05 listopadu 2013

Petřínské stromy....


Petřín to jsou ale krom květin hlavně stromy,
a teď na podzim krásně vybarvené. Ty které mne zaujali představím v samostatné kapitolce. Ať to jsou duby, břízy, magnólie nebo javory....













Magnólie - medůza


Proč nevyužít starý strom a dát mu novou šanci



Tyto stříhané habry si pamatuju už jako malá holčina. Brrrr....jak už to je ale dlouho....46, 47 let?

15 komentářů:

  1. Nádherné stromy. Magnólie je skutečně jak medúza. Líbí se mi podzimní barvičky.

    OdpovědětVymazat
  2. [1]:Možná vítr....možná se tam nějak vytváří jiné proudění....

    OdpovědětVymazat
  3. Moc pěkné stromy! Na Petříně jsem už nebyl, ani nepamatuju, což bych v dohledné době rád napravil.

    OdpovědětVymazat
  4. Máš pěkné fotky - také u předchozích článků.Na Petříně jsem byla tak maximálně pětkrát....

    OdpovědětVymazat
  5. [5]:Mě zase ten pražský ruch chybí pořád....trávila jsem celé dva měsíce prázdnin na chalupě mezi lesy, rybník u nosu a nikdy jsme se ani den nenudili, ale ke konci už jsem se zase těšila dom do Prahy.

    OdpovědětVymazat
  6. Krásné podzimní barvy. Nikdy jsem podzimní Petřín neviděla a je to opravdu parádní

    OdpovědětVymazat
  7. Byla jsi opět v Praze? Jak jsi viděla já to zase prošel až do Kinského zahrady.

    OdpovědětVymazat
  8. [9]: Nebyla, to jsou ještě ty fotky z před našeho setkání na chatě....jelikož jich bylo hodně tak jsem je tak nějak tématicky rozdělila a Petřínské skalky byly samostatná část.....Další cesta zatím v nedohlednu....

    OdpovědětVymazat
  9. Tak tohle se mi líbí moc.

    OdpovědětVymazat
  10. báječné! petřín mám prochozený, studoval jsem pod ním školu

    OdpovědětVymazat
  11. [12]:V Hellichovce?

    OdpovědětVymazat
  12. Nádherná podzimní procházka, Vendy. Nevím, co mám obdivovat dřív.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....