27 srpna 2013

A neodolám, a neodolám....



10 komentářů:

  1. To bílé místo mě ruší, ale jinak pozadí vlevo je super a samozřejmě proti sluníčku jak okvětní lístky svítí to je lsuper.

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: No jo, to je sousedovic roh baráku, jinak jsem to natočit nemohla, protože z té strany svítilo zezadu sluníčko... Ten barák mi vůbec pořád dělá neplechu na fotkách. A jeho obyvatelé taky neustále po nás něco vyžadují abychom pokáceli, ořezali, bla, bla, bla....ale že mají dva nevychovaný a uřvaný spratky, kteří tu pořád ječej a oni nejsou schopný je ani napomenout a pak si stěžujou jak jsou ukřičený!   

    OdpovědětVymazat
  3. No jo ti sousedi. A to si manžel celý život myslel, že život na vesnici je klidnější.

    OdpovědětVymazat
  4. To je dobře, že jsi neodolala , krásná fotka, krásná kytka, krásná kompozice . Já kytkám nikdy neodolám, natož odolat fotit je, ať si říká kdo chce co chce pro mě to není kýč, ale prostě krása!!

    OdpovědětVymazat
  5. Zvláštní, zajímavý záběr. Ona vlastně každá rostlina, natož květina má své kouzlo, tak proč mu odolávat?

    OdpovědětVymazat
  6. Pěkné, jak sluneční korona.

    OdpovědětVymazat
  7. [6]:Vidíš, něco mi to připomínalo a já nevěděla co....

    OdpovědětVymazat
  8. [4]:Těmhle tmavejm slunečnicím neodolám nikdy....už mám koupená semínka i na příští rok!

    OdpovědětVymazat
  9. Krásná fotečka Zbožňuji květinky Asi si jí půjčím a dám na tapetu mobilu, nevadí?

    OdpovědětVymazat
  10. [9]:Jo, jo....taky ji tam teď momentálně mám. A taky somruju jinde když se mi něco líbí

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....