06 června 2014

Mraky za oknem.....


Včera jsme opustili Prahu v místě
vjezdu do Břežanského údolí a pohledem na vrch Závist. Díky novému obchvatu a tunelům Cholupický
a Lochkovský se Břežanské údolí nádherně vyprázdnilo a tak už je průjezd podstatně lepší. Dokonce už byly pospraveny
i následky loňských povodní které části silnice podemlely.
Jak jsem psala, měla jsem protentokrát už foťák připravený a tak jsem si po cestě vesele fotila.
Co mne zaujalo nejdřív a díky své proměnlivé podobě, byly mraky. Ono totiž chvilku svítilo sluníčko, aby se zase na chvilku schovalo a opět vykouklo.....
Mraky se přeskupovaly, měnily tvary a poskytovaly tak vděčné téma na focení....a skvěle doplňovaly focenou krajinu





Pár pohledů na Brdy, jmenovitě hřeben nad Všenory s Cukrákem


Je krásně díky rozdílu v zeleni vidět že tady silně převládají buky nad jehličnatými úseky protože to tmavé nesjou stíny od mraků, ale jehličnaté partie.



A Brdy ze strany od Dobřichovic





S podivem jedna z mála řepkových. Ne že bych jí nechtěla fotit, ale ona stačila za čtyři dny dost odkvést


Před Čáslaví trochu začaly mraky strašit, ale nakonec z toho strašení nic nebylo


Pohled na pás Železných hor, v té "prohlubni" stojí na vrchu zřícenina hradu Lichnice. Z jejich hradbou, tam kde spadávají zase do nížiny jsme měli tu naší chalupu kam jsem tak strašně ráda jezdila...při sjezdu z nich, opačným směrem je nádherný rozhled do krajiny okolo Čáslavi....


A ještě jedna řepková. Tentokrát z okolí Vysokého Mýta


To by byly mraky a příště se budeme věnovat kostelům v krajině...tak jak se daly zachytit z auta

17 komentářů:

  1. Tak tohle jsou vážně super fotky :) Nejvíc se mi líbí asi ta poslední :)

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Neskromně řeknu, že na to že je to z auta za jízdy tak jsou opravdu některé vyvedené

    OdpovědětVymazat
  3. [2]: Páni, za jízdy? :) Mé fotky za jízdy jsou celé rozmazané A neskromnost je někdy fajn :)

    OdpovědětVymazat
  4. [3]: Tak ono když se dobře podíváš tak vidš že jsou mázlé. Hlavně na spodním okraji a po stranách. Když se fotí přes přední sklo, tak to jdedobře. Z boku to už bývá trochu horší, tam už to máznutí je dost znát. Chce to dát hodně krátkej čas a pak to jde, ale jak vidíš tak i na automat se dá

    OdpovědětVymazat
  5. Krásná příroda ... a ty žluté lány   

    OdpovědětVymazat
  6. Krásné fotečky, příroda je nádherná

    OdpovědětVymazat
  7. Vendy, nádhera! Nejdřív se mi líbila ta první, jak krásně mraky kopírovaly krajinu, pak ale další fotky a vůbec obláčkování různorodé. Nádhera!

    OdpovědětVymazat
  8. krásné! ať žijí mraky!

    OdpovědětVymazat
  9. [7]:Je fakt, že mraky jsemuž dlouho nefotila a takhle se přímo nabízely

    OdpovědětVymazat
  10. Pěkné fotky. Nevím, čím to je, ale vždycky tvůj blog se mi otvírá ze všech nejpomaleji. A když napíšu komentář, tak je strašná doba, než se načte a uveřejní. U nikoho jiného jsme to nezaznamenala. Nevíš, čím to je? Přitom máme rychlý internet.

    OdpovědětVymazat
  11. [10]: A to mám fotky až pod perexem. Ale mě to takhle dělají porůznu jiné blogy, chvíli to zlobí, pak to začne dělat jinej....

    OdpovědětVymazat
  12. [11]: Snad se to srovná.

    OdpovědětVymazat
  13. Přes čelní sklo se za jízdy fotí dobře, ale jak vidím, fotila jsi i přes boční a fotky ani nemáš moc mázlé.

    OdpovědětVymazat
  14. [13]: Spodky jsou vždycky mázlé. A to fotím jen čistě na automat. Spíš ty odrazy tam někdy dost vadí.

    OdpovědětVymazat
  15. [14]: Odrazy nevadí, pokud napíšeš, že jsou snímky pořízeny za jízdy, aby to někoho nemátlo.   

    OdpovědětVymazat
  16. Krajina s mraky na mne působí jako lék. Ten azur, co jsme měli nad hlavou v posledních dnech byl až ubíjející. U nás ubývá vody a slunce všechno spálí. Čekali jsme déš´t a nic. Zůstalo to na vysočině.

    OdpovědětVymazat
  17. [16]: Tady nepršelo taky, jen se zatáhlo a je pořád dost teplo. Záhony už jsou jak kámen.....takže si zase máknu než s k tomu dostanu....

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....