15 října 2013

Bojuju sama se sebou....7


.....a tentokrát jsem to projela
na celý čáře....nejen že jsem nezhubla ani fň, ale naopak jsem kilečko opět nabrala. No jo, to je tak když se člověk zblbne do sedací zábavy a zapomíná kvůli tomu na procházky, na pohyb, na šlapadlo...a přidá k tomu všelijaké mlsky a neštěstí je hotový! Ještě že včera bylo tak krásně že mne to vytáhlo na dvou a půl hodinovou procházku po kopcích....

Rekapitulace:
14.9. Váha: 83,4 kg
HO :102 cm
Pas : 84 cm
Boky : 105 cm

14.10. Váha: 84,7 kg
HO : 104 cm
Pas : 85 cm
Boky : 107 cm


Poprvé jsem tedy za celý měsíc nic nezvládla a je to moje vina.
Nebejt tak tvrdošíjně přilepená ke špendlíkování a obden si šlápnout na šlapadle zvládla bych to i s těma sladkostníma úletama.....budu si muset dát pozor....

19 komentářů:

  1. Mám na to dobrou metodu: nevážím se, podle kalhot poznám, jestli jsem něco nabrala nebo ne. Pak ,,nasadím" omezení cukru, příkrmů a ono se to srovná. Už to pomyšlení, abych zhubla  mne stresuje a to člověka donutí něco zobnout, víš?   

    OdpovědětVymazat
  2. Uf, ještě, že nedržím dietu.

    OdpovědětVymazat
  3. Jak je známo, nejlepší a nejpříjemnější je hubnutí sexem, takže v tom bys měla asi přidat.

    OdpovědětVymazat
  4. Hele, i medvědi si na zimu dělají trošku tukových zásob. A medvědi jsou chytráčci

    OdpovědětVymazat
  5. [4]: No jenže oni tím jak si zalehnou do brlohu a usnou, hubnou....to já ale bohužel nedocílím

    OdpovědětVymazat
  6. [3]:Teď jsem četla studii o tom že to tak není. Ale máš naprostou pravdu, mám určité hodně velké rezervy v určitých činnostech!

    OdpovědětVymazat
  7. [2]:No nedržím. Vlastně jsem jí ani nedržela a nedržím v pravém smyslu slova. Jen jsem pozměnla jídelníček a víc se začala (tedy až do teď) hýbat....Před měsícem jsem propadla kouzlu ručních prací a takhle to dopadá. Dokonce i focení a tím pádem šmatlání v přírodě šlo stranou a je to znát

    OdpovědětVymazat
  8. [1]:Taky to beru podle oblečení, ale když už jsem se do toho pustila a když jsem měla ta skvělý výsledky zlobím se na sebe za to že jsem to takhle pokazila. Zvlášť když jsem si řekla že bych to do konce roku mohla stáhnout na tu okrouhlou osmdesátku....

    OdpovědětVymazat
  9. Tenhle boj = stres jsem už hodila za hlavu. Vážila jsem se pravidelně a pravidelně jsem měla depku. Váha už hodně dlouho dobu je strčená pod věšákem v předsíni (já s ní totiž nemluvím) a jsem v klidu.

    OdpovědětVymazat
  10. kilo sem, kilo tam... hlavně abys byla zdravá. Co by ti potom pomohla štíhlost, kdyby tě "pojídala" nemoc!!!

    OdpovědětVymazat
  11. [3]:,[6]: - Proto je ten náš blogový Don Juan - Pavlík tak hubený, vlastně vyzáble štíhlý!    Sex mu k tomu dopomáhá!

    OdpovědětVymazat
  12. [11]:Sex a zdravá výživa! Já se raději přeci jen živím masíkem a pak to takhle dopadá.....

    OdpovědětVymazat
  13. vendy, to je dobrý, kilo a dva centimetry, to noc není. To je takové kolísání, laškování. Já to dělám přesně jako Růža z Moravy. A když se mi zdá, že mi ty kalhoty fakt už padají a šourám je moc po zemi, tak kouknu na váhu a pak mám radost. na jaře stounu na váhu znova, protože ty kalhoty nemohu dopnout a těším se, jak budu zase lítat na zahradu, abych si mohla v létě stoupnout na váhu.

    OdpovědětVymazat
  14. [13]: Jelikož jsem si zase řekla musíš, začala jsem zas ťapat na šlapadle a míň sedět i špendlíkování, dneska už bylo to kilo zase pryč....

    OdpovědětVymazat
  15. [14]:No vidíš a zítra můžeš zase špendlíkovat.

    OdpovědětVymazat
  16. No tys tomu dala Ale já nejsem ta, která by měla kredit na kritizování neb mám másla na hlavě celej kýbl.

    OdpovědětVymazat
  17. Nevěš hlavu! Však ono se to zase srovná. Kilo nebo dvě navíc není žádná tragédie.

    OdpovědětVymazat
  18. Vím, o čem mluvíš Přes léto jsem přibrala, přitom na zahradách dřu jak mezek

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....