30 července 2013

Pejskování....


Když tu byly naši dva
fešáci kocouří, tak musím dát taky prostor těm klukům psím. Je to s nimi trošku složitější, protože jak beru foťák snažej se zdrhnout jak jen to jde. Ale tu a tam se podaří něco i cvaknout. Mates je o něco lepší model než Bobeš, ten se i tváří do aparátu podle nálady, Bobeš začne zíváním dávat najevo že ho tedy pěkně otravuju....


Nejlíp je když leží a spí. Nebo jen tak odpočívá....


....nebo jsou spolu s Matějem



tenhle motýl ho pořád prudil. Lítal mu pod nosem, nebo na něj sedal


Já malý nešťastník



Někdy je potřeba si pořádně podrbat záda


Bobeš, ač pes který by měl chytat vydry, tudíž voda by měla být jeho živel a u mnoha dandíků tomu tak je, patří mezi menšinu psů kteří moc neumí plavat. Jo, fakt on neumí plavat. Udělá dvě tempa, pak hép, hép a mizí pod vodou. Nevím, možná se chce potápět a chodit po dně, jenže já to jaksi nehodlám zkoušet a pak mu dávat umělý dejchání. Za to Mates je ostřílený mořský, tedy pardon, spíš bazénový vlk. Jak jsme v bazénu na lehátkách piští a skučí u schůdků tak dlouho dokud ho na lehátko nevezmeme. A pak se tváří veledůležitě!




A dokonce si i s chutí zaplave....


A pak se suší a válí a vyvádí....







Tenhle fešáček to bylo jiné gusto. Pózoval jak profi model a ještě stíhal pánečkovi hlídat stánek.
Kvůlivá městský policii musel být skoro pořád uvázaný u stánku a tím jak si tam tak hověl mě zaujal.




Nakonec mi ho páneček kvůli focení i odvázal a riskoval pokutu za neuvázanou krvelačnou bestii



21 komentářů:

  1. V bazénku je v tyto dny nejlépe všem! A opalování poté nemá chybu! Ostražitý hlídač u stánku také pěkný manekýn.

    OdpovědětVymazat
  2. Parádní. Moc se mi líbí nešťastník 2 a bazénovka 3.

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné fotečky, jsou to ale někteří ti naši pejsani pohodáři bazének, lehátko, jsou sladcí, já je miluju

    OdpovědětVymazat
  4. Pěkné fotečky! Jen u první si nejsem jistá, jestli je to hlava nebo odvrácená tvář.

    OdpovědětVymazat
  5. [4]:Ksichtík Na to že to byl Jack Rusell byl klidňoučkej a líňoučkej. Tak co tay dělat v teple. I když měl pškně u pánečka ve stínu pod stánkem pelíšek a misku z vodou....

    OdpovědětVymazat
  6. Nádhera, tví pejsci se u tebe skutečně mají! Je vidět, že když o někoho pečuješ, má se přímo božsky!

    OdpovědětVymazat
  7. Já už jsem si myslela, že ten pejsek u stánku je celý den na slunku

    OdpovědětVymazat
  8. Teda kočkování se mi líbilo moc, ale pejskování se mi líbí úplně stejně - žasnu nad Tvým bazénovým vlkem na lehátku, to je  fakt boží. A ten pejsek u stánku je taky krásný, fakt vypadá jak pohodář a je vidět, že si focení užíval. Já to mám takhle s našim kocourem, který se nerad fotí a schválně uhýbá, ale občas mu přeskočí a aspoň mi dělá "křoví" na fotkách,většinou ale zrovna když se snažím seriózně něco fotit - takže i Bobeše chápu, každý holt není za modela

    OdpovědětVymazat
  9. Kočky, pejsci - taková menší zoo.

    OdpovědětVymazat
  10. To je krásný článek, Vendy! Fotky doprovázíš tak trefným popisem, že je z toho moc pěkné zábavné čtení. Máš při focení pesanů docela trpělivost, většina psů se nechce fotit, taky to občas zkouším.

    OdpovědětVymazat
  11. Mates na lehátku - no to je super

    OdpovědětVymazat
  12. [6]: To má, jen si toho moc neváží!

    OdpovědětVymazat
  13. [7]: Kdepak, ten se tam mohl natáhnout ve stínu, jenže byl hodně zvědavý tak spíš šmejdil kolem.

    OdpovědětVymazat
  14. [9]:...papoušci....kdepak, my jim ten bazén jen vyjímečně půjčíme. Jinak jsme s dcerou hamounky a nedělíme se

    OdpovědětVymazat
  15. [10]: To mám radost že se i někdo pobaví...

    OdpovědětVymazat
  16. [11]: Takhle se ráda vozila i Matylda, ta vůbec byla vodní jezevčík. Jako maličká klidně šla do vody dokud se nad ní nazavřela, pak se otočila a zase vycápala ven. V zimě jsem jí nesměla podél potoka pustit z vodítka jinak tam zaplula taky.

    OdpovědětVymazat
  17. No jo, motýli jsou prudní, s tím musím souhlasit.

    OdpovědětVymazat
  18. Nádherní čumáčci! Na těch prvních fotkách teda koukaj trochu posmutněle, asi je jim vedro...

    OdpovědětVymazat
  19. [17]: Právě proto prudí, že se nedají vyfotit když jeden potřebuje!

    OdpovědětVymazat
  20. [18]: On ani tak ne jako labík. A ten si ti rovnou v případě že ležíš na trávě roztáhne na dece pokud tam nejseš dřív nebo si ti sedne na hlavu, aby dal najevo že máš vypadnout!

    OdpovědětVymazat
  21. Psíci jsou roztomilí. Taky jsem se divila, že někteří psi neumějí plavat. Přesně jako ty, naše sousedka mi to ukazovala na jejich francouzském buldočkovi. Dvě tempa a šel po vodu.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....