13 května 2013

Zvony zvoní....bim, bam, bim

Když jsem fotila
zastavení u zámecké paní magnólie, začal na kostele sv.Václava vyzvánět zvon a zval na mši. Nejdřív začal ten s nejhlubším hlasem a pak se k němu přidaly ostatní a vyzváněly a vyzváněly. V té chvíli zrovna svítilo trochu sluníčko a s tou krásou a vůní magnólie to dohromady navodilo skvělou atmosféru. Nejdřív jsem si říkala jak je škoda že to nemůžu uchovat jenže pak mi došlo, že to můžu zkusit přes video. A tak jsem taky udělala....
Musíte omluvit kvalitu, je to jen foťák a ne videokamera, ale stejně jak u koncertu tání platí i tady

....zavřete oči, zvony přichází....



6 komentářů:

  1. Natočila jsi to moc hezky.Opravdu ta rozkvetlá zahrada a zvony do toho utvářejí takovou poklidnou atmosféru.

    OdpovědětVymazat
  2. A ještě se přidali ptáci. Příjemné.

    OdpovědětVymazat
  3. [3]:To tě to uspává nebo nudou zíváš?

    OdpovědětVymazat
  4. [1]: Byla to na dlouhou dobu jediná klidná půlhodinka to focení. To jsem ovšem ještě nevěděla....

    OdpovědětVymazat
  5. [2]: Zvonili celou čtvrthodinu....než mě to došlo a začala točit...

    OdpovědětVymazat
  6. Už je mám zavřené a chce se mi spát.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....