01 listopadu 2013

Kůrově....


Něco málo na téma kůra a její struktury.
Foceno ještě v dobříšském parku...


Zvláštně utvářená i zabarvená kůra douglasky





Nevím co se stalo tomuto obrovi - dubovi že musel být skácen, nicméně byl to kusan. Když jsem si stoupla abych si vyfotila detaily kůry až těsně k němu měla jsem ho po prsa a to měřím 175 cm. Takže počítám že u země mohl mít obvod tak 140 - 150 cm.







Tímto se definitivně uzavírá kapitola podzimu na Dobříši, protože mne čekal přesun do Prahy. A návštěva části Petřínských sadů.....

12 komentářů:

  1. Nádherný struktury Vendy, mě kůry stromů fascinují, nejen na dotek, ale i na fotkách, občas si střihnu takovou abstrakci s kůrou . Moc hezké podzimní a to světlo jedna radost

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné obrázky. Kůra je na dotek hodně příjemná.

    OdpovědětVymazat
  3. kůru mám rád. při troše fantazie nabízí neuvěřitelné obrazy

    OdpovědětVymazat
  4. Kůra stromů nabízí spoustu obrazů, jen je vidět, jak píše Drak.

    OdpovědětVymazat
  5. Kůru stromů fotím moc rád a je to jeden z cyklů, ve kterém bych chtěl v příštím roce pokračovat. Douglasky jsou na focení vděčné, většinou mají mohutné kmeny, takže zakřivení kmene není tak velké, a tudíž nejsou takové problémy s hloubkou ostrosti.

    OdpovědětVymazat
  6. Kůry jsou fascinující. Člověka to nutí pořád je fotit.

    OdpovědětVymazat
  7. Kůry stromů, to je skutečné dílo přírody.

    OdpovědětVymazat
  8. musím říct.....nádherné fotky   

    OdpovědětVymazat
  9. [6]:V tom s tebou souhlasím, někdo by řekl obyčejná kůra, ale když k ní jdeš blíž, nebo uděláč určitej detail je z ní malé přírodní umělecké dílko....a co se týče vůně tak to sedí!

    OdpovědětVymazat
  10. [1]:Díky, nabízí spousty pohledů a možností detailů.

    OdpovědětVymazat
  11. [2]:Petřín mám prolezlej skrz naskrz, vždyť jsem od něj bydlela 20 minut chůze. Ještě mám prolezlý i Nebozízek když byl ještě ruinou....

    OdpovědětVymazat
  12. [3]:To určitě.....a když si ještě člověk pohraje....

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....