12 června 2013

Daruj mi růži.....

Daruj mi růži, lásko,
jen jediný květ…
Daruj mi růži lásko,
rudou jak krev....
Nechci nic víc,
jen tebe a ten jediný květ.

Růži rudou jak krev,
vonící láskou…
Až odejdeš zbude ten květ,
v kterém bude celý můj svět…

Daruj mi lásko růži,
jen jediný květ…
snad vrátí mi tě zpět,
V okamžiku kdy pro mne
bude zšedlý můj svět…

Růže co zmůže vrátit lásku,
nechci jich víc…
Růži co zmůže vrátit mi tebe,
nechci nic víc…

Daruj mi růži lásko,
jen jediný květ….

12 komentářů:

  1. Nádherné ! Pěkné dny měsíce růží.

    OdpovědětVymazat
  2. [2]:Zatím jsou, krásné a slunečné...jen ty růže si dávají načas....

    OdpovědětVymazat
  3. Krásná báseň i růže, Vendy! Tak mě napadlo, že bych ti jednu rudou růži mohla poslat, co ty na to?!   

    OdpovědětVymazat
  4. [6]: Myslíš že bych si jí zasloužila? Tahle růže (z básničky) je z těch které ale nikdy nedostanu....bohužel....

    OdpovědětVymazat
  5. [7]: Zasloužila zcela určitě, Vendy, takže ji pošlu. Udělala bych to už včera, ale zase nám vypadl internet.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....