29 července 2013

Chladivě vodní....


Nemám jich z poslední doby moc,
ale i tak se nějaké najdou. Doufám že vás alespoň trochu ochladí....





Časo a barvohraní na konec



a možná i trocha lesního stínu nezaškodí

16 komentářů:

  1. Voda a kameny - ideální kombinace! Víš, co zrovna potřebuji!

    OdpovědětVymazat
  2. Dala bych si říct - les a potůček. Dnes bych do něj i vlezla.

    OdpovědětVymazat
  3. Hezky jsi nás ochladila , já si snad dám Tvoje fotky jako spořič a budu se chodit k počítači chladit ;-. Vidím, že si pěkně hraješ s časem....Moc se mi líbí ta fotka s kapkami na listech, ta je fakt výborná a voda a kameny, to je vončo. Dneska plánuju se jít schladit do lesa, tak uvidíme nakolik tam bude "chladno"

    OdpovědětVymazat
  4. Představivost dělá své - úplně cítím tu ledovou vodu v potoku

    OdpovědětVymazat
  5. [3]:Před nějakou půl hodinou jsme přikryly bazén, protože se zatáhlo, začalo hodně foukat a trtochu se ochladilo. A co myslíš? Svítí sluníčko a je zas vedro. takže do lesa se cesta odkládá na dobu jestli bude po dešti. Ovšem zatím tomu nic nenasvědčuje....

    OdpovědětVymazat
  6. [4]:Na tomhle místě jsme před čtyřmi lety s mladým nachytali pstruhy hibernovat v zimě. Od té doby ani ploutvička...jinak i když je malý tak v něm bývali a dost. Nevím co se stalo že zmizeli.....je pořád stejně krásně čistý, tak snad jedině jak byly velké vody tak se dostali někam jinam.

    OdpovědětVymazat
  7. Nádhera! Krásné ochlazení!   

    OdpovědětVymazat
  8. I mě to trochu ochladilo.

    OdpovědětVymazat
  9. Bezva fotky. ta voda je úžasně čisťounká. Připomněla jsi mi. Vzpomenula jsem si na tebe u Viktorčina splavu v Babiččině údolí. Udělalali jsme si tam odpočinek i s koupáním, já tedy jen s mácháním nohou a rukou, ale voda byla také tak krásná a kamínky mi připomněly tebe. Hned jsem si jich pár nalovila a dovezla domů.

    OdpovědětVymazat
  10. [11]:Tak ne že budeš mým jménem devastovat české řeky a potoky!   

    OdpovědětVymazat
  11. Krása a kombinace skvělá v těchto vedrech

    OdpovědětVymazat
  12. Průzračná voda na prvních dvou fotkách mě příjemně osvěžila a krůpěje vody na listech potěšily, to je krásná fotka, Vendy.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....