09 listopadu 2013

36 / 52


1 / Pátek 1.11.13
Dušičkové počasí nastalo...v baráku je pořád tma, venku fouká a prší. Nálada na nic, radost aby jeden pohledal. Ale jo, začala jsem dělat pro Helenku zatím s materiálu který doma mám a konečně přišla ke slovu stuha kterou jsem si koupila na chatě a osvědčila se....
Skóre pro tento den: Jedna maličká radost

2 / Sobota 2.11.13
Zjistila jsem že mě zase karta neuložila fotky a jsem naštvaná, protože to byly zrovna moc pěkné jinovatkové záběry. Prostě nejmíň dvacet fotek fuč.... nejsou. Volala jsem tudíž prodejci a bylo mi doporučeno vyzkoušet jinou kartu a pak případně pokračovat v reklamaci. Nakoupila jsem korpusy na tvoření a dvě skvělé mněňavé stuhy. A večer třetí část zfilmovaného Milénia. Udělali mi tvůrci radost že se to opravdu vyrovnalo knize. Obávala jsem jak si poradí s předlohou jejíž tloušťka je zhruba šest, sedm centimetrů na každý díl.
Skóre pro tento den: Jedna větší a jedna menší radost

3/ Neděle 3.11.13
Skóre pro tento den: Nula bodou

4/ Pondělí 4.11.13
Dopoledne focení malých koťat, zase zajímavá zkušenost..... A odpoledne masážička, masáž...to je vždycky blaho největší i když občas pěkně bolavý....ale pak se mi hodně uleví.
Koupila jsem si pro radost lak na nehty z oblíbené pískové série, ale tentokrát od jiného výrobce a ten je pěkně maličký a to mám ráda, stačím ho totiž vylakovat a nemusím poloplný vyhazovat....protože si lakuju nehty jen když mám dobrou náladu. A to poslední dobou nebývá moc často....
Skóre pro tento den: Radost střední

5/ Úterý 5.11.13
Našla jsem odvahu se se svým špendlíkováním pochlubit místním obyvatelům a přihlásila se na vánoční trhy které se tu budou konat...bude to pěkná honička abych stihla jak Helence tak na trhy udělat všechno co je potřeba, ale měla bych to relativně stihnout.Pokud mi příští středu nedá ovšem ortoped stopku. Rameno bolí snad ještě víc než minule tak nevím co si na mě vymyslí.....
Skóre pro tento den: Radost velká, že jsem našla to odhodlání se jít ztrapnit :)

6/ Středa 6.11.13
Dobrý pocit který jsem už dlouho nezažila. Držet v rukou peníze za věci které jsem udělala vlastníma rukama...
Jen škoda že to není častější. Je k nezaplacení. Tedy ten pocit....
Skóre pro tento den: Radost a hrdost....

7/ Čtvrtek 7.11.13
Finišuju s prací na věcičkách na které tu mám korpusy, na další se bude muset teprve nakoupit....jde to od ruky takže hurá, měa bych všechno stihnout v předstihu....
Skóre pro tento den: Jó, radost je.

19 komentářů:

  1. Super! Myslím, že kdybys šťourala, našla bys malou radost i na tu neděli. Třeba že ses vůbec probudila - postavila - fungovala

    OdpovědětVymazat
  2. Jsi pilná včelička, tak motej, motej, radostí se dočkáš více!

    OdpovědětVymazat
  3. [1]:Frivolitky.....to je výzva ale asi jí zatím odolám . Spíš mám naladěno ještě na jiný způsob tohodle mašličkování, a doufám že konečně vytáhnu z kamaráda ty žíně a vyzkouším ty šperky s žíní.....a mašličkový kytice....hele je toho spousty, jen si zajistit odbyt nebo budem za chvíli zavalený   

    OdpovědětVymazat
  4. Vendy, tvoje výrobky se budou na sto procent líbit a ještě jich bude málo, budou chybět, nebudeš stačit vyrábět. A vyfoť nám je, ať vím, co se mám ještě od tebe učit.   

    OdpovědětVymazat
  5. [4]:Neboj, všechno dokumentuju. No a vypadá to že ani nebudu stíhat. Helence, teď zase dva čertíky a velkej věnec, na ty trhy sem.....snad to zvládnu

    OdpovědětVymazat
  6. Když už je věc ve stádiu korpusů, je to veselé a povzbuzující...

    OdpovědětVymazat
  7. Ale jsi urcite optimistka kdyz píses poloplný......jinak by to bylo poloprázdný. To je fajn,ze zu jsi neco prodala,tak hodne dalsích úspechu

    OdpovědětVymazat
  8. Wendy jsi optimistka, najdeš si vždy něco hezkého, hezké věci umíš parádně prožít a moc krásně nejen píšeš, ale i fotíš!

    OdpovědětVymazat
  9. [8]:Díky, ale občas mě ten optimismus dost silně opouští......a teď zrovna mě opouští i elán do píchání....

    OdpovědětVymazat
  10. VendyW ten elán si prosím Tě ještě podrž,tvá píle se ti vrátí po úspěchu na vánočním jarmarku.   Vydržatˇ.   

    OdpovědětVymazat
  11. Jsi na roztrhání. Na jaké masáže chodíš?

    OdpovědětVymazat
  12. [11]:Ke známé na celozádové a masáž šíje a ramen, což teď dost nutně potřebuju...

    OdpovědětVymazat
  13. To je báječný nápad, psát si takhle radosti Za to, že ses odhodlala jít se svými výrobky na trh, tě obdivuju!

    OdpovědětVymazat
  14. [13]:Taky tam bude jedna nebo dvě perníkářky . Ale nakonec tam nebudu já ale tady jedna sousedka, protože já musím být ve stejný den na dvou místech najednou....takže jsem to musela vymyslet takhle....ale setkání po letech s lidma s kterejma člověk prožíval ty nejskvělejší léta dospívání má přednost....

    OdpovědětVymazat
  15. Fredy Kruger12/11/13 01:25

    " Jsem zmatený, úplně ve hnusu !

    OdpovědětVymazat
  16. Taky znám ten pocit, kdy držíš v ruce peníze za vlastní tvorbu. Zahřeje to u srdíčka i když na zbohatnutí to není. Já mám vyprázdněný šuplík, do kterého jsem skládala dečky, které jsem háčkovala jen tak, že se mně líbily a strkala je do šuplete , kde čekaly na nějaké narozeniny, nebo jinou příležitost někoho blízkého. Teď mám objednaných šest deček, které sice nespěchají, ale daji mně zabrat, protože ty vzory jsem ještě nedělala.A další dečky jsou v dohledu. Jen žadatelka si dává na čas. Doufám, že až přijde, neřekne, že to chce do Vánoc. To už by měla smůlu.

    OdpovědětVymazat
  17. Parádně jsi se hodně rychle rozpracovala, když teď stíháš vyrobit více věcí za den

    OdpovědětVymazat
  18. [17]:Pro sebe si dělám průběžně. Ale jen pár věcí moc výzdobě už nedávám protože mě vánoce čím dál tím víc míň říkají....

    OdpovědětVymazat
  19. [12]: Masáž zad potřebuje skoro každý.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....