04 července 2013

Co je to?


Dlouho jsme nehádali a tohle je opravdu lehoulinké.
Uhádnete co je to a případně kde je to?
Jen napovím, že to má co společného s prázdninami a cestováním vůbec....


ŘÍKALA JSEM ŽE TO BUDE SNADNÉ, ALE TEĎ....TROUFNETE SI TIPNOUT KTERÉ NÁDRAŽÍ? MYSLÍM SI ŽE ALE VĚTŠINA Z VÁS UŽ POD TOUHLE JEHO STŘECHOU V ŽIVOTĚ ALESPOŇ JEDNOU PROŠLA....

14 komentářů:

  1. Zastřešení nádražního nástupiště?

    OdpovědětVymazat
  2. Autobusová zastávka? Letištní terminál to asi nebude

    OdpovědětVymazat
  3. Jak je psáno, střecha nějakého nádraží

    OdpovědětVymazat
  4. Ledožebyoffšem to bylo pařeniště...

    OdpovědětVymazat
  5. safra, napadl mě skleník, až po přečtení...nádraží

    OdpovědětVymazat
  6. Řekla bych skleněná střecha. Nějaké nádražíčko, zřejmě. Zastřešené nástupiště?

    OdpovědětVymazat
  7. Řekla bych skleněná střecha nějakého nádraží.

    OdpovědětVymazat
  8. Masarykovo, čili nádraží střed, jak mu začali říkat komunisti.

    OdpovědětVymazat
  9. Věřím Pavlovi, ten je zcestovalý, a Prahu zná jako svoje boty.

    OdpovědětVymazat
  10. Mám stejný tip jako Pavel

    OdpovědětVymazat
  11. Ano, nádraží Praha - střed. Střecha nad konci kolejí.

    OdpovědětVymazat
  12. Myslel som hned, ze to musi byt nejake "ceske" nadrazie. Ak je to teda Masarykovo, tak to som ako maly presiel skutocne velakrat.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....