16 června 2013

Světlo a stín....

Světlo a stín,
zima a chlad.
Černá a bílá,
pravda a lež...
Jak nezajímavý
byl by svět
neexistovat protiklad!

16 komentářů:

  1. Moc pěkný snímeček. Přeji hezké nedělní odpoledne.

    OdpovědětVymazat
  2. Krásná báseň :) a fotka se k tomu skvěle hodí:)

    OdpovědětVymazat
  3. Fredy Kruger16/6/13 16:08

    " Snad vzteky se ve mně krev vyvaří !

    OdpovědětVymazat
  4. Prima kompozice i sladění bareff.

    OdpovědětVymazat
  5. [2]:Děkuju ...on je to tak koncipovaný celý soubor fotek. Ke každé fotce je napsaná básnička která ji nějak vystihuje nebo se k ní vztahuje....

    OdpovědětVymazat
  6. [5]:Moje práce jen ta kompozice . Zbytek Matka příroda!

    OdpovědětVymazat
  7. Samá chvála přede mnou, tak se přidám i já fotografický laik - jsi čarodějka fotky, je to moc pěkné!

    OdpovědětVymazat
  8. pěkné, jen co je pravda

    OdpovědětVymazat
  9. [8]:Já ti děkuji

    OdpovědětVymazat
  10. Takové skoro kubistické.

    OdpovědětVymazat
  11. Krása protikladů a krásný snímek.

    OdpovědětVymazat
  12. Kdyby nebylo protikladů, tk by klady tak nevynikly. Je to hezké.

    OdpovědětVymazat
  13. Parádní fotka i veršíky   

    OdpovědětVymazat
  14. Bez protikladů by nebyl svět světem.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....