18 června 2013

Kaktusový květ 3....

Třetím kaktuskem který
mi rozkvetl je Rebutia. Je to kaktusek menší ale někdy se zadaří a má květu pět šest. Letos jen tři. Ale za to zase krásné. A i když vypadají tak trochu jak umělé, ostatně jak u všech kaktusů, jsou jejich velkou ozdobou...
Kvítává mi ještě jede kaktusek, ten mívá květy
světlounce růžové a opravdu drobné, se nevím jak letos, ještě jsem nezazanamenala žádná poupata. je fakt že kvítá o něco později..










13 komentářů:

  1. [1]: Líbí se mi jak na sluníčku mění barvy..

    OdpovědětVymazat
  2. Fredy Kruger18/6/13 10:02

    " Ježíši !!  pohleďte  ... to  je  hnus !

    OdpovědětVymazat
  3. [3]: Mňo, na tohle je nejlepší opuncie! K té se příblížit tak akorát na metr, má takové kurevsky malé a jemné ostny ale tvrdé a ostré jak sklo. To má pak jeden pocit že se vyválel ve skelné vatě!   

    OdpovědětVymazat
  4. Krásný květ a krásně vyfocený.

    OdpovědětVymazat
  5. Nádhera. Úplně miluju kvetoucí kaktusy. Mně kvete ten můj trouba jenom občas. Sice jsem si ho vyfotila, ale moje fotky za moc nestojí. Však už mě znáš

    OdpovědětVymazat
  6. parádní! jako živý!     

    OdpovědětVymazat
  7. Kvetoucí kaktus je pro mě vždy malý zázrak

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....