19 června 2014

Dveře, okna, okenice a kliky....


Jsem hravá, ješitná a soutěživá.
Jsem hravá, ješitná a soutěživá tolik, že mi nestačí uspořádat soutěž.
Já se musím podle svého gusta hlásit do každé soutěže která nabízí možnost prezentace mých fotek.
A tak s vědomím že pošlu nějaké fotky Helence do soutěže o dveřích, oknech a klikách jsem se vydala na lov.
A to přímo do místa z kterého dýchá historie české země.
Do premonstrátského Strahovského kláštera. Nebudu se o něm rozepisovat, protože ho mám připravený
do soutěže u mě, tedy ovšem pokud ještě vůbec v dalším kole bude někdo ochoten něco poslat. A když ne, bude čekat v archívu na svou chvilku kdy bude vytažen na blogové světlo.
Takže tentokrát z něj jen to, co se hodí do téhle soutěže......


Oken je tu opravdu hodně, takže vybírat je hodně těžké


Já vybrala jen tohle, na jedné z věží


Spíš jsem se zaměřila na ozdobné brány a prvky na nich, kliky a zámky







33 komentářů:

  1. Ahoj Vendy, úplné klikové skvosty, ta první, no, ta je úplně nej Vítej zpátky na síti, jsem ráda, že už jsi připojená.

    OdpovědětVymazat
  2. Samá nádhera! Nejvíc se mi líbí kliky.

    OdpovědětVymazat
  3. [2]:Mám ještě jiné, ale to už je na jiné stavbě a to je proti pravidlům. Ale neboj, nepřijdete o ně

    OdpovědětVymazat
  4. [1]: Jo, jo, dostala jsem se k něčemu až dneska, protože včera po návratu jsem tři apůl hodiny louskala mejly, odpovídala na komenty a svoje přidávala. Na psaní došlo až dneska.....

    OdpovědětVymazat
  5. [4]:Já se k psaní o srazu taky ještě nedostala, ale dojde na to. Dnes jsem byla zase u zubaře, no a žádná sláva, ale utěšil mne, že v srpnu už bych mohla mít náhrady, se už nemůžu dočkat, zatím ještě musím léčit, povídal, že ta levá strana je stále špatná-nezhojená, ale to už vydržím

    OdpovědětVymazat
  6. [5]: To se pak budeš zubit, co?

    OdpovědětVymazat
  7. Jsou to krásné úlovky, a vidíš sama kpř. na těch vratech, co měl asi kovář práce. Kliky jsou nádherné, obzvláštˇ ta s tou rybou. Přidávám do prezentace.

    OdpovědětVymazat
  8. Moc pěkné fotky, krásně zaměřeno na detaily, Vendí.. Práce s kovem je prostě umění a na tvých fotkách to vypadá nádherně .

    OdpovědětVymazat
  9. Podle kliky obvykle poznáš kam se jde.

    OdpovědětVymazat
  10. [7]: Rybí mám ještě jinou, ale ta už je z jiného objektu

    OdpovědětVymazat
  11. [8]: Začínám se podle vzoru Hanky na ně taky víc koukat a je to fakt zajímavé.....

    OdpovědětVymazat
  12. [6]:Si piš, i když, já se zubím i bez kousadel, mám to prostě v sobě , ale s kousadlama to bude holt hezčeji vypadat, no jo, ale už mi asi tak nepůjdou ty moji šklebíci Fajn víkend.

    OdpovědětVymazat
  13. Moc pěkné detaily. Máme takovou dost starodávnou kliku na vratech k baráku a ta mi docela žere nervy, potvora. Jenže je to holt starožitnost, tak s ní musím mít trpělivost

    OdpovědětVymazat
  14. Když dám vedle tvých soutěžních fotek ty svoje, je to jako nebe a dudy, Vendy!   

    OdpovědětVymazat
  15. [16]: Já ostuda, tam byla po strááááášně dlouhé době. Vlastně si vůbec nepamatuji jestli jsem tam kdy s našima byla. A to to máme vcelku blízko. Navedl mne k tomu svými pražskými fotkami Pavel.....

    OdpovědětVymazat
  16. [18]: Já tam dokonce před lety něco měřil pro následnou rekonstrukci, takže jsem se podíval i do míst, které návštěvník nevidí.

    OdpovědětVymazat
  17. [19]: No jo, ty ses vlastně díky práci měl opravdu šanci dostat asi na zajímavá místa.

    OdpovědětVymazat
  18. Vendy, to je překrásné! Zaklela jsi tyto krásné kousky napořád do svých fotografií. Nádherné záběry!

    OdpovědětVymazat
  19. Opravdu luxusní kování, také jsem ti u Heleny dal hlas, i když ani o výsledky nejde, ale ukázat pestrost těchto uměleckých dílek.

    OdpovědětVymazat
  20. [17]: Myslela jsem to všeobecně, Vendy, FABky vidím dost často.

    OdpovědětVymazat
  21. Vendy, po dlouhé době jsem na potřetí zůstala připojené na Tvém blogu. Od koníků se mně stává to, že se připojím a hned se mně vypne počítač Teď ke klikám. Podobnou máme na chalupě, ale původní majitelé ji "vylepšili" bílým nátěrem...

    OdpovědětVymazat
  22. [24]: Lidi někdy dělaj šílený zhůvěřilosti. Já si zase na chalupě obrušovala nádherný modřínový dveře protože byly napatlaný nějakým sajrajtem (práce strýčka) a trámy v pokoji (ten samý autor)....

    OdpovědětVymazat
  23. [23]: No jo, to je ta smůla že ještě nikdo nevymyslel bezpečnostní zámek mimofabkovej.....

    OdpovědětVymazat
  24. [22]: Jejky, já ti moc děkuju, ještě jsem ani pořádně neviděla krom Hančinejch kdo a s čím soutěží....

    OdpovědětVymazat
  25. [21]: To je moje jediná zásluha. Ten zbytek patří těm kdo to stvořili, jejich fantazii a práci

    OdpovědětVymazat
  26. Krása, je s podivem, jak moc umění je vetkáno do klik dveří a oken!

    OdpovědětVymazat
  27. [30]: Tak od tebe to beru, když vidím čím se zabýváš . Máš pravdu , nikdy jsem si toho moc nevšímala až v poslední době co fotím do mé soutěže kostely jako soutěžní příspěvky. Když se podíváš v komentech třeba u Hanky na blogu nebo u Helenky tak tam najdeš taky články k téhle soutěži s parádníma detailama....

    OdpovědětVymazat
  28. [32]: Vůbec celý ten areál je krásný a stojí za podívání. A to neberu ten nádherný sál Strahovské knihovně!

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....