12 června 2014

Ohýnky, ohně a ohňostroje.....



Malým, no spíš velkým překvapením
na závěr sobotního večera bylo vystoupení divadla KVELB,
které hraje tak trochu alternativní představení s různými netradičními
pomůckami. Odpoledne hráli celé představení na chůdách. To jsem ale neviděla osobně,
jen fotky z mobilu. Myslím že loutkové divadlo s ohnivými loutkami nebývá zrovna obvyklou záležitostí.
Musím říct že já byla nadšená, o ostatních lidech se to už asi říct nedalo. No jo, jak to není klasické divadlo
tak se to nelíbí....až mi bylo těch vystupujících líto, kolik museli do výroby těch loutek vložit práce a času, a u mnoha
lidí nedošli vůbec pochopení. Spíš odsouzení.....ještě že to neslyšeli!
Pak následoval ohňostroj na který jsem se tedy moc těšila, abych si mohla zkoušet fotit ho. No nedopadlo to moc dobře, nafotila jsem jen pár fotek, protože pak se to stalo....
Jak si tak fotím, najednou jsem dostala do hlavy šílenou ránu. Koukám co se děje, nikdo za mnou ani přede mnou nestál,
na zemi jsem taky nic podezřelého neviděla, ale ta rána byla skutečná. Když jsem si sáhla na to místo, nejen že jsem tam měla bouli jak hrom ale i celou dlaň od krve. A tu jsem i cítila jak mi pomalu stejká po hlavě. No a začalo to hodně bolet.
Vydala jsem se hledat nějakou pomoc, někde měl být na náměstí SOS stánek, ale já ho nenašla, tak jsem u skautů vyžebrala ubrousek a šla hledat děti. Když mě viděli tak hned že mne vezmou do nemocnice. To jsem jim zatrhla a tak jsme požádali hasiče aby mi na tu hlavu posvítili a podle toho že se uvidí co dál. No měla jsem tam asi centimetrový šlic, ale už to pomalu přestávalo téct, takže nemocnici jsem zavrhla.
Nevím co to bylo ani odkud to bylo, ale mělo to spojitost s tím ohňostrojem, protože syn i další pozorovatel odjinud mi pak potvrdili že něco viděli létat vzduchem. Já se domnívám že to buď byl zbytek nějakého tvrdého papíru který při té síle a rychlosti i výšce z které padal mě tak švihnul, anebo že to mohlo být něco ze střechy domu za kterým byl ten ohňostroj odpalovaný. Je možné že některá petarda mohla jít šejdrem a narazit do střechy nebo komínu ze kterých mohla odloupnout nějaký kousek a ten pak v té rychlosti skončil v mé hlavě....
A tak jsem od soboty 7.6.14 regulérně PRAŠTĚNÁ!
Pokud se vám to zdálo doteď, tak teď už to máte definitivně potvrzené!



Přípravy












A tak se mi to focení dařilo....









Ty dvě poslední fotky které jsem stihla vyfotit tak nějak jakoby předznamenávaly svou barvou to co se pak stalo Mrkající....
Kultura je za námi, teď se rýsuje něco ale až v září. A to vypadá na velkou věc. Pro pamětníky. Dvojvystoupení skupin Slade a Sweet.



21 komentářů:

  1. Loutkové divadlo mne také moc nebere. Když se to někomu nelíbí, tak může zatím jít jinam a vrátit se na zajímavější program. Ale přijde mi nefér, stát čumět a kritizovat nebo se pošklebovat. U nás ve valmezu je skupina provádějící ohňovou šou, je to nádherné, ale už mi to po několikátém shlédnutí přijde docela nuda, protože je to stále stejné. I když  kousky provádějí bravůrní. S tím, co tě prašilo je to zajímavé a nemůže to být třeba taková ta mediakoptéra, či jak se tomu říká, co pořizuje videa nebo fotografie ze vzduchu?

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Ta tam sice lítala taky, ale tu bych viděla, ono to zblízka není nic maličkýho, a koukala jsem nahoru na ten ohňostroj....a navíc, slyšela bych jí.

    OdpovědětVymazat
  3. Vendy, hlavně, že jsi celá a nemusela jsi do nemocnice na šití. Doufám, že se ti boule brzo ztratí a přestane bolet. To ti moc přeji.

    OdpovědětVymazat
  4. Záběry ohňostroje jsou krásné. Já je fotit neumím vůbec, jsou tam velké rozdíly světelnosti a rychlé změny.

    OdpovědětVymazat
  5. Teda, Vendy, ty ale máš zážitky! Hlavně že to dobře dopadlo ... hrůza domyslet!

    OdpovědětVymazat
  6. Lidi jsou nevycválanci a neumějí se chovat!

    OdpovědětVymazat
  7. zajímavé ohně, moc se líbí to srdce já mohla jít na Ignis brunensis v Brně, ale nevyšlo to, tak snad někdy....

    OdpovědětVymazat
  8. Někdy má to praštění do hlavy i opačný účinek, že se mu v hlavě naopak všechno rozjasní.

    OdpovědětVymazat
  9. Ohńostroje moc nemusím, nevidím na tom nic zvláštního, nevím, co lidi na tom tak fascinuje. Měla jsi štěstí VendyW.

    OdpovědětVymazat
  10. VendyW, je vše v pořádku? Není to u tebe zvykem, takhle se odmlčet.

    OdpovědětVymazat
  11. [9]: Já zase jo, mě to pro změnu fascinuje. Ovšem jsem taková rozpolcená protože vím jaký strach z nich mají zvířata....

    OdpovědětVymazat
  12. [8]: Jak jsem zrovna dneska zjistila tak na mě nemá....domnívala jsem se že třeba opět nabudu rozumu a začnu se chovat jak se patří ale ne. Je to furt stejný

    OdpovědětVymazat
  13. [11]: A hele, už seš tady?   

    OdpovědětVymazat
  14. [3]: Tak zmizela docela rychle, to jo, ale ještě i dneska je to místo trochu citlivé na pohmat. Ovšem žádný účinek v podobě toho že by se mi nějak rozsvítilo v hhlavě se jaksi nedostavil   

    OdpovědětVymazat
  15. [12]: Jo, jo....už jo. S plnou galerií fotek a spoustou zážitků

    OdpovědětVymazat
  16. Úžasné ohňové fotky, zajímavé provedení.

    OdpovědětVymazat
  17. [16]: Až na tu následnou prdu do makovice

    OdpovědětVymazat
  18. Taková světelná show, když se povede, tak to stojí za to. A když se povede jí dobře nafotit o to líp :3 Sám vím o čem mluvím, Svěletné/ohnivé show a ohňostroje děláme (www.ohnostrojenamiru.cz) a málo kdy se k nám dostanou opravdu kvalitní fotky, které se dají nějak použít.

    OdpovědětVymazat
  19. [18]: Tohle bylo opravdu zase  něco jiného ohnivé divadlo s určitou dějovou linkou. A hodně zajímavé. Já mám tyhle ohníčkové věcičky moc ráda, ohňostroje vůbec. Když je k nim ještě parádní hudba tak je to pro mne pošušňáníčko. Jen jsem trochu rozpolcená v tom že vím jak to těžce snáží zvířectvo mám dost bědnou zkušenost jak to snášel jeden z našich psů a co to s ním dokázalo udělat. Co se týče nafocení nejsem ani já úplně spokojená protože jsem nemohla najít optimální nastavení a šlo to hodně rychle za sebou a i že ty figury rychle dohořívaly.

    OdpovědětVymazat
  20. My během ohnivých show používáme různé ohnivé tyče, poi, hulahopku, louče a různé meče atd, vzhledem k tomu, že se z velké části věnujeme právě historickému šermu. A na konci bývá nějaký ten pyro závěr a většinou ohňostroj. A když to někdo dobře nafotí tak to pak stojí za to a dá se to dál používat, třeba na plakáty, nebo propagační materiál. Máme toho opravdu spoustu, až na kvalitní dokumentaci :(

    OdpovědětVymazat
  21. [20]: Já jsem s výsledkem oňostroje jako s focením docela spokojená, sice mám tenhle foťák dva roky ale pořád se s ním sžívám a učím. Samozřejmě taky jde o to jestli se fotí z ruky nebo ze stativu. Já zase na takové akce nechci tahat stativ protože raději fotím z ruky a potom ta kvalita samozřejmě je zase úplně někde jinde. Ohňostroj se ze stativu fotit dá ten je statickej takže pokud bych šla cíleně fotit ohňostroj tak si ten stativ vezmu. Tohle byl de facto původně výlet za koncertem tudíž mačkání se mezi lidmi, tyhle akce byly následné. A ještě se tam vláčet ze stativem .....

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....