09 března 2014

Když hádka, tak pořádná....


Hanka Čemeřice ani neví jaká
slovní bitva se rozpoutala když jsem celá nadšená z toho jaká se mi pro ní podařila udělat
krásná dvojčata, tyto dala na jedny fb stránky abych se, blbec ješitnej, s nimi pochlubila....osočená z toho že jsem nechutná a bezfantazijiní kopírka od jedné řitní alpinistky, jsem se dost naštvala a místo toho abych si řekla něco o nebetyčné lidské blbosti, nechala jsem se vlákat do nehezké hádky. A ještě navíc trochu ztratila dobré mínění o
bratrech Slovácích....tedy přesněji sestrách Slovenkách.

Takže Hani, vím že se ti líběj a to je hlavní.
A já holt příště budu chytřejší, drahouškové.....
Jenže zase, bránit se jeden musí, no né?


Znovu jsem zkoušela trochu jiné zdobení


P.S. Dneska jsem si zase své mínění poopravila....napsala mi totiž jedna paní ze Slovenska a objednala si nějaké věcičky. Takže tentokrát to bude modrá. Ta je fakt dobrá!

31 komentářů:

  1. Ta hašteřivost žen. Není lépe takové nařčení brát s nadhledem a nereagovat?

    OdpovědětVymazat
  2. Část komentářů jsem četla. Vím, že nemáš zapotřebí někoho kopírovat. Umíš patchwork sama výborně a máš výborné nápad a představivost. Jenže takové nařčení naštve. Stojí tě to hodiny práce a pak takové kecy.

    OdpovědětVymazat
  3. Nevím přesně o co jde,ale mě když někdo z něčeho bezdůvodně nařkne,tak se taky nenechám

    OdpovědětVymazat
  4. Krása, nádhera. Ta paní asi neví, s kým má tu čest. Kdyby viděla všechny tvé nádherné výrobky, tak by zůstala s pusou otevřenou....

    OdpovědětVymazat
  5. Aha, na fcb jsem byla, ale jen jsem proletěla, takže nemám ani páru. A já bych se na to vyprdla, to je slepá závist, protože pravda je taková že takové krásné jako děláš ty, tak takových šikulek je tam fakt jen pár a paní podle všeho patří na druhou stranu řeky, takže závist. Já když vidím tvoje práce tak tady vždycky zírám s otevřenou hubou, pardon, pusou, ale máš šikovné ruce a co je důležité, bohovsky dobré nápady na kombinování a co vytvoříš je vždycky úžasné, takže , doufám ,že už se žádný rejpa nenajde a když, tak bych řekla v klidu dotyčné, že za to, že ona to tak neumí ty nemůžeš a víc bych se nebavila.

    OdpovědětVymazat
  6. Nevím, o co se jedná..Jedině, o co se zajímám , jsou Tvoje úžasná dílka.Originální a perfektně vypracované, nádherná barevná kombinace. A ten Tvůj pokus - to je něha sama.

    OdpovědětVymazat
  7. No, netuším, oč jde, protože FB není můj kamarád a nezkoumám ho. Ovšem vůbec se nedivím, že ses bránila, já bych si taky nenechala nic líbit

    OdpovědětVymazat
  8. [3):(5):(6):(7) Jedná se o takovou shodu náhod. Do jedné tvořivé skupiny jsem dala tyhle fotky ale v jiné tvořivé skupině o něco později zveřejnila jiná šikulka dost podobná vajíčka, jen levandulovou kombinaci. A jedna z jejích nadšených obdivovatelek ,spíš až řitních alpinistek, tam okomentovala něco ve smyslu že nemá slov jak některé bezfantazijní píchačky kopírujou protože nemají vlastní nápady. Co mne dost nadzvedlo protože znám takové které si bezostyšně stahují obrázky z výtvory od jiných a vydávají je za své nebo je opíchají naprosto a do detailů včetně zdobení stejně. Nejvíc jí ale rozlítilo když jsem na její výtvor opáčila že je tvořen také způsobem který před ní použilo stovky jiných a taky jí za to nikdo nekrtizoval a neříkal o ní že kopíruje. Pak se přidala ještě jedna a tak jsem už vybouchla i když jsem se snažila být slušná. Nakonec jsem si řekla že já mám svědomí čisté protože nikoho nekopíruju. A vyprdla se na celou tu babskou skupinu ....Ono se to tam v poslední době řeší dost často tenhle problém. Vždycky se najde někdo kdo se začne rozčilovat že ti druzí je kopírují. Je to nepříjemné a každý kdo něco někdy dělal z ručních prací ví jak to mrzí....

    OdpovědětVymazat
  9. Také nemám FB, takže netuším oč přesně jde. Nicmémě člověk, je-li osočen a je v právu, bránit by se měl. I za cenu hádky. Ta většinou pročistí vzduch.

    OdpovědětVymazat
  10. To mně mrzí, ale nic si z toho nedělej. Taky jsem před časem byla osočena z krádeže povídky " Co dělá vítr, když nefouká " ( rubrika pohádky nejen pro děti). Vůbec jsem nevěděla , že existuje a schodli jsme se na námětu, názvu i pointě povídky. Lišili jsme se jen ve jméně hlavní hrdinky. Dost mně to rozhodilo. Ale i slavní vědci se schodli na téměř současném zveřejnění svého vynálezu a pak se soudili o prvenství.

    OdpovědětVymazat
  11. Moc jsem nepobrala, o co jde, ale jelikož to není nic milýho, je to asi dobře.

    OdpovědětVymazat
  12. Tvoje výrobky jsou jako šperk

    OdpovědětVymazat
  13. [12]: Tak mohlo by být víc lidí, ale i tak za to díky co se zatím ozvalo. Vejskat si můžu až si budou objednávat opakovaně....

    OdpovědětVymazat
  14. [11]: Já vím že to není žádnej zázrak tahle ksichtkniha, ale zase díky ní se mi už přihlásilo pár lidiček že něco chcou udělat....

    OdpovědětVymazat
  15. Tiez neuznavam FB, takze presne neviem, ale z tych komentarov tu: Aj tak sa nic celkom originalneho vyrobit neda. Vsetko tu uz v nejakej podobe urcite raz bolo a nase myslienky, napady, tvorba a pohybuju v tych istych rovinach, mozgy mame relativne rovnake. Dolezite je, ze clovek to robi odusevnene a spravne. Osocovat, kritizovat je nekonecne lahsie. Vykasli sa na to (Slovenski muzi by to aj tak nikdy neurobili, nie, to len tie hasterive zenske¨!)

    OdpovědětVymazat
  16. [16]: Samozřejmě že se dá změnit jen barevnost a trochu způsob uložení, ale pravidla jsou neměnná a základ je vždycky stejný. Jestli by to slovenští muži udělali, nevím, ale já zatím s nimi nemám problém, ba naopak

    OdpovědětVymazat
  17. [17]: Urcite neudelali! Su galantni furt

    OdpovědětVymazat
  18. Nedivím se, že ses nechala strhnout. Ono, když jsi v právu, tak není dobré to nechat prošumět bez odezvy, ony by si mohly myslet, že mlčíš, protože se za údajnou !imitaci" stydíš. Což je blbost, nemáš se za co stydět a tvoje výtvarné pokusy sleduji od začátku, takže klidně tam můžu zajít a říct jim něco od plic.   

    OdpovědětVymazat
  19. [18]: Tak u tebe to je vidět!

    OdpovědětVymazat
  20. [19]: No byla to prostě taková náhoda, no....že jsme se zrovna dvě sešly se stejným nápadem jen každá v jiných barvách....ale ono už toho na vymýšlení opravdu moc není.

    OdpovědětVymazat
  21. Mozno treba genmanipulacne vymysliet, vypestovat trebars hranate, kockovite vajcia, ako "novinku". Potom by bol na chvilku klud!

    OdpovědětVymazat
  22. Máš moc pěkné výrobky.

    OdpovědětVymazat
  23. [22]: Jééé - hranaté vejce - to by bylo super.Ale dovedeš si představit, jakou by měla slepička prdelku?

    OdpovědětVymazat
  24. [24]: Porozmyslam o tomto probleme a nakreslim.

    OdpovědětVymazat
  25. To růžové zdobení je luxusní.A z té hádky si nic nedělej. Taky s mně to jednou stalo a shodou okolností to byla taky Slovenka.Ta mně dokonce nařkla z toho, že jsem si na jejích stránkách okopírovala její dečku a vydávám ji za svoji. To víš, že jsem  si to taky nenechala líbit a protože nenechala ani odkaz na svůj web, nemohla jsem tu její dečku konfrontovat s tou svojí, ale dostala jsem ji na pozadí, na kterém jsem měla vyfocenou tu moji. Protože v té době jsem fotila všechno na jednom tmavém stole, nebylo pochyb, že je to její omyl. Za pár dní se mně omluvila.

    OdpovědětVymazat
  26. [26]: Tak tady o nějaké omluvě nebylo ani vidu ani slechu....prostě ona byla přesvědčená že jsem to okopírovala od jejího guru a nenechala si nic vysvětlit....teď zase si jiná sice objednala ale zase má výhrady že na mejch stránkách je to se vzorečkem jemnějším....no je ale ona chce modrou kombinaci a já byla vůbec ráda že jsem tady nějakou modrou látku která by se na to hodila sehnala....tak jsem zvědavá jestli se ozve a odpoví na otázku které vlastně se jí nepozdává....

    OdpovědětVymazat
  27. [27]: To jsou kšefty.No jo, nikdy nevíš, na koho narazíš.

    OdpovědětVymazat
  28. To je nádhera, moc se mi líbí s tím růžovým nevím, jak se to jmenuje. Nedělej si z toho nic, lidi jsou fakt různý, ty jsi však dívče převelice šikovné a tak se na to prostě vykašli...   

    OdpovědětVymazat
  29. Vendy, víš, že bych klidně mohla prodávat na Fleru? Zkus to.

    OdpovědětVymazat
  30. [30]: No zatím jsem se ještě nedostala k registraci, teď nějak nic nestíhám. Naháním všechno co jde než půjdu v pátek pod kudlu s tím ramenem, do toho ještě dcera chtěla abych s ní jela do Brna do IKEA ještě pro dovybavení bytu, takže jsem celej den ztratila tímhle, dneska jsem zas díky pracáku a kadeřnici taky ztratila třičtvrtě dne a to ještě potřebuju dodělat na objednávku dvě vajíčka.....

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....