08 dubna 2014

Bíle 2....


A od barviček zpět k bílé....
Bílou mám ráda, jak v oblečení tak v přírodě. Bílou barvu má jak ten nejskromnější kvítek který po zimě
vykvétá jako první - sněženka ale i honosná orchidej (nemyslím teď onen "hit" dua Eva a Vašek Bílá orchidej). Bílá se skvěle kombinuje se všemi barvičkami v interiéru, snese jak tóny pastelové tak i ty výraznější.....
Co je bílé je čisté, (ano, ariel vypere dokonale do bíla tedy jak praví reklama, ale ať dělám co dělám od doby co se ukázaly automatické pračky prostě bílá po několika vypráních je šedá) je to čisté v liniích i v pohledu.
A bílá je teď momentálně všude kolem nás.....


















11 komentářů:

  1. Moc pěkné. Krásně to všechno kvete, jen ať to nějaký mráz nesmete. Pivoňka má poupata a nějak se mi nelíbí listy. nejsou cuché, ale stočené do ruličky, tak nevím, Je to všechno opravdu hodně dopředu.

    OdpovědětVymazat
  2. Obdivuju Tvoje krásné fotky, perfektní zaostření i výřezy. Vím, o čem mluvím, protože jsem se s neúspěchem pokoušela o něco podobného. Jinak vajíčko už visí na svém místě     

    OdpovědětVymazat
  3. [2]: Snažím se ...já právě kutím článek o setkání....

    OdpovědětVymazat
  4. Nádhera, nádhera. Ty rozkvetlé stromy, jak nevěsty pod závojem.

    OdpovědětVymazat
  5. [5]: A až pokvetou jabloně, to bude něco!

    OdpovědětVymazat
  6. Krása, až oči přecházejí! Taky se těším, až rozkvetou jabloně, Vendy.

    OdpovědětVymazat
  7. [8]: Jenže ono se fakt nebude na prvního máje pod čím líbat! Všechno bude odkvetlý....ale jak tak koukám z okna, dochází mi jak se po těch pár detích začalo všechno fofem zelenat!Jak začínaj okamžitě se klubat listy na stromech.

    OdpovědětVymazat
  8. [9]: Však ono se nějaké řešení najde, Vendy!

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....