29 října 2013

Čertovská velkovýroba a jedna učební pomůcka


V sobotu na setkání šikulek
jsem ukazovala Jance (Mé radosti) která si také ze špendlíčkováním hraje jak se dělá na kouličkách spirálový vzor. Moc se jí líbil a tak jsem se do toho pustila. Jenže jsem nestačila dodělat kouličku na místě a tak jí dneska uveřejňuji jako premiérové dílo. To s čertem už sem se tu pochlubila povícekrát, takže víte co ode mne čekat. No a na konec ještě zvonek do setu který si dělám pro sebe. Měla jsem jak zvonek tak kouličku sebou a bývala bych je tam rovnou i prodala, jenže zvonek nebyl ještě zcela hotový, jen jsem ho tak nalehko dodělala v pátek aby se na něj jakž takž dalo koukat a v tom stavu jsem se ani neodvažovala ho prodat. Uvidíme,paní měla zájem o nějaké věci dávala jsem jí kontakt, tak uvidím jestli se ozve. Takových už bylo....


U té světle zelené mi foťák neustále vnucoval hráškovou, ale ve skutečnosti je to taková krásná limetková barva. Za to s čertem při focení žádné problémy nejsou, černá je prostě černá a basta!








25 komentářů:

  1. Vendy,to je nádhera! Jak jsem se tu ocitla? Chodím k Jitušce nakukovat,jaké "uvidím" ohlasy ze setkání,zatím nic,tak jsem přečetla tvůj komentář a jsem tady    Už od Miladky vím,že to bylo hodně fajn Tvoji čertíci jsou kouzelní! Tělíčko je taky polystyren?A zvonky i koulička jsou úžasné!Přeji krásné dny a pěkné chvíle u tvoření Alena

    OdpovědětVymazat
  2. Štěstí přeje připraveným, aneb tebe vánoce, či den, kdy chodí Mikuláš, nemohou zaskočit. Tahle technika vyžaduje hodně trpělivosti a tu já bohužel postrádám. Tak jen koukám, obdivuji a možná, že i tak trošku závidím.

    OdpovědětVymazat
  3. Vendy, nádhera. Ten čertík - Bertík je jako živý !!!

    OdpovědětVymazat
  4. Začínám být trochu nervózní,za měsíc je u nás Vánoční jarmark,jak to utíká.Věcičky máš móóóóóc krásné.   

    OdpovědětVymazat
  5. Vendy to je nádhera!!!Jak to děláš

    OdpovědětVymazat
  6. Vendy, udělala jsi úžasné koule, zvonky a čerty. Máš na zvoncích krásné vzory.

    OdpovědětVymazat
  7. Skvělé, můžu na tom oči nechat. Kouličky, zvoneček i čert.

    OdpovědětVymazat
  8. [7]:A anděluž je taky hotovej....akorát mě dneska už bolí hlava. Teď si asi dám pohov, stejně si musím koupit stuhy a kouličky a pakmě čeká nafotit návod a tu spirálu...

    OdpovědětVymazat
  9. [6]: Díky moc až ta souprava bude hotová tak jí vyfotím pohromadě.

    OdpovědětVymazat
  10. [5]:Píhám a píchám a píchám....samozřejmě špendlíčkama do polystyrénu

    OdpovědětVymazat
  11. [4]:Napadlo mě, že bych ti pár malých věciček poslala, ale nevím jak to s poštou je...abys měla něco zjímavého

    OdpovědětVymazat
  12. [3]:Já ji taky rozebírala šestkrát než jsem byla spokojená. Ale když se do toho dáš, nakonec zjistíš že to není tak těžké jak to vypadá.....

    OdpovědětVymazat
  13. [2]:Ten spolu s andělem půjde do Kralup. Já to doma kvůli kočkám mít nemůžu, pořád si s tím chtějí hrát .A pak v tom věčným napůl bordelu jsou tyhle drobnosti jako výsměch....   

    OdpovědětVymazat
  14. [1]:Pod názvem Akce a reakce je o tom setkání tady na blogu článek. Jinak tě tu moc vítám . Tělíčka jsou polystyrénový kužel. Prapůvodně jsem si ho koupila na stromek, ale už jich bylo od té doby šest ale každý na čerta nebo anděla, takže si teď musím koupit další a snad už konečně na ten stromeček!

    OdpovědětVymazat
  15. [11]: To není špatný nápad VendyW,jen,ono by to muselo být ještě prodejné,poštovné je k nám drahé,samozřejmě je to podle váhy,ale když jsem si objednávala knihy,platila sem přes 400 Kč,a to už je jedna kniha.

    OdpovědětVymazat
  16. Stále nové a nové nápady. Ty zvonečky s oddobou na boku jsou úžasné.

    OdpovědětVymazat
  17. [16]:Připadalo mi to jen ze stužkou takové holé, tak jsem tam dala malé mašličky. Ještě by na něj měl na tu hranu přijít zlatý prýmek, ten jsem blb zapoměla koupit. Ale teď budu makat až se ze me bude kouřit....

    OdpovědětVymazat
  18. Ahoj, tak jsem se k Tobě taky prokousala. Máš moc hezký blog     

    OdpovědětVymazat
  19. Teda to jsou tak krásné věcičky, obdivuji jak ses do toho pořádně obula a jak Ti to krásně jde - ten čertík je rozkošný

    OdpovědětVymazat
  20. [19]:Jo čertík se povedl. Teď ještě krabičku na bezpečnou cestu a může jít do světa. Mám ho nafoceného i s andělem, jen jsem se ještě nedokopala ho sem dát.

    OdpovědětVymazat
  21. [18]:Díky moc za pochvalu a vítám tě u mne. Tak není to čistě šikulkovskej rukodělnej, pořád je víc věcí který převládají nad ručníma pracema, ale teď se to trochu utlumí protože budu muset chvilku pracovat rukama....

    OdpovědětVymazat
  22. Vendy, jsem z tvých výrobků doslova na větvi! To je nádhera!!! Ty jsi šikovná až neuvěřitelně! Já bych vůbec nevěděla, jak na to.

    OdpovědětVymazat
  23. Máš to moc pěkné. Je to nádhera, takový roztomilý čertík.

    OdpovědětVymazat
  24. Vážně nádhera, koukám, že jsi se do toho pustila s opravdovou vervou . Já teď jen marně hledám čas na špendlíkopíchání...

    OdpovědětVymazat
  25. [24]:A to mám rozdělaného dalšího, jen mi došla stuha a oni ji v galanterce neměli!!!!blbou černou taftku!!!! tak dneska jede dcera zas do města tak se mi poptá. Je to zakázkas na Mikuláše tak abych to stihla. Píchám ještě kouličky na vánoční trhy takže už začínám mít na ukazováku pěknej mozoul

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....