27 října 2013

V mlze a rukou božích.....


Myslím že ani není moc potřeba
tyhle snímky komentovat....





22 komentářů:

  1. Nádhera! To stálo za zastávku.

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Ani nevíš jak jsem Katce za to vděčná. Je fakt že jsme těch božích muk potkaly spousty a krásných, jenže to by jsme na místo určení dorazily bůhví kdy....

    OdpovědětVymazat
  3. Vyšlo to tak, jak to opravdu bylo. Je v tom vzpomínka. Uložím si je, jo?

    OdpovědětVymazat
  4. Koukám, že blogerky měly scuka. Takové milníky na cestě taky obdivuju. V mlze se hodi jejich i jejich zářivé barvy. Pěkné...

    OdpovědětVymazat
  5. Věru, není. Pěkné jsou. Skoro už dušičkové...

    OdpovědětVymazat
  6. Krásné fotky. Boží muka v mlze jsou báječná podzimní kompozice.

    OdpovědětVymazat
  7. [3]:Samo, nebejt tebe ani nevznikly. Já se neodvážila říct o zastavení i když mne napadlo to samé....

    OdpovědětVymazat
  8. [4]:Ano a bylo dobře! Snad ještě vyjde i to naše minipidi v Brně, co íky mé pazouře nebylo.

    OdpovědětVymazat
  9. [5]:Však už moc času do nich nezbývá. Splnilo se mi to, že jsem si mohla v mlze vyfotit něco zajímavého a nejen les....

    OdpovědětVymazat
  10. [6]:Bylo to takové zajímavé, nikde nic, mlha, rozcestí a ta boží muka....zvláštní ticho který bývá buď jen za mlhy nebo chumelenice.

    OdpovědětVymazat
  11. [6]:A jeden magor s foťákem   

    OdpovědětVymazat
  12. [12]:To určitě!

    OdpovědětVymazat
  13. [13]:Má z nich radost. Je to zas něco jiného než focení lesa a navíc tady u nás široko daleko taková boží muka nejsou. Jak jsem zjistila je to specialitka od Blanska dál!

    OdpovědětVymazat
  14. [14]:Vzácná návštěvo, já taky . Jen se mi málokdy poštěstí ji fotit. Ne že by tady u nás nebyla, ale není tu nic fotogenického co by se za ní dalo fotit. A než bych došla do lesa bylo by po ní. Jen když mám to štěstí a chytnu mlhu na chatě tak si vyhraju....

    OdpovědětVymazat
  15. Fotky v mlze mám strašně ráda,mají skvělou atmošku, a myslím, že bude v listopádu dost příležitostí na to nějaké udělat, jestli se mi bude chtít ven . Moc se Ti fotky povedly

    OdpovědětVymazat
  16. [18]:Já doufám, že taky ještě nějaké udělám....

    OdpovědětVymazat
  17. Boží muka a kapličky mám ráda.

    OdpovědětVymazat
  18. Krásné snímky, Vendy, je fajn, že Katka pochopila a zastavila.

    OdpovědětVymazat
  19. [21]:Jo, jsem moc ráda už proto, že tady kolem nás takovéhle stavby se moc nevyskytují tudíž moc šancí je fotit nemám.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....