12 července 2013

Siluety.....

Když člověk leží na sluníčku
mívá občas různé nápady. Podle intenzity a délky pobytu mohou být vcelku dobré až po naprosto šílené. Nevím kam zařadit tenhle můj siluetový nápad, ale snad až tak šílený není Mrkající!






20 komentářů:

  1. Zajímavé, nevšední! To si ale k tomu musí lehnout do trávníku, to nedělám každý den!

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Tohle bylo z lehátka na terase

    OdpovědětVymazat
  3. [2]: Tak k tomu mi chybí to lehátko! A taky lodžii mám ve 2. zvýšeném patře, tak nevím, co bych nafotila!

    OdpovědětVymazat
  4. Originální nápad. Hezký den !

    OdpovědětVymazat
  5. Tak teda já na sluníčku zatím trávím nějak málo času na to, že je léto v plném proudu, buď jsem v práci nebo není hezky...Ale taky doufám, že mě pak "z úpalu" napadnou nějaké ty nápady. Každopádně ty Tvoje se moc povedly . Ta střapatá hlavička je moc fajn

    OdpovědětVymazat
  6. [4]:Já ti děkuju za pochvalu nápadu

    OdpovědětVymazat
  7. [3]:Pokud bys tam měla a myslím že bys mohla klidně mít, klematis, nafotila bys to samé....

    OdpovědětVymazat
  8. [5]:Já na můj vkus ho mám někdy až moc toho času takže si to válení na sluníčku můžu užít. Ovšem někdy z dost velkejma výčitkama svědomí...

    OdpovědětVymazat
  9. [6]: No možná bych mohla z křesla! Zatím bych mohla fotit mnohočetně rozkvetlou oranžovou lichořeřišnici!

    OdpovědětVymazat
  10. Nafoť siluet víc a připrav pro nás kvíz

    OdpovědětVymazat
  11. [10]:A víš že to není úplně blbej nápad?

    OdpovědětVymazat
  12. palec nahoru; palec nahoru; palec nahoru

    OdpovědětVymazat
  13. [13]:Děkuju;děkuju;děkuju

    OdpovědětVymazat
  14. [15]: Jo, jo odkvetlý klemátis....

    OdpovědětVymazat
  15. Je to pěkné,trochu strašidelné. Nevím, ale připomíná mi to masožravé Trifidy.

    OdpovědětVymazat
  16. [17]: Asi tak trochu jo, i když nikdo neví jak vlastně vypadaj, ale každej je zná

    OdpovědětVymazat
  17. Dobrý nápad,já ze slunka jen blbnu

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....