21 července 2013

Šídelní....


Šije sebou šídlo,
hledá dobré bydlo...
Šíleně mne jeho šití
sebou
k neustálým nadávkam nutí
neb do vody jsem naspadnutí.
Šije sebou pořádně,
ale některé fotky i tak jsou náramné....








12 komentářů:

  1. Nádherné fotky létajících drahokamů.

    OdpovědětVymazat
  2. Nádhera! Ta barva, drobnokresba, každá rýha na křidélku... létající drahokamy.

    OdpovědětVymazat
  3. Ty jsou krásný, nádherné fotečky

    OdpovědětVymazat
  4. VendyW, tys fotila teleobjektivem?

    OdpovědětVymazat
  5. [4]:Co nejvíc nazoomováno a co se dalo tak ještě udělanej výřez. Jinak bylo ode mne tak dva tři metry. Je to ještě původním foťáčkem, musím říct že ten jeho patnáctinásobnej zoom mi docela u toho nového chybí....tak samozřejmě nahrazuje to objektiv ale ten zatím nemám....

    OdpovědětVymazat
  6. Pěkná báseň a povedené fotky :)

    OdpovědětVymazat
  7. Pěkné záběry.

    OdpovědětVymazat
  8. Původním foťákem a jak Tě znám tak z ruky.PARÁDA,SMEKÁM

    OdpovědětVymazat
  9. [8]:Bingo     

    OdpovědětVymazat
  10. krásné motýlice! u nich je výhoda, že si alespoň občas sednou, což třeba takové šídlo královské nemusí celý den...

    OdpovědětVymazat
  11. [11]: Aha, takže motýlice....mě se do té básničky tedy víc hodilo to šídlo . I když tyhle byly zrovna taky docela při chuti s létáním, dost to trvalo než si vždycky sedly a to jen na malou chvilku. Nebo mi je plašili okolojdoucí....

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....