13 dubna 2014

Zlomek toho co jsem měla do Repech a něco navíc....


Na repešské setkání jsem se připravovala
už od ledna a tvořila jsem a tvořila...mezitím se tu a tam někdo ozval s tím že by si rád něco nechal
také udělat.....buď jsem to měla v záloze nebo jsem dělala něco úplně nového.
Je ale hodně zrádné spoléhat na to že to co jde tak dobře na odbyt teď, půjde i tam. Takže na rozdíl od věcí které jsem dělala na zakázku kdy o kombinovaná vajčka byl ohromný zájem, v Repechách se prodalo z těch které jsem si tam připravila
jen jedno.....za to se prodaly věci které jsem vůbec ani nečekala že by o ně byl zájem. Trochu mi sice zkřížila plány ta operace ramene, nicméně vyšlo to všechno tak nějak nakonec dobře. Zbylo mi sice dost věcí ale něco mi vzala k sobě do hotelu jedna ze šikulek z fb komunity píchalek, něco Katka na velikonoční výstavu. A pak přišla skvělá nabídka ovšem po veškerém probírání ze všech stran a konzultacích s dcerou jsem jí musela s těžkým srdcem odmítnout. Ona Ostrava je přece jen dost pro mne z ruky a výsledek prodeje hodně nejistý i když bych byla ve svém "oboru" jediný prodejce a stánek měla zcela zdarma. Za to náklady na cestu vysoké. Je to škoda protože ukazovat jak se co dělá by mne hodně bavilo.....
A tak začínám mít docela absťák a mrzí mne že nemůžu nic dělat. Tedy něco chci ještě zkusit a něco dodělat, ale tolik jak jsem dělala doposud už ne.....






Tohle vajíčko jsem nazvala zbytkové, je dvanácticentimetrové a je ze zbytků nastříhaných stužek které se mi po tvoření nahromadily a bylo mi je líto vyhodit.


Tohle byla jedna zakázka.....byla dvě a dodělávala jsem je ještě dopoledne před operací....


.....a tohle jsem si za odměnu udělala pro sebe do obýváku



A to je zase až do podzimu všechno z mého tvoření.....pak začne zase příprava na vánoce Mrkající

32 komentářů:

  1. Vendulko máš to nádherné, obzvlášt se mi líbí ty dvě poslední varianty.Krásné.    ♥

    OdpovědětVymazat
  2. Originalita, vkus, cit pro barvy a perfektní provedení - to je pro Tebe charakteristické.

    OdpovědětVymazat
  3. moc krásné a to zbytkové se mi líbí asi nejvíc.

    OdpovědětVymazat
  4. [2]: Děkuju za pochvalu!

    OdpovědětVymazat
  5. [3]: No jsem zvědavá jestli se něco z toho prodá. To zbytkové je taky v tom hotelu . Mě se sem domů nikam barevně moc nehodí, do kuchyně ho nechci dávat protože vařím na plynu a to je vražda pro všechno co se tam vyskytuje po výškách.

    OdpovědětVymazat
  6. [1]: Je to sice makačka piplavá, ale zase je to něco jiného.

    OdpovědětVymazat
  7. Jsou krásné všechny! Preferovala bych ty z posledních nebo ty s dvěma barvičkami - jsem konzervativní.

    OdpovědětVymazat
  8. Tvoje výtvory jsou nádherné a máš můj hluboký obdiv. Zbytkové vajíčko je kouzelné a veselé. Poslední dvě fotografie s jednobarevnými vajíčky jsou mistrovské kusy.

    OdpovědětVymazat
  9. Všechny jsou nádherné, muselo to dát spoustu práce a nezbývá než obdivovat a chválit tvoje šikovné ruce a cit pro barvy.

    OdpovědětVymazat
  10. [7]: I mě se ta kombinace tón v tónu u těch puntíkatých líbila, měla jsem jí před sebou už v okamžiku kdy jsem kupovala ty stuhy....ale ona i barevná jsou krásná. Kraslice se taky dělají barevné.....

    OdpovědětVymazat
  11. [9]: Nejhorší práce a piplačka byla s těmi posledními. Upletla jsem si tak trochu na sebe bič. Na poslední chvíli jsem dělala tři. A to modré po operaci..... Ještě tedy mám v plánu udělat dvě barevné kombinace protože prostě mi to nedá.....

    OdpovědětVymazat
  12. Vendy, všechny jsou nádherné, ale přece jen se mi víc líbí zbytkové vajíčko a poslední dvě varianty. Obdivuji tvůj smysl pro kombinaci barev a různost zdobení.

    OdpovědětVymazat
  13. Všechny jsou úžasné, ale dvě poslední jsou přímo královské, prostě nejkrásnější

    OdpovědětVymazat
  14. Wendy ty máš absťák? Zkus přeci taky trochu odpočívat, dát nejen ramínku KLÍÍÍD!!! Takové nádhery, které ty dokážeš tvořit nejen foťákem, ale i tvými zručnými ručkami, přeci zasluhují také trochu času na obdiv - tak obdivuj a odpočívej!   

    OdpovědětVymazat
  15. Je to prímo mistrovské! Jedno hezcí nez druhé

    OdpovědětVymazat
  16. No pááni... jsou překrásné!

    OdpovědětVymazat
  17. [16]: To tam taky říkali....ale.....

    OdpovědětVymazat
  18. To muselo dát moře práce. Ale všechna čest, opravdu se ti podařil malý zázrak. Nebo velký? Krásně zkombinované barvy. Kdybych si měla vybrat jedno jediné, které bych chtěla mít, tak jsem v háji

    OdpovědětVymazat
  19. [18]:To si myslím byl také kámen úrazu a důvod toho že se jich prodalo jen tak málo.....z těch velkých kombinovaných vlastně jen to žlotooranžové. Všechna ostatní zbyla. Jo jedna paní mne rozesmála když se mne ptala kolik to stojí. Když jsem jí řekla cenu tak říká fajn, beru si všechny tři i se stojánkem...chvíli jsem na ní koukala a pak jí říkám že ta cena je za jedno, ne za všechny a stojánek že není na prodej, že ho mám půjčený. Chvíli zase nechápala ona a když jí to konečně docvaklo tak se otočila na patě a odkráčela s pohledem jako bych jí vydírala bůhví čím....případně za to jedno vajíčko chtěla její duši!

    OdpovědětVymazat
  20. [14]: Víš, ono jak si zvykneš takhle něco pořád tvořit a pak najednou nic, tak ti to začne hodně chybět. Zvlášť když máš ještě spoustu nápadů a hodně tě to baví....a zase dělat do "krabice" je na prd. Proděláš na tom i to málo čím si do plusu po nějakých objednávkách. A není jasné jestli to někdy prodáš. Spíš rozdáš.

    OdpovědětVymazat
  21. [18]: Je to stále o jednom, o tom jaké mají lidé priority v nakupování. Jestli se jim líbí (a že líbí) kýče od ťamáků za pár šlupek, případně někde na trzích podobné věci dělané opravdu jen na kšeft ve velkém, čemuž odpovídá provedení i kvalita ale stojí to "jen" třicet korun, nebo něco ručně dělaného, troufám si říct vkusného ovšem o něco dražšího. A jestli si jsou schopní uvědomit že za tu samou cenu mají krabičku cigaret z které nemají vůbec žádný užitek.....to si totiž dokáže uvědomit a ocenit jen opravdu málo lidí....

    OdpovědětVymazat
  22. Je to opravdu nádherné - jsi šikulka.   

    OdpovědětVymazat
  23. Nádhera. Precizní práce. Ale ty to stejně nevydržíš a vymyslíš opět něco nového. Už se těším.

    OdpovědětVymazat
  24. [23]: Paráda....že se ti to líbí Díky.

    OdpovědětVymazat
  25. [24]: Máš pravdu, něco jsem zase tvořila, ale malounko. Nemám tu žádné podklady takže jen to co mi tu zbylo.....

    OdpovědětVymazat
  26. Milá Vendy  dnes poprve jsem se octla na Tvém úžasném blogu a myslím,že tu nejse na posled máš tu spoustu zajimavostí,a nádherná velikonoční vajíčka vidím je po prvé a čučím jako puk na tu krásu, moc se mi to líbí.Posílám pozdrav a přeji krásné prožití svátků jara!    Luďka.

    OdpovědětVymazat
  27. [27]: Takže nejdřív bych tě chtěla moc přivítat a budu ráda když se z tebe stane stálý návštěvník . No je to část mého tvoření a bláznění s falešným patchworkem a artyčokem. Pokud tě tohle zajímá tak se podívej do rubriky Inspirace povšechné. Za druhé děkuji za tvou pochvalu mého blogu moc mne to těší že se líbí a že tě to dovede k tomu že to i napíšeš. I tobě hezké velikonoce!

    OdpovědětVymazat
  28. Moc krásné a povedené tvoření, jsem ráda, že se ti dařilo!

    OdpovědětVymazat
  29. Máš to parádní, ale lidi si spíš bohužel kupují ozdoby v supermarketech nebo u Vietnamců, Na kvalitu a originalitu přitom nehledí.

    OdpovědětVymazat
  30. [30]: S tím holt nic nenadělám....Je to mnohdy nevkusné ale! LEVNÉ....no jenže když to vezmu tak je to kolikrát i dražší než ty moje výrobky....

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....