24 února 2014

Jak bylo včera?....


....nádherně! Opravdu krásně předjarně.
Nedalo se tomu odolat a tak jsem vzala přízemáky, samozřejmě foťák a šli jsme. Tak aby jsme se pokud možno
vyhnuli zabláceným cestám a přitom šli po sluníčku. Našla se taková trasa dokonce na ní byli přízemáci poprvé a skvěle si to užívali. Vzali jsme to totiž po loukách prázdného výběhu pro kravky, kluci tu mohli lítat jak se jim zachtělo a sluníčka
tu bylo habaděj....dokonce jsme si chvilku sedli na vršek stráně a jen tak se vyhřívali a koukali do kraje...tedy já koukala a přízemáci sledovali cvrkot okolo. Nebyli jsme sami kdo s pesanama zvolili tuhle trasu, ale všichni byli naštěstí daleko takže nehrozilo že by se ti naši cvoci za nima rozběhli. Je škoda že se nedá využívat tahle cesta i v létě, protože to jsou výběhy obsazené. Potkali jsme tu spoustu zajímavě tvarovaných keřů starých bezinek, ale i stromů solitérů. Těm bude věnován samostatný článek. A sníh! Vážně! Na místě s příhodným jménem Studená hůra....Ten tam je opravdu už hodně dlouho, protože tady sněžilo za celou dobu jen dvakrát a ten poslední napadl někdy v půlce prosince....byl už sice hodně špinavý, a zkrystalizovaný ale sníh to byl!













A jeden starý sad nakonec...



22 komentářů:

  1. V Česku je tak nádherná příroda

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Bylo opravdu fajn. Havinkové si lítali kolem a byli stejně spokojený jak já. Dneska jsem dala s obchoďákem co k nám jezdí první tradiční kávu na terase,co si vždycky tady když je hezky spolu dáváme a na kterou se těší celou zimu....

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné fotky. Ona i ta jarní krajina bez kytiček má svůj půvab. U nás bylo včera stále tak nějak mlhavo, smogově a dnesla to ukazovalo také tak, ale vyšli jsme na přá malý výlet. Já jsem se domů doslova doplazila. Sice trasa činila cca 14 km, ale se zastávkami přifocení?.....

    OdpovědětVymazat
  4. Vendulko paráda,taky jsme byli včera se provětrat,ale sluníčko se schovávalo,u vás svítí naplno.   

    OdpovědětVymazat
  5. U nás bolo pekne hnusne. Ani náznak listov, nič rozkvitnuté, žiadna zeleň, ale za to dnes, bolo fakt krásne. Slnko sa zavesilo hore na nebo a svietilo pekne po celý deň, paráda, už sa teším na to, keď bude u nás teplo....:)

    OdpovědětVymazat
  6. [5]: Převčírem, včera i dneska bylo a i bude krásně slunečno.....včera dokonce jsem dala s kamarádem první venkovní polední kávičku na terase

    OdpovědětVymazat
  7. [6]: U nás je dnes pre zmenu riadna zima. Nič príjemené. Dala som si tenší kabát, že haha, už sa otepľuje. Už teraz to ľutujem, cestou do práce som drkotala zubami .

    OdpovědětVymazat
  8. Krásná je ta naše krajina a tys jí báječně zdokumentovala.

    OdpovědětVymazat
  9. Nádherné fotky, krásná krajina... U nás u sluníčko dosluníčkovalo a už je zase šedivo Ale i za ty dva krásné dny jsme u nás vděční...   

    OdpovědětVymazat
  10. To je nádhera, únor a nikde ani vločka, iluzi zimy navozuje pohled z okna na sjezdovku kdesi v dáli, ale technický sníh mě nechává v klidu .

    OdpovědětVymazat
  11. u nás bylo také krásně! jenže já přišel domů z práce dlouho, takže jsem z toho nic neměl...

    OdpovědětVymazat
  12. Překrásné záběry, Vendy! V neděli i v pondělí bylo nádherně, a ty jsi toho využila skvěle.

    OdpovědětVymazat
  13. [12]: No já se těšila na to že i v Praze bude krásně a nic...po oba dny zaaženo a šedivo....

    OdpovědětVymazat
  14. [13]: A už zase je tři dny ošklivo. To se jeden namlsá a pak zase nic....

    OdpovědětVymazat
  15. [11]: Včera když jsme jely vlakem s Prahy tak na městský sjezdovce pár pošuků taky jezdilo. Dcera říkala že měla chuť když má volno taky vzít lyže aby si letos poprvé a naposledy zajezdila, ale když prej to vidí tak snad raději vytáhne kolo

    OdpovědětVymazat
  16. [15]: Bohužel, tak už to chodí, ale u nás se právě klube sluníčko.

    OdpovědětVymazat
  17. Ano, ano! Vsetko prekrasne. Az na ten cas.

    OdpovědětVymazat
  18. To je fajn, že máš kam chodit na procházky. To u nás žádné louky nejsou, jen dlouhé šíré lány a mezi nimi cestička žádná. A navíc jsem byla opět celý víkend hlídací pro tři malé klučiny, takže relax žádný, spíše maximální soustředění, protože to jsou strašní divočáci a o zranění by nebyla nouze.   

    OdpovědětVymazat
  19. Vendy, ta krajina je nádherná. I když ještě nekvete a nezelená se, přesto vypadá líbezně a zeleně.

    OdpovědětVymazat
  20. Krásné snímky předjarní krajiny

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....