22 července 2013

Sojčí....


11 komentářů:

  1. Nezatoulala se sem sojka od Krakonoše a neztratila pírko? Krásná fotka.

    OdpovědětVymazat
  2. [2]:Myslíš sojku bonzačku? Jak jí nazval můj synátor když byl menší....to nevím, ale třeba to byxla nějaká sestřenice, páč tu řvou v lese jak o život

    OdpovědětVymazat
  3. Najdu-li sojčí pírko, neodolám a seberu ho. A nějakou dobu nosím s sebou. Krásná, ojedinělá a typická "sojčí modř."

    OdpovědětVymazat
  4. Když ho pošleš téhle mé blogerce: http://leslie739.blog.cz/1307/44-kousek, moc ji potěšíš, je sběratelka peříček.

    OdpovědětVymazat
  5. Sojčí pírko vždy seberu a přinesu domů.

    OdpovědětVymazat
  6. Za klobouček s ním. (viz heslo Fimfárum).

    OdpovědětVymazat
  7. u nás v lese sojky přezimují. v hejnu jich bývá dobrých padesát i více. a toho křiku!

    OdpovědětVymazat
  8. [9]:U mamky v Praze je v ulici víc sojek než tady u nás v lesích. Lítaly se jim koupat na střechu fóliovníku když tam po dešti byla voda. A taky jich tam vždycky sedělo a čekalo kupa. Ale byly spořádané. Vždycky jedna čekala až se ta druhá vykoupe, a pak šla na řadu ona. A tak pořád až se vykoupaly všchny. Měla jsem z toho docela prču.

    OdpovědětVymazat
  9. Je vážně pěkné :) já bych ho sebrala hnedle, ale takhle to vypadá pěkně, jak ještě leží bez dotyku lidské ruky. :)

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....