28 února 2014

Zatím poslední tvoření....než nakoupím další matroš ;-)


Zatím jsem s tvořením skončila, a nevím na jak dlouho, protože musím dokoupit materiály.
Mám spotřebované jak mašle tak vajíčka a tak se zatím věnuju kytkám a zahradě. Abych si nadělala do
foroty to co pak nebudu smět....i když mám už zase něco v hlavě a tak to budu potřebovat vyzkoušet Mrkající







36 komentářů:

  1. Áááách, Vendy, ztížilas mi výběr vejce Čím větší výběr, tím těžší rozhodování    Jeno vejce krásnější než druhé       

    OdpovědětVymazat
  2. Máš to krásně načančané. Ty moje jsou proti tomu hooodně skromné.

    OdpovědětVymazat
  3. To je nádhera Vendy, jsi fakt hodně šikovná a trpělivá...   

    OdpovědětVymazat
  4. [1]: Taky jsem to sem proto dala....ne to jen proto že kdyby se ti líbilo něco ještě víc

    OdpovědětVymazat
  5. [2]: Myslíš? Že je tam toho moc? tak já tam hlavně dávám ty kytičky proto, že třeba ty kouličky a některý vajíčka zas tak úplně jarně nevypadají tak aby tam alespoň něco to jaro připomínalo....i když se dají vlastně použít některé i celoročně, třeba na dekoraci kuchyně a pod.

    OdpovědětVymazat
  6. Kromě úžasných nápadů obdivuju Tvoji perfektnost.

    OdpovědětVymazat
  7. Fakt jsi se vypracovala. Jedno vejce hezčí než druhé a těžko bych vybírala to nej nej

    OdpovědětVymazat
  8. [6]: Tak nějak se snažím

    OdpovědětVymazat
  9. [7]: No zatím ho spíš ničím a ničím....odpočívat bude až pak

    OdpovědětVymazat
  10. [12]: Tý jóóó, já vážně děkuju....

    OdpovědětVymazat
  11. [13]: Pořád si myslím že v porovnání s jinými ne....i když....s některými asi jsem lepší, to je fakt....

    OdpovědětVymazat
  12. Ježiš, to je ono, to první, to celé červené, to je ta krása, to je to nej vajíčko, které jsem viděla na fb a pak jsem ho už nenašla. Máš šikovné ruce a tvoříš krásu

    OdpovědětVymazat
  13. [16]: To už visí u znovunalezené babičky....nevím nějak jsem ho nechtěla dát na prodej a myslím že pro ní to byl ten pravý dárek

    OdpovědětVymazat
  14. Parádní kousky! Já vajíčka i stuhy ještě mám, dokonce i polystyren a špendlíky se mi rozrostly a přitom jsem nic nedokupovala. Prostě jsem jen rozebrala ty hrůzy z píchacích počátků .

    OdpovědětVymazat
  15. [18]: Já jsem všechno ze začátků rozdala, takže nemám nic na rozebrání....takže musím dokoupit. No mašle mám nějaké ale ne ty které se hoděj na moje nápady

    OdpovědětVymazat
  16. Jsou nádherné! Malá umělecká díla

    OdpovědětVymazat
  17. tleskám, tleskám a zase tleskám kruciš, že bych to vyzkoušela

    OdpovědětVymazat
  18. Zírám a tiše žasnu.NÁDHERA!!!!!!

    OdpovědětVymazat
  19. [17]:Je přenádherné, to jsi určitě udělala radost.

    OdpovědětVymazat
  20. To je úžasnýýýýýýýýýýýýýý, Vendy!!!    Jsi hvězda s ohromnou fantazií! Tleskám, smekám klobouk a zvedám palce!     

    OdpovědětVymazat
  21. Čím dále lepší. Kam až v té dokonalosti dokráčíš?

    OdpovědětVymazat
  22. [25]: Něco mám ještě v hlavě tak se uvidí jak to dopadne. A zítra letím hned od města pro materiál na další nápady....

    OdpovědětVymazat
  23. [25]: Myslím že se mám ještě hodně co učit. Jsou věci které mi pořád ještě nejdou tak jak by měly a nevypadají hlavně tak jak by měly.....

    OdpovědětVymazat
  24. [24]: No někdy mi ta fantazie silně dochází....pak ale mám třeba vynucenou přestávku jak teď a zase startuje

    OdpovědětVymazat
  25. [23]: Myslím že ano. Já jí kdysi dělávala různé věci v obdobích háčkovacích či vyšívacích....

    OdpovědětVymazat
  26. [22]: Já ti moc děkuji za pochválení

    OdpovědětVymazat
  27. Jůůůůůů - to je krása.Jsi šikovná.

    OdpovědětVymazat
  28. Čím dál krásnější,tedy jestli to ještě jde

    OdpovědětVymazat
  29. [33]: Možná se to nezdá ale pořád se učím a pořád na některé tvořilky zdaleka nemám

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....