01 srpna 2013

22 / 52

1 / 26.7.13
Zavařuju jen se ze mne kouří, vyrábím různé směsové zavařeninky podle toho co mi jak pozbude. Synátor si odnesl zase malou sklínku protože mi tu vyblízával s chutí hrnec. Mám radost že ty moje zavařeninky pořád rád konzumuje a proto je i ráda dělám....

2/ 27.7.13
Po horkém dni, po užívání si vody mňamka k večeři. Druhá dávka grilovaného masejčka. Hmmmm, jak já miluju vůni hořícího dřevěného uhlí!!!!

3 -4 / 28.7 - 29.7.13
Čekání na déšť, tak by se tyhle dva dny daly nazvat. Ovšem až dneska večer konečně zapršelo. Ovšem že by se v tom vyhřátém baráku nějak ochladilo tak to vůbec. Už třetí noc se potím a funím jak někde opravdu v tropech. Jediná radost je tedy ta, že noční bouřka a vítr nenapáchaly žádnou škodu, i když na začátku to vypadalo dost divoce a vzpoměla jsem si na tu Velkou Vichřici která nám zaparkovala altánek na vedlejší jabloň.

5 / 30.7.13
U veta s Bobešem, zase si uhnal něco střevního. Chodí totiž po zahradě a žere spadané ptáčnice, jablka, doma sbalil s koše šlupky od melouna. Takže si díky své pažravosti vykoledoval dvě injekce a výtěr aby se zjistilo jestli nemá salmonelu, která se jak říkal vet, v posledních týdnech u pejsků objevila. Kontrola záhonků a jsou pěkně namoklé! Však už to bylo potřeba....

6 / 31.7.13
Výsledky u Bobeše nepotvrdily salmonelu, tudíž hurá, nemusíme jezdit na injekce, stačí tablety atb. Je zataženo (příjemně) fouká vítr (nepříjemně) končí první prázdninový měsíc (už) a zítra jde dcera do práce(konečně). Nic proti ale když není při dovolené nikde na výletě mimo domov, je její přítomnost někdy dost vysilující a atmosféra výbušná.

7 / 1.8.13
Klídek a havaj. To je dnešek. Muž mi právě volal že v pohodě dorazil na skutru na chatu, že ani tam bouřka nenapáchala žádné škody a tak si užívám doma klídku, kdy nemusím vařit (já si dám polívku co tu je) můžu si sedět u kompu aniž by se ozývaly různé řeči a nepadaly otázky typu A proč nejseš venku? Pak budeš frfňat že sis to neužila! Jo, mám svou rodinku ráda, ale když se takhle na chvíli rozprskne tak jí mám ještě raději! A mám z nich i radost....

18 komentářů:

  1. Užila sis prima týden. Trochu práce, trochu sluníčka a vegetu, pejsek se vyléčí. Já jsem také ráda, když jsem doma sama, ale když se pak domů nevrací ve slíbený čas, tak začnu být nervozní. Okurky mi už začaly kvasit.

    OdpovědětVymazat
  2. Ono je fajn si udelat sama vegec,hlavne kdyz je horko nemuset varit a delat si,co chces sama......

    OdpovědětVymazat
  3. je fajn, že se salmonela nepotvrdila. A být sama doma musí být fajn.

    OdpovědětVymazat
  4. Pěkný týden. Poslední den taky není k zahození, když člověk jednou nic nemusí.

    OdpovědětVymazat
  5. To jsem ráda, že to není salmonela, ty moji nenažranci taky stále něco kradou a žmoulají, musím dávat všechno do výšky a stejně se jim podaří něco čmajznout.

    OdpovědětVymazat
  6. Skvěle napsané, Vendy. Užila sis docela pěkný týden. Hlavně že je Bobeš v pořádku a že jsi měla aspoň jeden den havaj!   

    OdpovědětVymazat
  7. [1]:Tak ti naši už jsou tak vycvičení že volají nebo píšou, že se zdržej. Jsem zvědavá, jestli mi nezačnou kvasit ty zavařeninky....

    OdpovědětVymazat
  8. [2]:Ono to nakonec až tak líné nebylo, uklidila jsem zase bordel kolem baráku, odnosila do kontíku zase svázané krabice a pomalu začínám připravovat mladýo pokoj na každoroční návštěvu kámošky s dcerou.

    OdpovědětVymazat
  9. [3]:To máš pravdu, je to fajn. Oboje.

    OdpovědětVymazat
  10. [6]:Další bude v neděli....a to už asi zase na bazénu. Vyrážka mizí tak se budu moct doufám zase chladit....

    OdpovědětVymazat
  11. My jsme byli asi jediné místo v republice, kde ani nekáplo. Jsem už z toho sucha poněkud zoufalá a venkovní aktivity se smrskly na zalévání, zalévání, zalévání...

    OdpovědětVymazat
  12. [12]: Na Znojemsku taky ne, a na jižní Moravě vůbec....

    OdpovědětVymazat
  13. Salmonela, to mě podrž, i u pejsků?

    OdpovědětVymazat
  14. [14]:Prý tu teď řádí. On je Bobeš šílenej pažravec a dokáže ztláskat všchno od cibule přes šlupky od brambor, spadané ovoce po melounové šlupky. Ředkvičky, rajčata, mrkev, paprika, pomeranče, broskve, meruňky....tohle všechno miluje a schopnej se tím naprat k prasknutí....A další zajímavý a náročný(psychicky) týden a něco mne čeká. Přijede zas kámoška s dcerou takže to bude trochu horké...a k tomu horké počasí....

    OdpovědětVymazat
  15. Také bývám ráda sama, když mě nikdo neotravuje otázkami.

    OdpovědětVymazat
  16. [16]: Jo, to je nádhera. Nikdo nic nechce, nikdo nic nenamítá, nikdo nic nekomentuje....

    OdpovědětVymazat
  17. [15]: Panejo. Teda pes, kterýmu chutná, je lepší než pes, který se ofrňuje, ale tohle je mazec.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....