15 ledna 2014

Sluníčko, sluníčko....popojdi maličko


Jelikož už je zase šedivo
a jelikož sluníčko zase odjelo někam na dovolenou
a jelikož se mi zase nastřádalo v archívu pár sluníčkových obrázků
myslím si že je tak akorát čas na to se s nimi vytasit. Myslím že i když ani z jedné
nesálá to opravdové teplo, stejně i tak trochu zahřejí a potěší....









Když se teď dívám z okna, něco tam padá. Jemně a klasicky podzimně vlezle mrholí....i když pozór....vypadá to že se mezi tím mrholením objevují....na jasně! Sněhové vločky....

16 komentářů:

  1. Krásné fotky. To sluníčko, jak vykukuje mezi stromy, to je bomba. Jak se ti to podařilo? Já prostě sluníčko vyfotit neumím. Můj zeťáček mi radil, prý se mají udělat 2 fotky s různým nastavením a pak jaksi spojit dohromady v programu na PC. Taky to tak děláš, nebo máš nějaký filtr?

    OdpovědětVymazat
  2. [1]:Jak se mi to podařilo? Nevím....jen zaostřím co chci a fotím. Ale asi to bude díky aparátu. Se zrcadlovkou  mi to jde bez problémů, s kompaktem ač jsem se sebevíc snažila to nešlo. A to je většinou focené na automat. Na manuál to bývá ještě lepší.A filtr nemám, tedy mám jen takový lehce polarizační, ale ten spíš víc chrání objektiv před prachem a bordelem než by nějak vylepšoval fotky....

    OdpovědětVymazat
  3. Tak toto by som si mala spievať posledné dva dni aj ja, lenže nemám koho tým textom osloviť, pretože slnko vidieť nie je Krásne fotečky.

    OdpovědětVymazat
  4. [3]:Cha, je vidět že jsi pamětnice i když tenhle semaforský text se vztahuje k jinému sluníčku. Ale mne to napadlo v souvislosti s tím, že by to opravdové slunko mohlo trochu "popojít" z míst kde svítí i k nám

    OdpovědětVymazat
  5. [4]:To je jasné, že mi tie tvoje slová okamžite evokovali toto:http://www.youtube.com/watch?v=7SXoSkwy9eY

    OdpovědětVymazat
  6. Parádní fotečky a u nás zase zamračeno a pršelo ze sněhem, takže sluníčko neukázalo ani jediný paprsek. Jediná radost byla poštolka na krmítku a jelikož jsem nebyla připravená tak dvě nic moc fotky   

    OdpovědětVymazat
  7. Krásné fotky! Sluníčko bychom potřebovali všichni.

    OdpovědětVymazat
  8. Krásné sluníčkové. Já jsem zalezlej doma, ale nestěžuji si.

    OdpovědětVymazat
  9. Jak jsem psala v komentáři u předešlého článku, u nás je dneska docela slunečno a nic nepadá, jen fouká mrazivý vítr, což mě v lednu nepřekvapuje.

    OdpovědětVymazat
  10. U nás už je zase pár dní zataženo a tak mě takový krásný pohled potěšil   

    OdpovědětVymazat
  11. [10]:Tady taky,tohle jsou fotky které se mi nahromadily v archívu. Poslední opravdu sluníčková je s těma kaktusama  30.12.13. Jinak větčinou vyleze jen na malý okamžik, když už.

    OdpovědětVymazat
  12. Prekrásny les! Taký ma priamo vrhá už do teplých noci májových, hladina hormónov stúpa s obrázkom.

    OdpovědětVymazat
  13. Ta třetí fotka odshora mě fascinuje.

    OdpovědětVymazat
  14. [13]: To byl jediný den kdy tu byl sníh a přitom svítilo sluníčko....pak začalo pršet a bylo po sněhu

    OdpovědětVymazat
  15. Světlo kaktusové je super.

    OdpovědětVymazat
  16. Mně se nejvíc líbí slunce v lese mezi stromy.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....