18 června 2013

No.9....


Inspirace pro případ že by jste měli nadbytek bílých růží....




Dobrá otázka pro všechny kdo milují své čtyřnohé miláčky....

"Davide (Pepo,Todno, Karle), jsme normální?"

15 komentářů:

  1. Líbí se mi všechny ty kreslené vtipné obrázky s pejsky .

    OdpovědětVymazat
  2. Super A co se týče otázky...normální...my pejskaři a vůbec milovníci zvířátek, nejsme, ale kdo je dnes normální a hlavně, nám to vyhovuje a snad i našim mazlíčkům, teda doufám

    OdpovědětVymazat
  3. Ten náš do mojej postele nesmie. Spi pekne spôsobne vo svojom pelišku pri mojej posteli. Ale keď vypadnem z domu, hneď sa usalaší v strede mojej postele. Ako bábika. Je zvláštne, že máme už druhého psa a u oboch sa prejavila táto "úchylka"

    OdpovědětVymazat
  4. Týýý brďo... toto by mě z růží nenapadlo   

    OdpovědětVymazat
  5. Potřebovala jsem se po perném dnu zasmát. Takže děkuju

    OdpovědětVymazat
  6. Ten růžičkových chundeláč nemá chybu! Doufám ale, že mu to nezůstalo...

    OdpovědětVymazat
  7. [5]: Taky bych ho do postele nechtěl.

    OdpovědětVymazat
  8. Hm..., nadbytek bílých růži jsem nikdy neměla, ale takovýho pudlíčka by asi brala nejedna žena!   

    OdpovědětVymazat
  9. Chudák pudl. A normální asi jsme     

    OdpovědětVymazat
  10. [14]: Ale on ten pudl není živý, koukám ž si to myslelo víc lidí. To je jen skvělá aranžérská práce!

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....