24 května 2013

Vodní říkání....



Naber si vodu do dlaní,
ať pomalu tě pohladí
když steče ti na tvář...
Naber si vodu do dlaní,
jak průzračný křišťál
se rozzáří když slunce ji prozáří....

Naber si vodu do dlaní,
dej žíznivým rtům pít
ať zaženeš jejich stýskání...
Naber si vodu do dlaní
její chlad tě zachrání
před touhou zaplakat...

Naber si vodu do dlaní
a podej jí lásce své
ať nežízní....
Naber si vodu do dlaní
neboť ona je láskou, ona je smrtí,
i novým živobytím
ona je tím co v duši tě trýzní
když umíráš žízní....

Po lásce, po naději, po kráse
ona nikdy, nikdy nevzdá se....

A ty?

11 komentářů:

  1. Nádherné - básnička i fotka. Jako obvykle jsi nezklamala, vždycky se těším na tvoje dílka

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Osudem jí nebylo přáno

    OdpovědětVymazat
  3. Voda očišťuje. I od zlých energií. Je nezbytná k životu a v tvé básni sám symbol života...

    OdpovědětVymazat
  4. Uplně jste mě uchvátila svými fotografiemi! Máte můj obdiv a na vašich stránkách určitě nejsem naposledy :)

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné veršování, co bychom byli bez vody.Ta fotografie je úžasná. WENDY S DOVOLENÍM SI TĚ DÁM DO OBLÍBENÝCH, ANO? Teď se moc často na net nedostávám, ale postupně si to tu projdu. Krásný den.

    OdpovědětVymazat
  6. [7]:Jsem moc ráda, když se najde někdo nový, komu se tu zalíbí hned napoprvé natolik, že se chce vracet. Bude mi ctí a potěšením   

    OdpovědětVymazat
  7. [6]:Budu se těšit a jsem ráda a vítám tě

    OdpovědětVymazat
  8. Strašně moc se mi tvoje verše líbí, takhle bych to nikdy neuměla, i kdybych sebevíc chtěla. Hele, já si tě s dovolením taky dám do oblíbených.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....