19 září 2013

Žlutě...



7 komentářů:

  1. Tohle by mohla být pupalka dvouletá. To jsou moc pěkné kytky, Vendy. Žlutá barva aspoň prosvětlí ten hnus, co je teď venku!   

    OdpovědětVymazat
  2. krásné, květiny nepotřebují komentář

    OdpovědětVymazat
  3. Krásná barva, tu by mohli v editoru vložit do palety mezi základní.

    OdpovědětVymazat
  4. [1]:Jo, je to pupalka,rostla u cesty.

    OdpovědětVymazat
  5. [3]:Tenhle odstín žluté mám moc ráda. Je krásně osvěžující

    OdpovědětVymazat
  6. No jo, to je pupalka, je to krásná květina a nádherně voní a večer se rozvíjí přímo před očima. Létá na ní hmyz, který je podobný kolibříkům...   

    OdpovědětVymazat
  7. [6]: Já ji mám někde na záhoně, ale plevel byl jak je vidět podle toho že se neobjevuje asi silnější! Uvidím až někdy zase mne chytí nálada a začnu dodělávat předělávku záhonů....

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....