17 ledna 2014

ŘÍJEN


Teď už můžu prozradit, že jste
se v hlasování naprosto shodli s mým favoritem. Tahle kaštanová alej
u Dobříšského parku je jednou z mých nejoblíbenějších fotek. A jsem ráda že se líbí vám stejně jak mě.
Další jsou na řadě fotky na říjen, a ani tady to asi možná nebude jednozačné a i tady mám svého favorita.
Shodneme se i tentokrát? Co myslíte...

Hurá do toho a vybírejte!

ŘÍJEN

1

2

3

4

5

16 komentářů:

  1. Mně se líbí romantika na 3 fotce.

    OdpovědětVymazat
  2. [2]: To je Zámecký rybník na Mníšku

    OdpovědětVymazat
  3. Já bych vybrala č. 2. Je tam všechno. Atmosféra, barvičky, cesta a lidičky na cestičce tomu dodají osobitý nevnucující se výraz. Prostě tak jako mimochodem, že jsme tu i my.

    OdpovědětVymazat
  4. [5]: Vůbec ne, tohle právě chci aby každý řekl svůj názor proč se mu ta která fotka líbí, co z ní cítí nebo ne....

    OdpovědětVymazat
  5. Mě se líbí č.3, a proto jsem ho i zvolila. Je tam všechno a navíc krásné zrcadlení ve vodě.

    OdpovědětVymazat
  6. Jednoznačně číslo 4! :)

    OdpovědětVymazat
  7. Nějak mi nejde hlasovat,zlobí to, ale nejvíc se mi líbí 2.

    OdpovědětVymazat
  8. U mne vede jasne c.2 - hlavne ta barevnost,ktera rijnu patri -krasna fotka.

    OdpovědětVymazat
  9. Zvolila jsem č.2 ale nutně chci i č.4

    OdpovědětVymazat
  10. [8]: Taktéž jsem ho v anketě podpořil.

    OdpovědětVymazat
  11. Volím trojku, Vendy, protože je na ní voda a krásné podzimní barvy v pozadí.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....