11 září 2013

Podzimní věneček....


Včera jsem dodělala
další z věcí technikou falešného patchworku a to věneček. A jelikož se už blíží podzim tak věneček podzimní na dveře. Přiznávám že mi dal docela fušku, protože jsem se v jednobarevných řadách trochu ztrácela a asi dvakrát jsem ho musela porozebrat a napíchat správně. A zase, ať jsem sebelíp odměřovala rozestupy začalo mi to časem ujíždět do šířky nebo šejdrem. No co, po takovém desátém dvacátém to už snad vychytám....
Ale už vím, že některé barvičky si musím koupit v celém balení protože jejich kombinace jsou naprosto skvělé...Třeba ona Caffé latté a hnědá. Na oblečení jí nedám ani náhodou, ale na bytových doplňcích jí mám moc ráda. Takže ještě koupit poklad na vánoční, ten bude o něco větší a dostatek kouliček můžu spustit přípravu na vánoce!








Ale pokud chcete opravdu vidět ty správný machroviny tak tady. Vyštrachala je Janinka a jí si od ní odkaz vypůjčila. No co vám budu povídat. Neměla jsem tam lézt ani náhodou!

39 komentářů:

  1. Hluboce se skláním před tebou a obdivuji tě. To bych asi nedala, i když jsem už také nějaká vajíčka, srdíčka a kouličky touto technikou stvořila.   

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Jani, dvě celá odpoledne. A to nebýt toho rozebírání a znovu skládání a toho že mi došla mašle a špendlíky, byl by tak za čtyři hoďky hotovej. Ale když budeš dávat pozor aby ti to neudělalo to co mě, tak to dáš! jen to chce asi pro příště dělat všechny čtyři ty "květy" najednou , po řadách. Řadu jeden, pak druhý atd.Kdybych tu měla korpus tak to hned vyzkouším jestli to je lepší systém.A to mám ještě v plánu dneska vyzkoušet ještě jednu metodu, respektive kombinaci metod. Ten stromek na který se chystám budu dělat z látky, ne ze stuh. Mám s vánočními motivy a tak si sice nejdřív musím nastříhat proužky ale už se docela na to těším

    OdpovědětVymazat
  3. [2]:Učit se nebo ho zbalit . Na noc ho stejně budu muset dávat dovnitř, protože by mi tu nevydržel ani tu první!

    OdpovědětVymazat
  4. Dyť to říkám! Zlatý tlapky a velká šikulka!

    OdpovědětVymazat
  5. Spam,povol ho prosím nebo si ho alespoň přečti.

    OdpovědětVymazat
  6. [5]:A dívala ses na ten odkaz? To jsou šikovný packy co to tam dělaj!

    OdpovědětVymazat
  7. Nádhera. Já jsem dnes objevila obchod hobby Jana a mají i webovky a tak jsem ztrávila snad půl dne. Korálky, pedig, miliony ubrousků na ubrouskovou techniku....No to se nedá všechno vypsat. Začnu tedy také nešitým patchworkem. Právě mám hotovou kouli a zvoneček. Dívala jsem se na podobný věneček, ale to bych asi dohromady nedala. Ztratila bych se také a to totálně. Ale moje první pokusy dopadly docela obstojně. Majitelka obchodu pořádá i kurzy a tak jsem si řekla, že těch technik zkusím postupně více, co se mi bude dařit. Na tvorbu adventních věnců tam mají také tolik všelijakých korpusů, že zrak přechází. Večer se pochlibím svojimi začátečnickými stuhovými výtvory.

    OdpovědětVymazat
  8. Máš to krásné a docela tě to chytlo,co?

    OdpovědětVymazat
  9. Parádní. Obdivuji všechny lidi, co takhle hezky umí spíchnout!

    OdpovědětVymazat
  10. Koukám, že nejen Janinka dobře píchá!

    OdpovědětVymazat
  11. Je nádherný, to bych nesvedla ani náhodou.Až ho budeš mít na dveřích sousedi puknou závistí.

    OdpovědětVymazat
  12. Klidně by ses tím mohla živit. Tak nádherný věnec jsem už dlouho neviděla.

    OdpovědětVymazat
  13. [15]:Jseš na FB tak se podívej na ten jejich odkaz, tam uvidíš věnce! To je nádhera....Sice ten můj aky pochválili kdyžjsem ho tam poslala, ale jsou tam nádhernější věci.

    OdpovědětVymazat
  14. [15]:Nevím jestli by o to měl někdo zájem...spíš by mne bavilo to lidi učit.

    OdpovědětVymazat
  15. [14]:To je divný....mě jde normálně. Nevím jestli ještě nefunguje někomu jinému, zatím se nikdo neozval....díky za pochvalu.

    OdpovědětVymazat
  16. [13]:Pukat můžou, ale né krást! Což jim jde taky moc dobře....

    OdpovědětVymazat
  17. [12]:Nejdřív jsem tam chtěla k němu udělat ve stejné barevnosti kouličky, ale za prvé jsem neměla menší korpusy a za druhé jsem na něj vyplácala celejch pět metrů té jemně béžové stuhy a už by mi nezbylo.A jet do města se mi zrovna tedy nechtělo. Tak jsem to vyřešila takhle, což vlastně bylo původním záměrem. Udělat takovou barevnost aby ty lístky k tomu pasovaly....

    OdpovědětVymazat
  18. [11]:Bacha, mohla bych taky zpychnout!

    OdpovědětVymazat
  19. [10]:Ohromně! Jen mi chybí peníze na další nákupy a štve mne že musím pro každou blbost do města. Budu si muset zapisovat co vlastně za barvy a podklady budu potřebovat. Abych to pořád nenaháněla....

    OdpovědětVymazat
  20. [9]:Tady jsem objevila dost obchodů kde mají všelijaké korpusy....ten patchwork se dá dělat i bez kurzu, tedy pokud jseš trochu zručnější..

    OdpovědětVymazat
  21. [18]: Chodím k tobě přes Bloglovin, ale to by snad nemělo mít žádný vliv. Ještě zkusím teď z noťasu v kanceláři, doma mi to ráno nešlo (na jiném NB). Třeba jsem jen neskutečně levá

    OdpovědětVymazat
  22. [18]: Tak hlásím, že pokud se na tvoji stránku přihlásím normálně (ne pře BL), tak mi to tevřít jde. A máš mě na svědomí, protože už jen při letmém pohledu na věci na té stránce jsem omdlela To je až k neuvěření, co některé baby dovedou, Třeba ty slunečnice v květináčcích, vánoční koule... prostě všechno. Ten tvůj věneček tam po zásluze patří, je opravdu nádherný. (Žaludy to jistí )

    OdpovědětVymazat
  23. [4]: A stejně ti ho někdo sebere, třeba i za dne. Je moc hezký a barevné ladění se mi moc líbí.

    OdpovědětVymazat
  24. [25]:Taky mi sklaplo když jsem tam viděla ty výrobky...na tu kytičku v květináči se taky chystám....ale ty věnce tam jsou ještě hezčí, i když všechny to mají dost usnadněné tím že jich půlku mašlí jen omatají a ten ornament mají třeba jen jeden.

    OdpovědětVymazat
  25. [26]:Na to ukrást ho ve dne je přidělán trochu víc festovně, na to by nebylo moc času zvlášť když ty dveře jsou prosklené a je za nimi vidět každý stín a navíc jsem vlastně pořád doma a i psi by okamžitě ztropili šílenej virvál jak by někoho za dveřma viděli. To v noci by na to byl klid.

    OdpovědětVymazat
  26. [26]:Ty bys mi to přála? To A stejně...tak vyznělo   

    OdpovědětVymazat
  27. parádní! mohla by se s tím živit!

    OdpovědětVymazat
  28. Další důkaz Tvojí šikovnosti.Tohle se moc líbí i mě, a to na takovýhle věci vůbec nejsem   

    OdpovědětVymazat
  29. [31]:Tak to mne hodně potěšilo

    OdpovědětVymazat
  30. Tý jó,ty jsi šikovná.To je krása,moc se ti povedl.Už se těším na podzim,až bude víc času na prohlížení blogů,nějak nestíhám a utíkají mi takové krásné věci

    OdpovědětVymazat
  31. [34]:Na další věcičky se můžeš podívat v rubrice Inspirace povšechné....

    OdpovědětVymazat
  32. Vážně parádní, šikulka!

    OdpovědětVymazat
  33. Ty Brďo Ty jsi tak šikovná!!! Tak teď koukám na artyčoky a pak na mě vyskočí ještě krásnější věcička, tak tohle jsem ještě neviděla, je to překrásné, dokonalé , fakt se Ti to moc povedlo. Já mám moc ráda věnečky, ale tohle bych nezvládla a navíc bych si ho musela nechat doma, protože takovou krásu by mi určitě někdo hned šlohl...

    OdpovědětVymazat
  34. Tak ten se poved. Škoda, že tam nemůže viset pořád...myslíš to vážně, že by ho někdo čmajznul?

    OdpovědětVymazat
  35. [38]:Stopro...to víš, život na vsi je jedna jediná procházka růžovým sadem. Tady záviděj člověku nos mezi očima. Už mi tady nakradli takovejch věcí! A o prosím s obou stran mají sousedky taky volně věci přístupné a jim se neztratí nic. To jen na nás má pořád někdo i po dvaceti letech pifku....

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....