03 července 2013

No.12....


Bob (Karel, Tonda, Pepa) a Sue (Marie, Zuzana, Věra) milují klidné večery u televize spolu se svými psy....
Kdo nechce smečku živou, může mít smečku gumákovou....zvlášť užitečná při velké vodě :)


16 komentářů:

  1. Máš nové záhlaví - moc se mi líbí

    OdpovědětVymazat
  2. Jé, to je pěkné, gumáková smečka!

    OdpovědětVymazat
  3. Taky mne gumákoví psi nadchli a pobavili. Lidská vynalézavost je úžasná. Kde jsi tu fotku sebrala?

    OdpovědětVymazat
  4. Gumákoví psi mě pobavili. To je nápad!

    OdpovědětVymazat
  5.    krásný, to jsou tvoji

    OdpovědětVymazat
  6. Gumáková smečka je prostě úžasná!!

    OdpovědětVymazat
  7. [3]:Na Facebooku...odtamtud jsou i ty stránky s těmi vtipy. To je výhoda když jsem v několika pejskařských skupinách

    OdpovědětVymazat
  8. Na co všechno lidi nepřijdou ...

    OdpovědětVymazat
  9. Živou mám doma, na gumáky bych nepřišla a je to tak Super

    OdpovědětVymazat
  10. Pohledám po baráku nějaké staré gumáčky a pořídím si nového pejska. Určitě mi nerozhrabe mečíky, jak se to zase povedlo Kačeně.

    OdpovědětVymazat
  11. Gumáková smečka nemá chybu

    OdpovědětVymazat
  12. Gumáková tlupa je super!!!   

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....