13 srpna 2013

Slunečnice? Slunečnice!


Všechny následující snímky spojuje jedno,
ač se to možná u některých nezdá, všechno jsou to slunečnice...


SLUNEČNICE ROČNÍ - SLNEČNICA ROČNÁ
(Helianthus annuus)
nová odrůda "ČERNÁ"







Jediná která mi vylezla ze semínek odrůdy "Autumn"


Žlutá klasika o jejíž výsev se postarali ptáčci, hlavní květ....


....a postraní



SLUNEČNICE TOPINAMBUR - SLNEČNICA TOPINAMBUR
(Helianthus tuberosus)


SLUNEČNICE VYTRVALÁ
(Helianthus decapetalus)
odrůda "Solei d'Or". Má květy plné, ale tu a tam se mezi plnými ukáže jeden jednoduchý


21 komentářů:

  1. Vypadají krásně, třeba v okolí taky nějaké jsou, jenže teď tu prší.

    OdpovědětVymazat
  2. Ty černé slunečnice musí být skvostné. ještě jsem je neviděla. Moje slunečnice ještě nekvetou. Jsem na ně zvědavá. také je mám ze semínka.

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné fotky! Nejvíc se mi líbí černé slunečnice. Ještě jsem je neviděla.

    OdpovědětVymazat
  4. Jedna hezčí než druhá. To všechno máš na zahradě?

    OdpovědětVymazat
  5. Zase jsem za blbce,černá slunečnice?Co já se od Tebe ještě nedovím!

    OdpovědětVymazat
  6. VendyW, ty nás asi houpeš, to jsou odrůdy v grafickém editoru, ne?

    OdpovědětVymazat
  7. Některé slunečnice jsem viděla až nyní na Tvém blogu. Znám jen ty klasické. Úžasné.

    OdpovědětVymazat
  8. Nádherné fotky. Slunečnice jsem neviděla ani nepamatuju, bohužel.

    OdpovědětVymazat
  9. [10]:To je zlomek barev které jsem pěstovala dřív. Budu muset zase na příští rok obhlédnout co je v nabídce.

    OdpovědětVymazat
  10. [9]:Miloší, tohle umět v editoru tak si hvízdám....kdepak to jsou opravdové přírodní. Jak jsem psala Otavínce, je to jen zlomek toho jaké slunečnice se dají pěstovat. Teď mi došlo že je mám někde vyfocené ještě starým teefonem, nebude to asi nic oc ale ukáže to šlechtitelské možnosti slunečnic.

    OdpovědětVymazat
  11. [11]:Vítám tě po dlouhé době a doufám že jsi konečně šťastná. Já letos nikde na slunečnice nenarazila na polích, mám jen těhle pár co vylezlo z mého výsevu a pár které roznesli ptáci z krmítka.

    OdpovědětVymazat
  12. [8]:Neboj Patriku, nejsi za blba....tahle odrůda je v prodeji teprve od předloňska. Tak to víš, na poli ji neuvidíš, ta je určená pro zahrady

    OdpovědětVymazat
  13. [6]:Mám, ale ono jich Hani moc není, celkem tak dvanáct kousků. Ale ty tmavé mají postraní květy už odspodu, takže pokvetou hodně dlouho.

    OdpovědětVymazat
  14. [2]:v zahradách asi jo, na poli ne....

    OdpovědětVymazat
  15. Jsem na tom jako Frypat. V životě jsem takovou krasavici neviděla. Je parádní, to se musí nechat

    OdpovědětVymazat
  16. Teda ta černá slunečnice je boží, takovou jsem ještě neviděla, ostatní druhy určitě ano, ale tuhle ne - je fakt překrásná . Pěkné fotky, koukám že si hraješ s filtry a režimy - líbí se mi to

    OdpovědětVymazat
  17. Žlutá klasika je klasika, vždycky rozsvítí den, ale ty červené mě zaujaly, vypadají jak drahokamy, tak trochu. Atraktivní květy!

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....