20 září 2013

Zatím poslední práce....


Tohle je zatím na nějaký
čas poslední moje prácička. Za prvé odjíždím poustevničit do lesů a za druhé bych za chvilu byla zavalená vším možným co bych vyrobila no a za třetí vás s tím nemůžu taky pořád unavovat. Počítám že tohle nacpu mladýmu, proto i ty netradiční barvy....i když....samo že budu pátrat po zajímavých stuhách které třeba tady v provincii nemají. Na obhlídku internetových obchodů zatím nemám odvahu protože jak se znám dopadlo by to katastrofou....i když jako řešení to je fajn protože nemusím do města pro každou zvlášť....no uvidím.



15 komentářů:

  1. Páni , ty jsou nádherné, opravdu už vánoční. Takové unavování by mi ani moc nevadilo.

    OdpovědětVymazat
  2. Opět pečlivě vypracované. Krásné!

    OdpovědětVymazat
  3. [1]: Když se tu podíváš, tak v poslední době se to tu jen hemží mými výtvory, takže malé přestávka neuškodí!

    OdpovědětVymazat
  4. [2]: Ještě tu a tam se chybka najde, ale už je to lepší než ty první dvě. Ale stále to ještě není vychytaný, takže se musím trápit ještě nějaký čásek....

    OdpovědětVymazat
  5. Tak koukám, žes tomu taky propadla, že? Jsou krásné a zase trošku jiný způsob, než jsem zatím viděla...

    OdpovědětVymazat
  6. [5]: Jo, propadla je slabý slovo! myslíš ten spirálový vzor? Jo a taky je pěkně na hlavu....

    OdpovědětVymazat
  7. Tý jo! To koukám. Je to zase úplně jiné, než jsem viděla dosud. Šikovná holka.

    OdpovědětVymazat
  8. Tak ty ses do toho zakousla "fest". Takové zdobení jsem ještě neviděla. Je nádherné. Klidně pokračuj dále. Budeš mít dárečky. A ruce ti za takovou krásu utrhnou.   

    OdpovědětVymazat
  9. [10]:Timhle způsobem jsem už dělala dvě, ale tyhle už vyšly o dost líp!

    OdpovědětVymazat
  10. [9]:Jenže nemám komu bych je jako dárky dala. Nemám totiž žádné kamarádky kterým bych je dala to je daň žiotu na vsi....leda že bych je rozeslala alespoň některým blogovým....

    OdpovědětVymazat
  11. Ty jsou fantastické, Vendy! Jak tohle dokážeš, pro mě je taková ruční práce španělská vesnice! Barvy jsou možná netradiční, ale skvělé!

    OdpovědětVymazat
  12. půjčka 5000 na mesicni splatky

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....