30 dubna 2014

Vyhlášení výsledků prvního kola soutěže....


A máme tu historicky první vyhlášení
výsledků soutěže na mém blogu. Pustila jsem se do něčeho o čem nemám moc šajna, ale zatím to vypadá že by se to dalo zvládnout. Dneska se tedy ukáže kdo a která stavba vyhrála v prvním kole soutěže o Nejkrásnější sakrální stavbu.
Příspěvků bylo dost, až jsem se divila kolik z vás se a to i rychle zapojilo. Nicméně nebylo by na škodu kdyby vás ještě přibylo. Proč? Protože těch krásných staveb je u nás po republice spousta a zaslouží si aby je vidělo co nejvíc lidí.
A to bude v případě že se přihlásí hodně účastníků.
Takže od zítřka začíná druhé kolo a já doufám že počet bude alespoň stejně hojný, ne - li hojnější.....
Jen musím dneska jako pořadatel udělat rozstřel u dvou staveb a to mne popravdě hodně překvapilo. Obě drobné stavby a to křížek od Kerrie i hrobka od Katky získaly shodný počet hlasů.
Jsou to věci obě zajímavé a svým způsobem každá krásná, ale já svůj hlas dávám Kerrii, protože působí vesele, nemám u tohoto křížku pocit smutku a stísněnosti jak u té velké hrobky. I když ta je skvěle zdokumentovaná....

A jak tedy první kolo dopadlo?
Na prvním místě se s devíti hlasy v kategorii Kostely a katedrály umístil......
TRAM TADADÁ.....


(HelenaS)
V kategorii Drobné stavby se s deseti hlasy umístil....
TRAM TADADÁ....

(Kerria)
Všem kteří se zúčastnili moc děkuji, jak stálým tak hostujícím, vítězům gratuluji a všem ostatním kteří by se chtěli přidat připomínám že od zítra 1.5. do 20.5. běží druhé kolo, takže kdo nestihnul první může se přidat v druhém. Kdo by se chtěl přidat a nemá svůj blog může využít hostování které nabízím. Takže od zítra se těším na další vaše příspěvky kterých bude snad stejně hojně jak v kole prvním.....

38 komentářů:

  1. Děkuji moc všem, kteří si všechny příspěvky prohlédli a hlasovali především podle svého cítění.   

    OdpovědětVymazat
  2. [Smazaný komentář] Odkaz nefunguje, prosím tě VendyW smaž tyhle tři komentíky.

    OdpovědětVymazat
  3. Máš pravdu, že následné komenty jsou někdy o dost zajímavější a přínosnější než celý článek. A mnohdy i zábavnější . Doufám že i v příštím kole bude účast stejně hojná, snad se zalíbila tahle soutěž jako pokračování Danielinýho projektu a doufám že se dokopu alespoň k těm osmi kolům jak ona....

    OdpovědětVymazat
  4. Výhercům gratuluji. Jejich příspěvky byly úžasné.

    OdpovědětVymazat
  5. Zajímavá soutěž. Že bych také do toho šla Nevím, zda-li bych v našem okolí našla zajímavý a konkurence schopný objekt.

    OdpovědětVymazat
  6. Všem zúčastněným velká gratulace, není důležité zvítězit, ale zúčastnit se a hodně z nás bylo rádo, že mohlo poznat takovou krásu

    OdpovědětVymazat
  7. [5]: Byly bych ráda, ale můžeš dát i přispěvek třeba z dovolené jestli něco takového máš, ale jak vidíš u Kerrie nebo Katky můžou to být právě i jen takové drobnosti....

    OdpovědětVymazat
  8. Moc děkuji všem za hlasy. Vítězství mě docela překvapilo, protože křížek sám o sobě působí tak obyčejně a bezvýznamně. Ale líbila se mi ta pověst, která se k němu váže. Do dalšího kola jdu určitě. Nevím sice, kolik dalších trumfů mám v rukávu, ale jak říkají i další, je to zajímavý projekt, který umožní představit často zapomenuté nebo opomíjené památky - a mě to konečně nakopne pokračovat v rubrice "Krajem ječných klasů".

    OdpovědětVymazat
  9. [8]: Hele, jaá taky nevím jak dlouho tohle pojede, ale jsem ráda že jdeš i dál .

    OdpovědětVymazat
  10. [9]: Nenašla jsem videa ale klikla jsem si na fotky a jsou tam z kláštera tři z hudebníkama....

    OdpovědětVymazat
  11. [11]: Já nevím, proč to nefunguje, ještě jednou: http://www.rheingau-musik-festival.de/rmf,de,9,Kloster-Eberbach-Basilika,spielstaette.html

    OdpovědětVymazat
  12. [12]:      Nechci být sprostá,   

    OdpovědětVymazat
  13. Tramtadadáááááá!!! Blahopřeji výhercům!!!

    OdpovědětVymazat
  14. Blahopřeji Heleně, Kerrii a Katce, které získaly nejvíce hlasů, ale především děkuji všem, kteří svými příspěvky přinesli zajímavé a pro mě nové informace o sakrálních stavbách a hezkými fotkami je přiblížili.

    OdpovědětVymazat
  15. [15]: Majčin blog je opravu fajnoveja Majka je jak dobrá vypravěčka a fotografka ale i vynikající grafička....

    OdpovědětVymazat
  16. Blahopřeji vítězným stavbám, teda jejich objevitelům a jsem ráda, že se touto cestou seznámím s památkami, které nemohu nebo nestihnu navštívit.

    OdpovědětVymazat
  17. [13]: Heli, nebude to tím, že v tagu máš místo teček čárky?

    OdpovědětVymazat
  18. [15]: Téda Miloši já se červenám. :) ale máš ptravdu, že v komentářích u oblíbených blogerů najdeme mnohdy blogy, které se stanou i našimi dalšími oblíbenými. Miloši, ty nemáš na blogu zveřejněné zasílání novinek, nebo jsem to přehlédla? Také máš zajímavý blog.

    OdpovědětVymazat
  19. MarijaKes2/5/14 19:18

    [13]: Heli,odkaz máš dobře, jen je možná pro blogy dlouhý. Zkopírovala jsem si ho a vložila do adresáře a funguje.

    OdpovědětVymazat
  20. [18]: Marie, já jsem to zasílání v menu měl, ale pak jsem to vyřadil, protože většina blogerů teď používá Bloglovin, kde se dají nastavit sledované blogy a v přehledném seznamu jsou vidět jejich nejnovější články bez nutnosti s každým článkem číst jeden mail.

    OdpovědětVymazat
  21. [16]: To je pravda, fotky jsou jen jednou z mnoha předností Mariina blogu.

    OdpovědětVymazat
  22. [20]:Maruško, já jsem si ho zkušebně zkopírovala taky a fungoval. Už to neřeším.

    OdpovědětVymazat
  23. [17]: To je právě důvod proč jsem se rozhodla pokračovat já, když Danka skončila. Je toho tolik co se dá ukázat....

    OdpovědětVymazat
  24. Sláva vítězům, čest poraženým!

    OdpovědětVymazat
  25. [25]: Tady není poražených....jde o to ukázat zajímavé a krásné stavby. A to se podařilo. Pro mne je neskutečně krásná remešská katedrála. I proto že má úžasně dlouhou historii a já vím že jí nikdy na vlastní oči neuvidím. Tak mám díky kamarádovi alespoň takhle možnost něco z ní vidět. A to samé klášter v Eberbachu, do dalšího kola je přihlášený Čerf s úžasným skalním kostelem v Helsinkách....tohle je podle mne hlavní úkol téhle soutěže a tak jsou vítězi všichni kdo se účastní. A to že se volí ta nej stavba je jen proto že je český národ hravý a to platí i o blogerech, a navíc je to tak trochu donutí i zapátrat po historii a  věnovat nafocení těch památek trochu víc energie a umu než normálně....

    OdpovědětVymazat
  26. Máme tři kostely, boží muka i kříže, ale to bych musela sehnat k nim popis, fotky jsem schopna udělat, historie snad se dá také sehnat. Po naší zemi je ale tolik krásných míst, že stejně všechny nebudeme asi nikdy znát.

    OdpovědětVymazat
  27. [27]: O historii těch objektů najdeš na internetu. Já to hledám tak že když vím jak se ten kostel jmenuje zadám si ve vyhledavači jméno a město z kterého je a vyjede mi spousty stránek kde se o něm dozvím co potřebuju. Je s podivem že nejvíc toho bývá na stránkách geocashingu. Je u nás spoustu krásných staveb a tak alespoň zlomek z nich se dá tímhle způsobem představit.....byla bych ráda kdyby ses třeba také přidal, je to zase jiný region který by byl zastoupený

    OdpovědětVymazat
  28. Blahopřeji všem,kteří se zůčastnili ať zasláním příspěvku,nebo hlasováním.Blahopřeji Tobě Vendy,že jsi dokázala dát dohromady takovou parádní akci.A samozřejmě blahopřeji vítězům tohoto kola.

    OdpovědětVymazat
  29. [29]: Ó děkuji, děkuji, děkuji....hele já sama jsem ráda že to vyšlo alespoň tak jak vyšlo a nedošlo k nějakejm kiksům, a že jsem zvládla i to hlasování . Jsem zvědavá jak druhé kolo, zatím je i s mým příspěvkem šest přihlášených, dva nováčci ale z řad stálých návštěvníků, a jsem tedy zvědavá jestli bude zase příspěvků do desítky nebo přes!

    OdpovědětVymazat
  30. [30]: Doufám,že jich bude co nejvíc,ať máme z čeho vybírat

    OdpovědětVymazat
  31. [31]: Tak to já taky, i když s tím budu mít víc práce, ale to je fuk!

    OdpovědětVymazat
  32. Blahopřeji vítězům, mně se líbily všechny.

    OdpovědětVymazat
  33. Ahoj Vendy, nemohla by si dať do vyhlásenia výsledkov odkazy na tie víťazné sakrálne stavby? Úplne automaticky som chcela kliknúť na názvy a tam nič V tom ďalšom kole vyhlásenia výsledkov by si to už tak mohla urobiť. A len tak mimochodom, si spokojná s účasťou na hlasovaní?...

    OdpovědětVymazat
  34. [34]: Ahojky, jo no vidíš, to byla chybka velká kterou ještě napravím. A u dalšího už samozřejmě to tak bude. S účastí na hlasování, jelikož to bylo první kolo, to vcelku šlo. Spíš mne překvapil počet přihlášenýc. Myslela jsem že do tohopůjde míň lidí a stejný počet se účastní i druhého kola i když tam jsou zase někteří noví ale i ti kteří se přihlásili i podruhé....akorát že mi teď pořád choděj k tomu prvnímu hlasování nějaké otravné spamy....

    OdpovědětVymazat
  35. [35]: Veď tú anketu daj už odtiaľ preč, podľa mňa už nemá opodstatnenie.

    OdpovědětVymazat
  36. [36]: Je to z jedné stránky kterou mám tady bloknutou aby se nezobrazovala v komentech. Ale na mail holt občas ještě něco dorazí, i když teď už se to zastavilo.....a za čtyři roky blogování to bylo poprvé, takže to není zas až taková hrůza....

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....