07 června 2013

Smaragdová....

Smaragdový svět, nádherný a chladný
vábí dobrodruhy spousty let...
Však proč se pídit, namáhat
proč riskovat životy pro kámen jediný
když stačí pohled kolem,
na smaragdovou krásu
naší krajiny....

24 komentářů:

  1. [1]: Proto mám ráda smaragdy a diamanty, pro jejich jiskřivost ! Ostatně ani safír není k zahození

    OdpovědětVymazat
  2. [2]: Děkuji ....někdy malé pohrání si s fotkou dokáže věci...

    OdpovědětVymazat
  3. Povedená. Já hledal smaragdy v Habachtálu, ale risk o život to nebyl.

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné démanty na listech, čisté a zářící

    OdpovědětVymazat
  5. nádherný snímek! zarámovat a na zeď!(nebo jako tapeta)

    OdpovědětVymazat
  6. [4]: V Ha v čem? Kde to prosím tě je?

    OdpovědětVymazat
  7. [9]: Tak to moc děkuju ....zkusím, protože se mi taky líbí jak to zajímavě po úpravě vyšlo

    OdpovědětVymazat
  8. Smaragdová je slušivá. Třpytivá a záhadná.

    OdpovědětVymazat
  9. Krásné a slova vystihují přesně obrázek.

    OdpovědětVymazat
  10. [12]:Tady se přiznávám jsem si trošku zahrála s úpravou, ale jinak ty barvy jsou i nastavením na foťáku. Ale jsem ráda že se to líbí a díky za pochvalu

    OdpovědětVymazat
  11. [15]:Díky Patriku ....

    OdpovědětVymazat
  12. [14]:Ano, smaragdová je krásná....zvlášť když máš možnost jí nosit na krku, v uších nebo na rukách   

    OdpovědětVymazat
  13. [16]:Ale musím říct že mě silně dochází fantazie s těmi rýmy....

    OdpovědětVymazat
  14. Fotka je skvělá, Vendy, a barevná úprava ti vyšla úžasně. Je taková nenásilná, ... moc pěkná!

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....