08 dubna 2014

Druhé repešské setkání....


O tomto víkendu se konalo druhé
setkání blogerek a šikulek které jsou členkami Ženského klubu. Sjely se sem zase skoro z celé republiky
aby se jak pochlubily svými výrobky, tak i naučily nové techniky. Opět jsem se díky laskavosti Katky - JaAquarius mohla zúčastnit také když mne na cestě vyzvedla tady u nás a pak jsme pokračovaly směr Boskovice dál.... V učení opět vedly frivolitky, krásná to práce jejímž výsledkem jsou úžasné věcičky, ale já ač to obdivuji nějak jsem téhle technice nepřišla na chuť.
Za to co mne zaujalo
a co jsem se tak nějak chtěla podívat jak se to dělá je technika Half Temari. Je to opět japonské umění zdobení
různých korpusů výšivkou do namotaného základu z nití. Vypadá to složitě, a na učení to asi složité bude, i když to samé jsem si myslela jak o špendleném patchworku tak stylu kimekomi. Je to totiž pro mne další výzva naučit se něco nového.
Samozřejmě díky blížícím se velikonocím bylo vše věnováno těmto svátkům. Takže nejvíc převládala vajíčka ve všech podobách a velikostech. Od malých háčkovaných Jitky - Yorgy až po pštrosí obháčkované krásnou košilkou od další Jitky - Kerrie. Jen bylo škoda, že ač se Yorga snažila opravdu jak to šlo aby tohle setkání vešlo do širšího podvědomí potencionálních návštěvníků a kupujících nebylo to nějak vzato v potaz. Ne že by lidí bylo málo, naopak. Setkání se konalo opět v krásném penzionu Lada, i když nebylo slunečno zastavovalo se zde spousty kolařů, ale to asi byl ten problém.
Ono převážet na kole ty krásné leckdy křehké výrobky jde dost špatně. Takže se všichni sice kochali a moc, ale málo kupovali. Což je u takového prodejního setkání dost základní věc. Ale i mezi sebou navzájem jsme si ledacos koupily, protože věcí bylo hafo. Od krásného drátkování a nádherných drátkovaných zápichů od Marušky, přes frivolitkové záložky a další věcičky Šárky, Eviny a Julky , korálkování Hely a Sylvy nebo 3D origami od Gražy. Spousty krásně zdobených kraslic, háčkovaných zvířátek a dalších. Moje maličkost se zúčastnila s patchworkovými výrobky, jak jinak....

Ostatně co budu vyprávět, tady na blogu Yorgy se sami můžete podívat co všechno se dá vyrobit s láskou a šikovnými packami.....

Přiznávám se že jsem nafotila opravdu malounko fotek vevnitř, ale jak už je tak mým zvykem koukala jsem spíš venku. A v ohradě naproti penzionu mne zaujal mezi ovcemi a malými kozenkami kozlík....zvědavý ale i hájící svůj harémek.
Jak mne zmerčil že stojím u ohrady rozběhl se ke mě a s výhružným hopsáním, natáčením se do všech stran a házením hlavy, které ovšem vypadalo velice srandovně se mne snažil jako vetřelce zahnat. Nakonec ale stejně zvědavě koukal přes pletivo a prostrkoval čumák a nechal se drbat.....
Nakonec spokojené, nacpané skvělým jídlem ale i vynikajícími koláčky od Yorgy a Sylvy, výbornými čokoládovými pralinkami od Julky jsme s Katkou zvedly kotvy a vydaly se na cestu k domovu s ujištěním že na podzim se zase se svými věcičkami ukážeme na setkání věnovaném vánocům.....

S Lidkou jsme se podělily o tyč. Já se svým pícháním a ona se svým temari


Korálkování Sylvy a bacha! i jejího muže.....


Koláčky od Syly (mňam), kraslice a frivolitky od Šárky


Pštrosí vajco v košilce od Kerrie


Háčkovaná vajíčka od Yorgy


Half temari od Lidky


Můj objednaný Matýsek pro dceru....aby jí tak moc nechyběl


Krásná dekorace od Miry


Korálkování a zápich v podání Marušky. Stejně jak srdíčko a jezevčík jsou to dárky pro dceru


Andělík z frivolitek od Julky


Tři dárky které jsem si udělala jako zápichy, kuřátko od Eviny, slepička od Kerrie a zajíček od Janky




A ještě jednou frivolitky tentokrát vajíčko od Šárky


A na závěr jedna společná fotka účastnic



29 komentářů:

  1. Pěkná akce. mě zaujalo drátkování. Frivilitky jsem kdysi zkoušela ještě než jsem začala vyšívat. A drátků a korálků se dají dělat krásné věci.

    OdpovědětVymazat
  2. Děvčata jste prostě "Šikulky"../všimni si - s vekýn EŠ /

    OdpovědětVymazat
  3. [1]:To bylo fakt krásné. Nevěděla jsem co vybrat dřív. Motýlka, ptáčka, vajíčko a všechno tak krásně udělané....frivolitky mě opravdu nějak nenadchly, tedy dělat je. věcičky jsou z toho nádherné.

    OdpovědětVymazat
  4. [2]:Jo, jo jsou....

    OdpovědětVymazat
  5. Nádherne práce . Závidím tu svätú trpezlivosť autorkam ( a možno aj utorom)tých umeleckých dielok.

    OdpovědětVymazat
  6. [5]:Je fakt že na něco bych tu trpělivost tedy neměla....

    OdpovědětVymazat
  7. Reportérka Wendy? Moc hezká akce a spokojené a usměvavé tváře, a to je hlavní!   

    OdpovědětVymazat
  8. Sešlo se hodně šikulek a hodně krásných výrobků.

    OdpovědětVymazat
  9. Zrovna před chvilkou jsem četla o vašem sejšnu u Kerrii. Taky měla hafo nafocených fotek, muselo to být prima setkání. A fakt šikovný ručičky a skvělý nápady.

    OdpovědětVymazat
  10. [9]:Tak ona tam už byla od ost dřív než jsme dorazily s Katkou. Jelikož se tam ženský scházej opravdu z celé republiky tak tam jsou už od pátku až do neděle. Původně jsme tam tak měly s Katkou domluvený ubytování, jenže já nevěděla jak na tom buu s tou haxnou a tak jsem Katce volala že nevím, ale že asi bych raději spala doma. Nakonec byla ruka dobrá ale Katka už zase měla jiný plán. Ona i Jitka -Yorga má na blogu spousty fotek.

    OdpovědětVymazat
  11. Skutocne moč krasne. Vanie z toho pohoda, radost, optimizmus...bravo.

    OdpovědětVymazat
  12. Z těch žen bych si asi žádnou nevybral.

    OdpovědětVymazat
  13. To je krásné, že se takhle scházíte a vyměňujete i zkušenosti. Moc by mě zajímalo, která z žen na fotce je Katka.Ale nemusíš mi odpovídat, když nechceš, možná to nechce ani Katka.

    OdpovědětVymazat
  14. [12]: No když tak vidím co za lapače prachu si kupujou lidi u Vietnamců a za hrůzy ale za pár šupů tak se mi zvedá kufr .....

    OdpovědětVymazat
  15. [13]:Katy je ta ženička v béžovém svetru a modré košili a červených džínách se skloněnou hlavou třetí zhora.....

    OdpovědětVymazat
  16. Jste šikulky, že jste se takhle setkali, úžasné prácičky, krásné věci, taky bych si vybrala do domečku Jen tak dál a hodně krásných setkání

    OdpovědětVymazat
  17. Musím se smát komentáře u těch korálek,teď mě muž stříhá papíry na origami,budu "otravovat"Gražu     

    OdpovědětVymazat
  18. Já jen zírám, jak krásné věci dokážou vyrobit šikovné ruce!

    OdpovědětVymazat
  19. [19]: Jo, je to vždycky zajímavé. A veselé. A inspirativní :)

    OdpovědětVymazat
  20. [18]: Jelikož tuhle instruktáž jsme propásly tak jsem koukala na youtube jak se to dělá. Je to podobné skládání dílků jako kanzhashi kvítky. Ale nevím jestli bych se do toho pustila. Vypadá to sice opravdu zajímavě ale asi by to taky nebyla mpje parketa....

    OdpovědětVymazat
  21. [20]: To věřím, Vendy!

    OdpovědětVymazat
  22. [21]:Mě to učarovalo,již delší čas jsem o tom přemýšlela a jak jsem viděla výrobky na srazu tak jsem byla ztracena. Jednu výhodu to má,tata mě do toho nepoleze,jen bude sříhat papíry     

    OdpovědětVymazat
  23. [24]: Tak u mého nehrozuí ale vůbec nic do čeho by se mi motal

    OdpovědětVymazat
  24. [25]:Vendy,já mám ten problém,že se mě chlap začal montovat do kaktusů,do šití,potom do korálek..... Jen vyšívání nechá jen na mě.

    OdpovědětVymazat
  25. [26]:tak alespon ze neco! Muj kdyz se zacne motat do zahrady vetsinou to odnesou nejake kytky...i kdyz ted jsem byla vdecna ze vzal sekacku a posekal zahradu pac ja s tou haksnou operovanou jeste nemuzu.

    OdpovědětVymazat
  26. Na vesnicích je to trochu horší s nakupováním. Většinou nejsou peníze. Na druhé straně šlo hlavně o to, abychom se setkaly a poznaly se navzájem, když už spolu  komunikujeme po internetu a máme společné zájmy. Předvánoční setkání bude možná úspěšnější.To se víc kupují dárky. Pomalu se i v Česku dává přednost ručním pracem před kýčem od Vietnamců a my nevystavujeme žádné šunty.

    OdpovědětVymazat
  27. [28]: Tak to vím i tady odtud spíš mne vytáčí to (ne)myšlení. Když se mi to líbí ale zdá se mi to drahý tak nejdu a nekoupím si za tu cenu ani tu předraženou klobásu s tím svařákem. Chápeš co tím myslím? A co mne tak štve? Když vím o člověku kterej hulí jak fabrika, denně vykouří dvě tři krabičky celkově za 200 Kč a pak ti řekne že ta koulička je za 130 Kč šíleně drahá a nemá na to peníze tak mě může vzít prcek! Tak je fajn že se takhle setkáváme, o tom žádná ale také člověk tak trochu doufá že se mu něco podaří prodat. A ono opravdu na těch kolech to vozit je dost ošemetné.....Kdo přijde pěšky nebo přijede autem o tom moc nepřemýšlí, ale na kole tam už je to horší...

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....