26 května 2014

V pohybu.....


Včerejší fotečky byli takové poklidné, statické....
Dneska budou už trošku víc pohybové. Na těch rozlehlých výbězích to bylo pro ty
koníky na běhání a řádění ideální. Takže když se jim zachtělo letět s větrem v hřívách mohli si to
bez problémů dovolit. Podotýkám že povětšina těch běhačů byla z řad školky a mlaďochů, ti dospělejší se v poklidu pásli
a jen shovivavě na ně zhlíželi jak mlaďáci blbnou. Oproti minule foceným fotkám tady u nás (ať už létající dvojice Mates - Bobeš nebo i běhající hříbě) jsem tentokrát už zvolila, pamětliva povídání O. Neffa o focení zvěře domácí i jiné, velmi krátký čas a mód priority času. Bylo to už o dost lepší, ale ještě to potřebuje vychytat....
Doufám že se mi zase na to zkoušení podaří nějaká rychlá zvířata pozorovat....









Hemžení okolo pana učitele (koukám že tady u těch fotek mi ušla na vyzmizíkováni ta ohradníková páska Nerozhodný)








Ale běhalo se i na druhé straně u děvčat....a to nejen koně Smějící se








Příště udělám už odbočku zpátky v čase aby se vám koníci nepřejedli.....protože nás ještě čekají samotní hlavní aktéři výletu. Bonďa, Melísek a Rimrík.....

18 komentářů:

  1. Udělalas boží fotky v pohybu   

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Tak tady nevadil, ale na spoustě fotek mi krájel koně na třetiny ....

    OdpovědětVymazat
  3. Koně se nemohou omrzet, vždyť jsou to překrásná zvířata a v pohybu - krása.

    OdpovědětVymazat
  4. Úžasní fešáci i ten fotografující běžec vypadá zezadu super!

    OdpovědětVymazat
  5. Pěkné fotky, skvělá radost z pohybu!

    OdpovědětVymazat
  6. To je nádhera, úžasné foto, já chci ještě

    OdpovědětVymazat
  7. Koukám, že ta kobyla pěkně nabrala pásku. Oni tam nemají elektriku?

    OdpovědětVymazat
  8. Fotit koně v pohybu je docela náročné, Vendy, tobě se to ovšem náramně podařilo! Úplně nejvíc se mi asi líbí poslední fotka.

    OdpovědětVymazat
  9. [8]: Co, nabrala! Ona stála v prostřed cesty, krmila se tam a juchala na Bonďu! Mají ohradníky vypnutý. Majitelka ho vypíná kvůli tomu že ta jedna klisnička se má hřebit a ona se bojí že kdyby se to stalo v noci a hříbě tam někde ťapalo tak aby hned nedostalo pecku. Robo ji takhle zaháněl třikrát. Byla to dobrá komedie. On jí zahnal, otočil se a ona už stála za ta dvě pole za ním zase v půli cesty. Dělala si z něj evidentně srandu . To si piš že já z toho měla prču taky.....   

    OdpovědětVymazat
  10. [5]: No já bych řekla že vypadá jak Jack Sparw v důchodu

    OdpovědětVymazat
  11. [4]: Ono ještě něco je v záloze a něco ještě čekám že mi (snad včas) dorazí....

    OdpovědětVymazat
  12. [6]: To ano, oni si to náramně užívali a já samozřejmě taky

    OdpovědětVymazat
  13. Je moc hezké vidět, jak se radují z pohybu.

    OdpovědětVymazat
  14. [17]: Mlaďáci i mladý kobylky si to opravdu užívali

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....