasování.....


Co říct k třetímu kolu....
Nejdřív to vypadalo na absolutní krach. Příspěvek dlouho jen jediný a to můj.
Další se začaly trousit tu a tam a už to vypadalo že se přes to třetí kolo ani nedohrabeme.
Ale pak se přece jen něco nahromadilo a skoro jsme se k té desítce zase dostali.
Proto jsem prodloužila termín až na 25tého. Za prvé, já neměla moc čas a za druhé jsem si říkala co kdyby....
a vyplatilo se, protože jako poslední se nominovala Katka fotkami z její "Levandulové" dovolené.
I když počet je nižší, tak kvalita je opět vysoká.

A kdo se tentokrát zúčastnil?

Kostely

(VendyW)

(Sceneryfoto - Hanka)

(Dauma - Dáša)

(Helena)

(Marijakes)

(JaAquarius - Katka)

(Frypatův blog - Patrik)

Kaple

(Kerria - Jitka)

Tentokrát je jen pět dní na hlasování tak šup, šup ať se něco vůbec stihne.....
I tentokrát platí, že pokud chcete hlasovat pro dvě stavby tak pro jednu v anketě a pro sruhou v komentu. Jen prosím vyvarujte se komentářů hlasoval jsem pro tohle a hlasuju pro tohle. Já pak v tom mám guláš kolik hlasů vlastně co dostalo nebo ne. Stačí jen do komentu napsat Hlasuji pro.... pokud jste chtěli hlasovat ještě pro jednu stavbu. Děkuji za pochopení Usmívající se.





16 komentářů:

  1. [1]: Dík, jinak jestlichceš hlasovat pro dvě stavby tak stejně jak minule. Pro druhou napiš do komentu Hlasuji pro....

    OdpovědětVymazat
  2. [2]: Jasně a druhý hlas má Kostel sv. Petra a Pavla Vyšehrad od Marijakes. Všechny byli krásné a bylo to těžké rozhodování.

    OdpovědětVymazat
  3. Hlasuji pro Katedrálu v Halberstadtu.

    OdpovědětVymazat
  4. Hlasuji pro Kostel sv. Petra a Pavla Vyšehra.

    OdpovědětVymazat
  5. Hlasuji pro kostel sv. Martina Bled, kostel je skutečně moc pěkný jak zvenčí, tak uvnitř, moc pěknééé.

    OdpovědětVymazat
  6. Hlasuji ještě pro zapomenutou kapličku Heřmanice.

    OdpovědětVymazat
  7. Jeden hlas jsem odklikla a ještě bych chtěla dát hlas Kostel sv. Linharta Kdousov

    OdpovědětVymazat
  8. Jsou tu zase perly, např. skvostná katedrála Heleny, nádherné fotky interiéru kostela od MarijiKes, UNESCO kvalita Litomyšle VendyW, ..., ale nakonec jsem dal hlas Daumě, protože mně připomněla budovu, kterou znám z dětských školních let.

    OdpovědětVymazat
  9. Odklikla jsem číslo 5 (Marijakes) a ještě bych prosila číslo 3 - Židovskou synagogu od Dáši.

    OdpovědětVymazat
  10. Chybička se vloudila - č. 6 je v anketě 2x.

    OdpovědětVymazat
  11. [11]:Jo, jo, vím....tak mě jde o to, že už teď se příspěvky horko těžko scházely, a s hlasováním to taky není bůhví jaké. Tudíž jsem si říkala že možná třeba přestávka by prospěla, lidé s vědomím že bude pokračování si něco i nafotěj....Já sama toho mám zatím dost pomalu až do konce roku, ale možná jinéí teprve se chystají něco fotit. Uvidím, podle ohlasů se v pátek rozhodnu.

    OdpovědětVymazat
  12. Já klidně budu soutěžit i o prázdninách. Něco mám z dřívější doby a na nějaké výpravě už jsem byla. Ale samozřejmě chápu, že i ty si potřebuješ odpočinout. Není to vůbec legrace všechno sledovat a zpracovat. On ten měsíc strašně rychle uteče, když tě honí nějaký termín. Je to tvoje a tak ty rozhodni. Víš jak je to na fotografickém klubu. Já už jsem poslední věci neposílala, protože něco ještě nebylo ani zveřejněno několik měsíců, nebo to není dotaženo do konce. Není to samozřejmě výtka, spíš chápu, že tohle všechno dá hodně práce a zavazuje to.

    OdpovědětVymazat
  13. [13]:Co se týče mě tak já nepotřebuju prázdniny, mám je vlastně imrvére. Popravdě fotografia klub mě už vcelku vytáčí, jde to tam dolů vodou.....z celé slavné soutěže byly zveřejněny výsledky jen z jedné kategorie, z dalších témat měsíce a jinejch projektů vůbec nic. Tak ať to vede jen jeden admin nebo ať to zrušej. Jsou tam na to tři nebo čtyři a maká jen Lily.....no jak to vidím tak asi přestávka nebude. Ale aby také někdo přispíval!

    OdpovědětVymazat
  14. Ještě bych dala hlas kapličce v Heřmanicích.

    OdpovědětVymazat
  15. Jestli mám ještě jednu možnost hlasování, tak dávám hlas Kostelu sv. Linharta Kdousov.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....