27 října 2013

Akce a reakce.....


Myslím, že každý z nás
má o některých lidech své určité představy. Mám teď na mysli lidi z blogofé sféry. Setkáváme se na svých blozích a v komentech každý den a za nějak čas se prostě stáváme virtuálními přáteli se vším všudy. Jen s tím rozdílem že mnozí z nás zůstávají jako tváře a osobnosti anonymní. Chápu že ne každý je takový exhibicionista aby se na svém blogu vystavoval (třeba jako já). A tak si tvoříme o nich svůj vlastní obrázek....
Představujeme si je jací asi jsou. Jak vypadají, jaký mají hlas. Jsou malí či velcí, šlang nebo trochu při těle, mladší, starší....prostě si hrajeme s představami.
Někdy se tak situace schumelí že se ta virtuální osobnost promění v osobu skutečnou, z masa a kostí. Někdy to může být pro nás šok, někdy jsme mile překvapeni a někdy je dotyčná osoba naprosto shodná s tím jak jí známe z jejího blogu.
Já měla v tomto týdnu možnost se seznámit hned z několika takovými osobami a jsem za to ráda. V úterý to byl tak trochu blogový Fantom Pavel, a včera krom Katky (JaAquarius) i další babenky. A to z Ženského klubu. Babenky které rády tvoří a to opravdu krásně,vlastníma rukama. K setkání mne pozvala a i vzala sebou právě Katka a já jí tímto moc a moc děkuji. Popravdě ona je jednou z těch které působí i ve skutečnosti tak jak její blog. Energická, věcná, sportovně založená a skvěle glosující dáma. V sobotu dopoledne mne tedy vyzvedla a vyrazily jsme směrem Prostějov a Repechy. Cesta vcelku odsejpala s malou zastávkou v Lipůvce kde se od nás odpojila její dcera. Místy bylo docela pěkně, místy zataženo a místy mlha jak mlíko. A zrovna na jednom takovém jsme míjely krásná boží muka. A najednou se ozvala věta, kterou já vůbec neznám a kterou strašně postrádám když jedu někam s kýmkoliv z rodiny. "Hele ty jsou krásný a v té mlze vypadají úžasně. Nechceš zastavit aby sis je mohla vyfotit?" NO ABY NE!!!
Takže jsem vyběhla, udělala pár obrázků a zase sedla do auta abych nezdržovala. A co bylo skvělé ta věta se ozvala ještě párkrát, ale já opravdu nechtěla zdržovat takže jsme pokračovaly už bez zastavení dál. Prostě jak praví klasik filmového humoru Zdeněk Svěrák v nesmrtelné komedii Na samotě u lesa a já si dovolím parafrázovat "Katko, proč nejseš můj muž!"....
Dojely jsme do krásného penzionu Lada u Respech kde už byla zábava v plném proudu. Krásných věciček bylo k vidění opravdu hodně, od nádherných háčkovaných kousků, přes vynikající, voňavé a krásně nazdobené perníčky, jemné a křehce vypadající frivolitkové dečky, šperky a zdobené svícny až po z papíru vyráběné a krajku připomínající ozdůbky či krásně háčkovaná zvířátka a figurky v podobě přívěsků ke klíčům
Ty které se frivolitkovou technikou zabývají se to snažily naučit i nás ostatní, ale nevím, já to tedy ani nezkoušela, jiné ano, ale chce to na učení asi větší klid i když se nás to snažily babenky učit velmi trpělivě. I já se snažila přispět svou hřivnou a tak jsem tam ty které stejně jako já špendíkují učila to co se jim tak líbilo, to jest spirálový způsob. Zajímavé bylo pozorovat náhodné hosty když vešli ze slunečného dne dovnitř a tam na ně čekal vánoční stromeček ozdobený háčkovanými ozdůbkami. Nutno ale podotknout, že málokdo z nich odolal a většinou neodcházeli s prázdnou....
A jak ten den shrnout? Zábavný, překvapující, poučný, inspirativní, plný humoru ale i dobrého jídla. A těším se, že pokud bude příští rok další takové setkání, že se mi zase naskytne možnost se ho zúčastnit.

Než to všechno začalo....fotky nejsou mé, ty jsem dostala od Jitky (Yorgy) do mejlu. Děkuji za ně a jelikož já ty přípravy neviděla nebo jsem fotila něco jiného dovolím si je tady použít....







Frivolitková nádhera


Frivolitkové šperky, autorkou je ona blondýnka na dalším obrázku - Šárka Hartmanová.


Stromeček od Janky (Mé radosti) ale měla zde i krásné pletené figurky a pfky či přáníčka s háčkovanými motivky...


Pečlivé zkoumání....


....a dokumentování


A tyhle už jsou ode mne


Náramky a korálky nenechávaly chladnými ani jednu malou slečnu....


.....stejně jako módní přehlídka v podání Barbínek


Zaujala mne Barbína v rasta barevných šátech i s typickou čepicí


svícínky s frivolitkovými ozdobami


Nádherně voňavé, krásně zdobené a vynikající na chuť



Neodolala jsem těmto andílkům a koupila jsem sobě, dceři a mamince...maličtí, kouzelní, křehcí...


Tyhle koule tvořila Kerria, ona, Šárka a Janka (Moje radosti) mi jediné přiznávám co se týče jmen a přiřazení k tvářím zůstaly v paměti....


.....stejně jak tyto věnečky


A tady Šárka učí spřádat sítě....tedy učí vázat Janku a Jitku (pořadatelka, dáma v růžovém) frivolitkové uzly


28 komentářů:

  1. Bylo to úžasné setkání - podle fotek. Každá účastnice přivezla své krásné výtvory. Nevím, co se mi líbí nejvíc. Těžký výběr.

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: To ano, jsem moc ráda že jsem se mohla účastnit, i když takové akce nebývaly zrovna moje parketa. Ale člověk holt stárne a (možná) moudří

    OdpovědětVymazat
  3. Bezva fotky, i povídání. Děkuju. I mně bylo potěšením, vše bylo nové, všechno vyšlo, ale za muže bych tě přece jen nechtěla Za kámošku jo

    OdpovědětVymazat
  4. Báječný článek s ještě báječnějšími fotografiemi. Zažívala jsem podobný pocit, když jsem šla na první setkání s blogery, při příležitosti křtu Pohádek pro kulíšky. Někteří odpovídali přesně představě, kterou jsem si o nich vytvořila.

    OdpovědětVymazat
  5. Bylo to fajn setkání a líbilo se to nejen nám, ale i těm, kteří byli zvědaví, co se to na penzionu děje. Dnes ráno to mělo pokračování od 10 do 12 hodin. Byly jsme už jen v pěti, ale návštěvníci se dostavili i dnes a nakupovali. To nebylo tak důležité, jako to, že jsme se sešly a vzájemně se poznaly. Lépe se nám bude v budoucnosti  komunikovat.Slíbily jsme si, že se brzy znovu setkáme.

    OdpovědětVymazat
  6. Bezva jsem se pokochala fotkami, krásné výtvory

    OdpovědětVymazat
  7. To musel být parádní babinec

    OdpovědětVymazat
  8. [7]:To si piš že byl! Připadalo mě to jak když se dříc dralo peří, jen místo něj se háčkovalo, frivolitkovalo, pletlo a píchalo!

    OdpovědětVymazat
  9. [4]:No když mi nevyšlo to minipidi setkání s Vendy, Patrikem a Kitty v Brně tak jsem ráda že vyšlo tohle....a budu dělat všechno proto aby mi to vyšlo v listopadu do Prahy...kam mne pozvala blogerka a dandíkářka Lydka. Ale tam jde spíš o blogerky s Blogspotu.

    OdpovědětVymazat
  10. Příjemné setkání, tolik lidiček! Krásné výrobky, radost pohledět a inspirovat se.

    OdpovědětVymazat
  11. Ahoj Vendy, krásně jsi to napsala a tvoje fotečky jsou jako vždy bez chyby.

    OdpovědětVymazat
  12. [12]:Jsem ráda jestli ti to pomohlo, já už jsem tu rozdělanou dokončila pak dám fotečky. Samozřejmě když budeš mít nějaký problém nebo dotaz ráda pomůžu. Žádnej učenej z nebe nespadl a já to zase odkoukávala  a doposud i odkoukávám od jiných

    OdpovědětVymazat
  13. VendyW, a jaký je ten blogový fantom Pavel?

    OdpovědětVymazat
  14. [14]: Hm, to se asi nikdo nikdy nedoví...

    OdpovědětVymazat
  15. Obdivuji,kdyz nekdo umí rucní práce!Já se jedine vzmuzu na pecení.....takového andílka jsem dostala jednou.....

    OdpovědětVymazat
  16. Kouzelné místo, kde se setkalo kopec šikulek... taky nevím, co bych si vybrala a na co dřív koukala

    OdpovědětVymazat
  17. [17]:Bylo to velmi dobře vybrané místo, penzion je kouzelný, dřevěný a voňavý a setkání bylo moc fajn

    OdpovědětVymazat
  18. [16]:Ne každý musí všechno umět, umíš třeba zas jiné věci....třeba ty tvoje úpravy kytiček na balkoně jsou taky vždycky moc krásné.

    OdpovědětVymazat
  19. [14]:Ponechme mu jeho neviditelnost a kouzlo pro jeho fanynky....     

    OdpovědětVymazat
  20. [19]: Dekuji! Az pojedes okolo tak se stav!

    OdpovědětVymazat
  21. [21]:No, musím konstatovat že Mnichov je přeci jen tak trochu od cesty do Prahy z ruky     

    OdpovědětVymazat
  22. Ahojky Vendy, taky jsem ráda, že jsme se poznaly osobně a mašličky na kouličky už mám koupené, jen mít trošku víc času. V Repechách jsem si připadala ,jako že se všechny známe už dávno, i když jsme se viděly poprvé -Evina frivolitky     

    OdpovědětVymazat
  23. [23]:Ahojky a vítej!Bylo to moc zajímavé a inspirativní a máš pravdu, bylo to jako bychom se znaly už dávno. Asi ty ruční práce tak dokážou sbližovat . Tak to vidíš, ty se do mašliček chceš pustit, za to já ty frivolitky nějak ani v plánu (možná že za nějaký čas ano) nemám....

    OdpovědětVymazat
  24. Tak to jste měli pěkné setkáníčko. Už znáš naživo docela dost lidí. Blogový fantom Pavel, . . . to vypadá tak tajuplně.

    OdpovědětVymazat
  25. [25]:Já doufám že není všem dnům konec a že snad ještě se nějaká příležitost najde. A třeba zas bude nějaká výstava na které se snad bude dát sejít.....

    OdpovědětVymazat
  26. Tak vám to skvěle vyšlo, Vendy! Já na takové sešlosti moc nejsem, ale věřím, že to byl prima den.

    OdpovědětVymazat
  27. [27]: Ještě musím dodat, že jsi vytvořila skvělou reportáž, fotky i povídání jsou moc prima.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....