07 ledna 2014

SRPEN....


Utíká, to utíká....a jsme u srpna.
Zlatá polí se mění na strnišťata, někde sice ještě tu a tam klásky zbydou. Listí začíná nepatrně ztrácet živou zeleň....včelky pilně sbírají na těch nejmedonosnějších kytičkách a v lese pořád krásně voní houby....

SRPEN

1

2

3

4

5

14 komentářů:

  1. Opět jsou všechny fotky parádní,ale pro mě nejvíc vystihuje srpen jednička.Takže hlasuji pro ni   

    OdpovědětVymazat
  2. Tak tady mám tedy velké dilema. Jinde jsem se rozhodla vcelku rychle, ale tady dlouho váhám.Nakonec jsem se rozhodla pro 3. Miluju houby, ráda je sbírám i jím, ale jinak jsou všechny fotky moooooc krásné a srpen z nich přímo sálá.

    OdpovědětVymazat
  3. Líbí se mi všechny fotky, ale ty balíky slámy mi připomněly Mistrovství v  orbě u nás a moje snímky z této akce. Po pravdě mi to fotil manžel, já jsem je jen upravila do blogu.

    OdpovědětVymazat
  4. Všechny fotky jsou krásné, těžký výběr.

    OdpovědětVymazat
  5. Všechny fotky super, nejvíc se mi líbí ale 2

    OdpovědětVymazat
  6. Já hlasuji pro 1, i když moc se mi líbí i 4.

    OdpovědětVymazat
  7. Hlas dostala houba, ale váhala jsem, váhala Moc mě lákala ta včela (tedy doufám, že to je včela a ne vosa).

    OdpovědětVymazat
  8. Vendy, nad tvými letními fotkami jsem se začala těšit na léto jako dítě. Zima nestojí za nic, tak co s ní? Já dávám hlas včelce, protože o ty naše už se začínám bát. Toto počasí je pro ně nedobré. Ale fotky jsou všechny krásné

    OdpovědětVymazat
  9. [8]: Tak ne že by mě vadilo kdyby už bylo, jenže takhle ten čas letí a ještě tím přivoláváním jara a léta to utíká rychleji

    OdpovědětVymazat
  10. Všechny fotky jsou pěkné, ale hlasovala jsem pro 5, protože nejvíce vystihuje toto období  u nás, kdy žně v srpnu teprve začínají. Přeji pěkný den.

    OdpovědětVymazat
  11. Váhal jsem mezi 1 a 5....vybrala jsem 1...ty kola slámy nemají tu "poezii"...   

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....