03 června 2014

Koncertové....


Když jsme byli v dubnu na vystoupení O.Havelky
vyzjistil synek že tady bude opět 7.6. Ovšem mimo jiné také vyzjistil že tu ještě před tím
bude Čechomor což je naše druhá velmi oblíbená hudební formace.
A tak jsme kolem půl deváté vyrazili do nedalekého Ústí nad Orlicí. Počasí zrovna jako na potvoru
vypadalo že venkovnímu koncertu přát moc nebude, dokonce i nějaké kapky padaly, ale po deseti minutách se umoudřilo
a přestalo s tím.
Horší bylo najít takové místo, odkud by bylo na pódium vidět. Aspoň trochu. I když je náměstí z kopce, vévodí mu velká osázená plocha s Mariánským sloupem uprostřed a navíc pod ní byly ještě postavené tři dost vysoké stánky pro zvukaře
které bránily fest ve výhledu. Po podrobném průzkum jsme se synem neobjevili žádné příhodné místo a tak jsme všichni tři nakonec zaparkovali v takovém malém průhledu který tvořila malá paní ovšem za to s véélkým deštníkem.
Jenže to na mě nic nebylo zvlášť když jsem jako vždy měla v úmyslu nejen VIDĚT ale i FOTIT.
A tak s drzostí sobě vlastní jsem se přidala asi ke třem profesionálně vyhlížejícím fotografům kteří se ocmrndávali hned pod jevištěm. Takže jsem si užila skvěle výhledu ale i poslechu. Co na tom, že mám od repráků zpřeházené vnitřnosti na hodně dlouho.....

Ale nejen koncert byl zajímavý, ale i akcička která ho doprovázela, ale o té něco příště....


To že vlastně hlavními protagonisty této kapely jsou František Černý a Karel Holas znamená i to,
že na většině fotek jsou oni dva, a jen občas i další hudebníci......

Pro ty kdo neznají.....František Černý, mimochodem rodák z ne tak vzdálených Svitav kde vlastně kapela vznikla



Karel Holas, bravurní houslista který to umí na pódiu s houslemi skvěle rozpálit



Fotila jsem tak nějak vždy pár obrázků za určité barevnosti světel na pódiu, ale i tak je toho dost....














Michal Pavlík









V sobotu nás čeká asi tříhodinový hudební blok, protože jak jsme zjistili v programu ještě před Ondřejem Havelkou budou vystupovat skvělí lidičkové kteří se nepodali chandrám a ač sami těžce tělesně postižení, mají v sobě tolik energie že jí mohou rozdávat všem kolem. Je to hudební seskupení The Tap Tap a jsou to všechno obyvatelé Jedličkova ústavu v Praze. Svou koncertní šňůrou se snaží vydělat peníze na obnovu tohoto ústavu aby poskytoval opravdu kvalitní a důstojné zázemí pro tyto lidi.....a na závěr pak ohňostroj. Takže je zase se na co těšit.....


14 komentářů:

  1. Jedna skvělá akce za druhou. Parádní momentky jsi nafotila.

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: No musím na tu sobotu zabavit manželovi i druhou paměťovku,protože svou osmičku mám na reklamaci....a ty jedničkovky jsou hned plné.

    OdpovědětVymazat
  3. Čechomor moc neznám. Ale fotky jsou vydařené.

    OdpovědětVymazat
  4. [3]: Určitě by se ti líbil, jukni se třeba na YouTube. Jejich aranže moravských a českých lidových písní jsou skvělé a já ač je nemusím, tak v jejich podání je fakt miluju......taky jsem taptapáky viděla v telce a hodně mne to zaujalo, dokonce i synek a dcera jsou nadšení takže pofrčíme dřív než jsme si mysleli....

    OdpovědětVymazat
  5. Parádní fotky, Vendí! Musel to být skvělý koncert...

    OdpovědětVymazat
  6. [5]: Byl, každopádně....ale když jsem viděla jiný fotky z Jeseníku tak jsem tam na nich nasekala spousty chyb....já pořád nejsem nějak zvyklá fotit americkej portrét, to jest figuru od půlky stehen výš....a to je zrovna u takovýhle fotek dost důležité....působí to ještě dynamičtěji. No holt příště! Příležitost se naskytne už v sobotu.

    OdpovědětVymazat
  7. Hezká reportáž děkuji. My jsme byli na koncertu skupiny YES, ale fotit jsem tam mým stařičkým mobilem neměla šanci. Bylo to také hezké.

    OdpovědětVymazat
  8. [6]: Tak ti držím palce, ať se ti to podaří podle tvých představ a krásně si to užij!   

    OdpovědětVymazat
  9. Parádní akce a krásně jsi nafotila. Pěkně si to užij.

    OdpovědětVymazat
  10. Americký portrét? Jsem asi sto let na opicema. Nikdy jsem nic takového neslyšela.

    OdpovědětVymazat
  11. [10]: To je když fotíš osobu cca od půlky stehen či od pasu. Ne celou postavu....při focení z koncertu O.Havelky jsem to zkoušela takže uvidíš jak jsem to myslela....

    OdpovědětVymazat
  12. Skvělá reportáž, Vendy! Nafotit koncert není zrovna jednoduché, ale tobě se to podařilo fakt dobře! Navíc to musel být parádní zážitek.

    OdpovědětVymazat
  13. [12]: Byl. Čechomor je moje a vlastně vůbec i s dětmi naše srdcovka, nenecháme si pokud jsou někde poblíž žádný koncert ujít. Zadařilo se i s fotkama, opravdu nepoužitelné byly asi jen čtyři. Horší to bylo pak na O.H. protože tady jsemmohla porůznu chodit a hledat nejlepší úhel. U O.H. to už byl problém,páč Mistr nemá moc rád když mu šmajdaj fotografové pod pódiem. Takže jsem to vyřešila tím že jsem se na hulváta nacpala hned k zábradlí a bylo. Jen se mi tam pak tloukly dvě barvy z osvětlení a nebylo to nic moc. le nějak jsem to pak vyřešila a myslím že docela to i jde.....

    OdpovědětVymazat
  14. [13]: O.H. bych si klidně nechala ujít, to není moje krevní skupina, ale ty sis poradila dobře, což fotograf musí umět, pokud chce mít fotky z koncertu.   

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....