09 listopadu 2013

Slunce v duši....


Od té doby co mám novej foťák,
nedá mi to a tu a tam dám čipu počudit náloží přímých slunečních paprsků. Někdy z tohy vycházejí docela zajímavé sluníčkové fotečky. A jelikž se mi jich několik nastřádalo a jelikož venku prší mohly by přijít i k duhu. I když jsou díky automatice trochu tmavší a spíš takové trochu do tajemna....Dobře to nazval DRAK - PROSVÍTÁNÍ.....


..... prosvítání stromové.....








.....prosvítání listové....


.....někdy se podívám i pod nohy....


.....samostatnou kapitolkou je prosvítání hladinové....



....nebo přímo hladinové orgie.....
sluníčko trojjediné


.....zdvojené....



.....čtyřnásobné....


.....sluníčko - solitér....




A pak je tu prosvítání mraky, tajemné a zlověstné....




....nebo mlžné....


Ať tak nebo tak, suníčka není nikdy dost....a teď začne čas tmy a šediva, tak vám všem přeju alespoň

SLUNCE V DUŠI.....






18 komentářů:

  1. Takový "zprofanovaný" slovní spojení a tolik pravdy v něm.

    OdpovědětVymazat
  2. [1]:Já vím, v té televizi mě to vždycky šííííííleně vytáčelo, jenže jak pravíš je to hodně pravdivé a tací lidé kteří to umějí jsou šťastní....to zdvojení až čtyřnásobení vzniklo vlněním vody a štěstím při zmáčknutí spouště....

    OdpovědětVymazat
  3. krásný fotky, první mě dostala

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné fotky, zvlášť úžasná je ta modř na 3. shora a pak ty potemnělé 9. až 13.

    OdpovědětVymazat
  5. krásný fotky, maj takový..kouzlo, dynamiku:) moc krásně se na ně kouká!:)

    OdpovědětVymazat
  6. Nádhera! Sluníčko se mi ještě nepodařilo vyfotit, ale fakt je, že nemám moc dokonalý aparát, musela bych asi přikoupit nějaké vylepšení. Tak se aspoň pokochám tady u tebe.

    OdpovědětVymazat
  7. [6]:Děkuju a vítám stejného posedlíka - fotografa

    OdpovědětVymazat
  8. [7]: Taky mi to jde spíš až teď se zrcadlem. I když mi asi zrovna moc v daný okamžik neděkuje....

    OdpovědětVymazat
  9. [5]:Zadařilo se občas, to ano....teď jsem zjistila že ještě mám jednu nestáhnutou, tak zase budu syslit na příště

    OdpovědětVymazat
  10. krásné sluneční čarování. já byl o víkendu v Praze, v sobotu sice chladněji, ale slunečno

    OdpovědětVymazat
  11. [12]:Tak to jsem na fotečky zvědavá....

    OdpovědětVymazat
  12. [11]: Kujůůůů

    OdpovědětVymazat
  13. Nádhera, Vendy, velice zdařilé snímky. Krásně ti vyšly sluneční paprsky a odrazy ve vodě jsou skvělé.

    OdpovědětVymazat
  14. [15]:Piznávám  že jsem se hodně inspirovala u tebe, ty máš taky pěkné sluníčkové....

    OdpovědětVymazat
  15. [16]: To mě těší, Vendy, díky a klidně se inspiruj.   

    OdpovědětVymazat
  16. No,to je krásná podívaná   

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....