18 května 2014

Chmejření....


Sluníčka pampelišek
už pomalu mizí a na jejich místo nastupují stříbrné hlavičky s jemným chmýřím.
Jsou stejně fotogenické jako zlaté hlavičky a dokáží při bližším pohledu připravit nejedno překvapení.
Mě jich pár zaujalo ve vysoké trávě a přiznávám že i v jednom z dost zarostlých záhonků které mám na chatě. Ale....
když se tam dostanu jen párkrát tak to podle toho vypadá....tentokrát jsem stihla díky hnusnému počasí akorát vyplejt jeden.





Hrátky s perspektivou a ostřením




Líbila se mi její hustota, a najednou na mne vykoukla kněžice....



....ale ukázalo se že jsem jí nachytala v dost prekérní situaci....


.....mě tak někdo nachytat tak z toho mám trauma na dost dlouho. Jí to ale nějak evidentně nevadilo Mrkající


Měla krásný růžový kabátek, přesně v letošním stylu a nejžádanější pudrové a starorůžové....


A v trochu větším detailu

21 komentářů:

  1. Pampelišky jsou náramně fotogenický. Ať v žlutém nebo bílém...Zato kněžice, byť by měla kabátek jakkoli barevný, naprosto nesnáším. Smrdí a zasmradí vše, přes co přelezou

    OdpovědětVymazat
  2. A bylo to ráno nebo k večeru. Jak je psáno v koránu, nejlepší je to po ránu. Tak se jí nediv. A ještě na takovém jemném podkladu... Jo, radujte se a množte se.

    OdpovědětVymazat
  3. [1]: Když jsem si včera přinesla do vázy šeřík tak se mi tu začaly za chvíli producírovat po stole....takže hodně rychle letěly za dveře....

    OdpovědětVymazat
  4. [2]: Růženko bylo to před polednem....my si zase dělaly z těch stonků takový ozdoby, natrhaly jsme ho na jemné proužky a pak na chvíli hodily do vody. Ono se to krásně zkroutilo. A my to pak jako frajerky nosily jako prstýnek . Ale ty frkačky ze stonků taky

    OdpovědětVymazat
  5. Ty kroužky jsme dělali taky a z pampelišek ještě neodkvetlých pěkné věnečky. Jo, to byly časy, když jsme lítali po lukách.

    OdpovědětVymazat
  6. Vida ji, potvůrku, nachytána při činu!

    OdpovědětVymazat
  7. Pampelišky jsou úžasné na focení, jsem nimi okouzlena. Kněžice jsou pěkné, že by se červenali že jsi je nachytala

    OdpovědětVymazat
  8. Oj ty zvědavko jedna... Vůbec jim nedopřeješ klidu....   

    OdpovědětVymazat
  9. [8]: Tak já ji neviděla, jak jsem si ostřila tak najednou vykoukla ven a začala se z toho chmejří vynořovat....

    OdpovědětVymazat
  10. [6]: Okolo těch tří jsem chodila dost často, ale nějak se nic nedělo, ale pak jsem se zastavila a podívala se na ně náhodou v tom úhlu kdy byly takhle pěkně seřazené za sebou a nápad byl na světě.....

    OdpovědětVymazat
  11. Parádní "chmejření", Vendy, Z fotek je pro mě nejlepší první a třetí, ale pěkné jsou všechny. Pampelišky jsou na focení vděčné ve stádiu květu i odkvětu. Kněžice super!

    OdpovědětVymazat
  12. [11]: Pro mě asi třetí a pátá....ještě ale bych jí chtěla nachytat po dešti, což bych mohla zkusit dneska někde kouknout...

    OdpovědětVymazat
  13. Nádherné fotky, zvláště ty tři za sebou. Kněžice v takovéhle situaci, páni , to je trapas.   

    OdpovědětVymazat
  14. Dva v pampelišce? Sakra Wendy, to jsme něco zmeškaly, viď?     

    OdpovědětVymazat
  15. Moc pěkné fotky a kněžice má krásnou barvu - takovou jsem ještě neviděla. U nás vidím většinou ty zelené, nebo oranžové s černými proužky...

    OdpovědětVymazat
  16. [15]: Ta barva mne taky zaujala. Těch zelených a proužkatých je na chatě taky spousta, ale takovouhle si nějak nepamatuju že bych tam kdy viděla.....

    OdpovědětVymazat
  17. [13]: Muselo. Jsem moc ráda že se ti líbí, i druhá vítězka dostala. Ber to jako moje poděkování za to že ses do soutěže zapojila, dala si tu práci s focením a hledáním historie kláštera....spíš mne překvapuje jak rychle to došlo. Ve čtvrtek odpoledne to muž dával na poštu....

    OdpovědětVymazat
  18. Chmejření super, ale smradlavky sněžnice, to už je horší káva . Ale zase... vkus mají .

    OdpovědětVymazat
  19. Mám pampelišky moc ráda - žluté i odkvetlé

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....