20 září 2013

Jak tam můžou držet!...


Abych si trochu protáhla
ramena a záda vyběhla jsem předevčírem v okamžiku mezi dvěma slejváky kdy vyjímečně zasvitlo sluníčko na zahradu a vyfotila kapky na listech růží. Některé se držely tak zajímavě že jsem si říkala jak se tam udrží! Zvlášť když gravitace má své neměnné zákony. Třeby ale mají kytičky své fígle jak na ní vyzrát. Kdo ví....


Ostatně posuďte sami...












Doufám že vám těmi kapkami , kterých už je zase v poslední době až moc nezkazím náladu....

19 komentářů:

  1. Jak tam drží, to nevím. Ale jsou každopádně krásné.

    OdpovědětVymazat
  2. To jsou nádherný záběry, jak to děláš, že vidíš takovou krásu?

    OdpovědětVymazat
  3. [3]: Náhodou jsem se podívala z okna, protože mne překvapilo jak se najednou rozsvítilo sluníčko když ještě chvilku před tím bylo zataženo a lilo. A ony ty kapky přímo svítily jak šlo to sluníčko skrz ně. A tak jsem bafla foťák a mazala než zase zajde!   

    OdpovědětVymazat
  4. parádní fotka, hodila by se jako ilustrace k poezii

    OdpovědětVymazat
  5. Ta první se ti krásně povedla.

    OdpovědětVymazat
  6. Doslova nádhera. Povedlo se!

    OdpovědětVymazat
  7. Krásné detaily příroda je stejně nejpřirozenější modelkou

    OdpovědětVymazat
  8. [8]: Tak, tak....a nezlobí u toho focení a nevymýšlí si blbosti!

    OdpovědětVymazat
  9. Nádherné fotky. Co máš za foťák? kapičkové fotky miluju.

    OdpovědětVymazat
  10. Nejsem ve spamu?

    OdpovědětVymazat
  11. Taky jsem už o tom přemýšlela.Parádní.

    OdpovědětVymazat
  12. [14]:Vždyť říkám že ty kytky na to mají svůj fígl . Dík za pochvalu.

    OdpovědětVymazat
  13. [11]:Moc děkuju...teď mám něco přes měsíc novou zrcadlovku Nikon.

    OdpovědětVymazat
  14. Krása a hlavně pěkně zachyceno proti sluníčku

    OdpovědětVymazat
  15. To by mě taky zajímalo, ale očividně drží a jsou krásné, Vendy! Kapek není nikdy dost, klidně můžou být další!

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....